päivän :(

Back to häröily O

viisaudenhammas :'( *ding**igor**nuha**sars**uuh**nyyh**hmph**eiei**eikä**poks**pökr**grr*

[q]pirpeli, 26.5.2010 23:12:
---
hemuz, 26.5.2010 20:09:

Voin kertoo, et saat joka kerran jälkeen sen Dysoninki putsaa...

---

Mut ei tarvi ostaa kallista, ehkä jopa ylihinnoiteltua paperipussia.
[/q]

Onko teillä kuinka pitkäkarvasia koiria? Mun vanhemmilla on tällä hetkellä kääpiösnautseri(sehän ei pahoja karvakasoja jälkeensä jätä), ja samojedi. Enkä ole kertaakaan kuullu valittavan et joutuis liian usein tyhjentää imurin säiliötä. Ja niillä siis toi sama kun mulla, electroluxin imuri :)

..tai sitten koiranomistajat yleensä tietää että karvaa yms on enempi eikä sit jaksa valittaa.. mene ja tiedä.

Flunssa pahenee ja ylihuomenna alkais lentäminen. Öö, ei kivaa?

Jotenki rasittaa, että en ole oikeutettu työttömyyskorvaukseen koska en hakenut viime vuonna kuin yhteen kouluun. Toissijainen juttuhan on se, että pääsin sinne sisälle... En jaksa.

Neljättä päivää elohiiri silmässä pomppimassa. Välillä lähtee pois ja sitten taas kohta tulee takasin, tää on nautinto.

[q]kinderi, 27.5.2010 09:49:
Onko teillä kuinka pitkäkarvasia koiria? Mun vanhemmilla on tällä hetkellä kääpiösnautseri(sehän ei pahoja karvakasoja jälkeensä jätä), ja samojedi. Enkä ole kertaakaan kuullu valittavan et joutuis liian usein tyhjentää imurin säiliötä. Ja niillä siis toi sama kun mulla, electroluxin imuri :)

..tai sitten koiranomistajat yleensä tietää että karvaa yms on enempi eikä sit jaksa valittaa.. mene ja tiedä.
[/q]

Meitin Milla on tuollanen ei-pitkäkarvaisen susikoiran karvainen. Eli aika normaalipituinen karva. Sitä vaan lähtee aivan holtittomasti, varsinkin toki näin kesän kynnyksellä. Talvella hieman vähemmän. Mut tosiaan kyllä mä mieluummin ostan tehokkaan ja himpun kalliimman pussittoman Dysonin(mallikin on jo selvillä). Pölypussit on niiden materiaaleihin verrattuna aivan tolkuttoman kalliita, en tajua :/

[q]noena, 27.5.2010 14:21:
iPod shufflen laturi paskana :(( se helkutin tappi oli taittunu laukussa xP
[/q]

Mä varmaan koittaisin taittaa sen takaisin suoraks, onko mahdollista? Toi on kyl paha, noita latureita ei varmaan helposti saa uusia... Keskustan Apple-storesta vois kysyä? Sellainenhan on ainakin Aleksanterinkadulla, ja kai myös Lasipalatsin kulmalla?

[q]noena, 27.5.2010 14:46:
---
Katoin just et verkkokauppa.comista sais uuden kolmella kympillä, mut ei mulla oo tänään aikaa hakee sitä. Akku loppu jo eilen aamulla, et pikku hiljaa alkaa vierotusoireet hiipii päälle... tai sit se on vaan toi krapula mikä hiipii :DD
[/q]
Kantsii tsekkaa myös sieltä applestoresta hinta, saattaa olla jopa edullisempi Mä kun kerran etin yhtä adapteria näytön ja läppärin väliin (molemmat applen tuotteita), ni verkkokaupan hinta oli moninkertanen applestoreen verrattuna..

Siskoni maksassa on jotain häikkää

[q]UkeUke, 9.4.2010 21:45:
Neljättä päivää elohiiri silmässä pomppimassa. Välillä lähtee pois ja sitten taas kohta tulee takasin, tää on nautinto.
[/q]

Apua, tää on joku epidemia! Mulla nykii jo toista viikkoa vasen silmä!

Kyllä taas yrittää flunssa puskea hienoon aikaan.
ARRGH

[q]PetriT., 28.5.2010 00:31:
Pitkäaikaisin, läheisin ja paras ystäväni on poissa. Kuollut, kaput. Sanattomaksi vetää.
[/q]

:(

Täälläkin, fcuk :/ Pikkuhiljaa alkaa ehkä kuumottaan, kun tuo facebook leviää kuin mikäkin tauti ://

Mönkijä oltiin yritetty varastaa viime yönä. Onneks jäi vaan yritykseks, joutu vaan korjaileen vähän amatöörin repimiä virtalukon piuhoja.

Kaikki asiat pyörii päässä ja vaivaa ja stressaa. Tätä nyt on kestäny ihan liian kauan.

[q]kinderi, 13.4.2010 16:15:
Pieni potilas
Joku lenssu tais iskeä, viime yönä neiti yrjöili muutamaan otteeseen ja nyt sitten nosti kuumeen 39 asteeseen. Höh :(
[/q]

Vaihto!
Nyt on sitten seuraava tapaus taudin kourissa.
Katotaan saanko mä ton sitte viikonlopuks.

Olen lähdössä laulamaan nuoren ihmisen hautajaisiin. Pelottaa ja surettaa jo valmiiksi, toivottavasti saan jotain ääntä lähtemään.

Miekkonen lähti kertausharjoituksiin 9 päivän ajaks. Mitä me ollaan oltu viimesen kaheksan kuukauden aikana max 5 pvää erossa pitkin hampain :( Sit vielä muuttoruljanssit vie rahaa...

no voi hevonperseenvittu. tuli sit otettua 4 tunnin päikkärit. bye bye yöunet:(

edit: sain tosin sentään pillua unessa.

En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.

O