päivän :(
Auton korjaus ei maksanukaan ku vaan 1400. Voi olla, että parit illanvietot jää nyt sitten väliin ja lomarahoille ym löyty kummasti käyttöä. Voi vittujen kevät sentään...
Järkyt alavatsakivut jotka säteilee alaselkään ja reisiin :(
Eilinen ilta, tän päivän krapula ja koko ajan nouseva kuume x( Ei oo hetkeen ollu yhtä surkee olo.
Ihan vitun inhottava pääkipu nyt toista päivää putkeen saa mielen aika herkäks. Muutenkin olo on sama kun ois käyny pesukoneessa.
Apuuh :(
[q]Miinapiina, 14.8.2008 08:44:
muoks: mikä tossa on mennyt vikaan??
[/q]
Siis hyi helvetti, tekee ihan pahaa kattoo.
Töissä menee kaikki päi helvettiä ja mun kylkiin sattuu. Kaks tuntia viel, voi vittu.
Nukuin viime yönä n. tunnin kerrallaan, kauhee jano mut oli niin heikko olo etten jaksanu nousta. Aamulla mittasin kuumeen; 38,2. Hirvee olo.
Ei oo oikein kehuttava olo
Ollut jotenkin astetta huonompi päivä tänään. Asioita menny pieleen aamusta asti, pieniä juttuja mut kasautuessaan tehneet niistä ison stressipallon.
Oon yrittäny saada mieltäni pirteemmäks, mutta en oo onnistunut siinä. Samalla tunnen syyllisyyttä siitä, että oon niin allapäin.
Plus että oon kai vähän puhunut tyhmästi muille.
Ois ollu parempi jäädä tänään vaan peiton alle.
[q]Tontsis:
Kommentteja Nexuksen profiilista, kun nyt julkisia kerran ovat :
[/q]
Mielestäni idioottimaisin postaus pitkään aikaan.
Olkoon vaikka kuinka julkisia, mutta tuollainen
julkinen mollaaminen on jo alhaista.
alan luovuttamaan asunnon etsimisen kanssa ku ei tästä tunnu mitään tulevan. :(
Löytyny helmii työpaikkoja, mut ongelma on siinä, että mulla on ihan pian edessä kuukauden mittainen kesäloma, ja oon hieman epävarma siitä, että haluaako kukaan mua edes haastatteluun täs vaihees jos mä pystysin alottaa työt vasta kesäkuus
[q]Freja, 25.3.2010 11:23:
Löytyny helmii työpaikkoja, mut ongelma on siinä, että mulla on ihan pian edessä kuukauden mittainen kesäloma, ja oon hieman epävarma siitä, että haluaako kukaan mua edes haastatteluun täs vaihees jos mä pystysin alottaa työt vasta kesäkuus
[/q]
Mutta sitähän sä et saa tietää jos sä et edes hae sitä paikkaa
Kannattaa hakea ihan vaan normaalilla hakemuksella ja mikäli pääsee haastatteluun, niin sanoa, että mitenkä kun olisi matka tulossa, että pystyisikö sitä järjestämään mitenkään (palkatonta) tai sitten, että voisiko aloittaa vasta matkan jälkeen. Meillä on töissä tällä hetkellä aikakin haku käynnissä, johon haluttaisiin, että ihminen aloittaisi toukokuun alussa. Se on täysin uusi paikka, joten jos siihen joku loistava tyyppi olisi tarjolla (tällä hetkellä ollut aika paskoja), niin kyllä se varmasti onnistuisi, jos hän aloittaisi vasta kesäkuussa. Ikinä ei voi tietää.
Joku on jopa sanonut, että ei kannata edes haastattelussa mainita mitään tulevista matkoista, vaan siinä vaiheessa kun tulee valituksi, niin vain yksinkertaisesti ilmoittaa, että tässä olis tämmöset, jotka haluaisin pitää pois. Itse en ehkä ihan moiseen ryhtyisi, koska mielestäni se olisi jotenkin epäreilua, mutta jos jollakulla on pokkaa tehdä noin, niin eipä siinä mitään.
[q]Nacu:
Vitun suurkeittiötoiminta vitun unelmakeittiö vitun opettaja vitun aikataulu
[/q]
Vittu...
[q]noena, 19.5.2010 00:22:
[/q]
*sydän*
[q]AdiRem:
Prkl tuntuu et pumppu ja keuhkot leikkaa kiinni!!
[/q]
Et oo polttanu tarpeeksi kessua.
Suosittelen.
ei osaa pysyä paikoillaan. viimesen viikon ollu kokoajan menossa ja kaikkee ja nyt 5min kotona ja on jo tylsää. :O
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/84512-3562kk-ilman-veroja-tyottomalle-nain-se-kay-kenelta-tahansa
Nyt vittu ihan oikeesti...
En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.