päivän :(
& *hali*-pula
olispas jo perjantai... nää viikot on tylsii eli sen takii päivä on :(
Harmittaa kun pitäis huomen aamusta lähteä seiskaan töihin ja ei väsytä vielä sitten yhtään
Noro koko porukalla. :(
Aluksi kulta sairastui matkalla keikkapaikalle, mutta suoriutui keikoista hyvin (pari keikkaa illan aikana), sen jälkeen minä ja nyt lapset... Onneksi itsellä kuume laskenut lämmöksi, niin jaksaa valvoa.
Asiat.
En sitten nukkunut viime yönäkään kunnolla. 5 yö putkeen. joo-o.
Tulipa sitten viime yönä koettua taas hyvän fiiliksen nousu ja tuho...
Justiin ku sain hyvän fiiliksen päälle, kun soittelin raflassa pissiksille paskaa, niin tupsahtipa ex-tyttöystävä uuden jätkänsä kanssa paikalle (erosta n.3kk. 4v 2kk yhdessä)
Vaikka silleen päässyt kyllä muijasta, erosta, suhteesta yms paskasta yli niin ei vain pystynyt olemaan katsomatta siihen suuntaan missä sattuivat touhustelemaan...
Paastolabra. Heikottaa :/
Oon muuttamas veke. Mahdollisesti ikiajoiks. Täällä Suomessa ei oo ku epätoivoa ja särkyneitä sydämiä. Parempi, etten tuu enää ikinä takas.
ku ei tuu uni niin se tuu =(
Itkettää, itkettää, itkettää ja itkettää.
Vuorokauden sisään molempien peukaloiden sormukset menetetty
Eilen tuli hukattua 14v vanha luokkasormus, ja tänään sitten meni rikki toinen tärkeä sormus.
Ei kivaa..
Keho jotenkin yliherkällä moodilla ollu muutaman päivän, suht ärsyttävää ja ei yhtään kivaa.
Ei tullu vielä tällä viikolla teknareita, seratoo, kuulokkeita tai mikseriä :( Ens viikkoon menee
Imuri on tukossa, imee kyllä, mutta ei niin että sais edes riisin pois lattialta.
Oon kaivanu ja ronkkinu ja vaikka mitä, mutta tottakai se tukos on niin vittumaisessa kohdassa etten saa sitä irti!
Onneks oon sukua McGyverille, jos en saa tota toimimaan ni äkkiäkös ruuvarista ja sukkahousuista rakentaa uuden.
[q]pirpeli, 26.5.2010 19:01:
Mulla kanssa kosahtaa hermo tuohon meidän imuriin _aina_ Siksipä keksinkin veronpalautusrahoille käyttöä, joulukuussa tähän talouteen saapuu Dyson. (Ei tarvi tolla tavallisella kun kerran imuroida koirankarvat, niin jo on pussit täynnä, pyh!)
[/q]
Voin kertoo, et saat joka kerran jälkeen sen Dysoninki putsaa...
[q]kinderi, 26.5.2010 18:30:
Onneks oon sukua McGyverille, jos en saa tota toimimaan ni äkkiäkös ruuvarista ja sukkahousuista rakentaa uuden.
[/q]
Mulla kanssa kosahtaa hermo tuohon meidän imuriin _aina_ Siksipä keksinkin veronpalautusrahoille käyttöä, joulukuussa tähän talouteen saapuu Dyson. (Ei tarvi tolla tavallisella kun kerran imuroida koirankarvat, niin jo on pussit täynnä, pyh!)
[q]pirpeli, 26.5.2010 19:01:
[/q]
Mä kyllä suosittelen kaikille noita pussittomia versioita, itellä on 1,5v ollu Electrolux, enkä ikinä enää pussillista hanki!
..sain muuten tukkeen irtoomaan, jeah!
vesisade :(
En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.