päivän :(

Back to häröily O

Noniin. Olon vaan huonotessa mitä pidemmälle päivässä mennään ajattelin kirjata ylös tiedot tästä krapulapäivästä, josta on kovaa vauhtia muodostumassa yks mun elämäni hirveimmistä. Sit voin aina ennen kosteaa iltaa tulla tarkistamaan, että kannattaako. Joten:

- Oon hymyillyt tänään vain yhden kerran. Se oli vielä siinä vaiheessa, ku avasin aamulla silmäni ja elin toivossa, ettei mulla olis darraa. Olin väärässä.
- Oon puoliks kontannu ja puoliks kävelly keittiöön useasti tän päivän aikana, joka kerralla ottamaan vähintään yhden buranan ja juomaan vettä. Ei mitään vaikutusta. En oo edes saanu mitään ruokaa alas.
- Ensimmäistä kertaa yli vuoteen oksensin. Tästä tapaturmasta perin säikähtäneenä jäin tuijottelemaan aikaansaannostani epäuskoisena, jonka tuloksena oksensin vähän lisää. Hävetti.
- Oon katsonut sängyssä kieriessäni Spice World The Movien sekä Prinsessapäiväkirjat kakkosen, ja TUNTENUT EMPATIAA HENKILÖHAHMOJA KOHTAAN. Mä en edes tiennyt, että se voi olla mahdollista noissa leffoissa. Hävetti vähän lisää.
- Oon käynyt suihkussa kahdesti ja pessyt hampaat ainaki viidesti saadakseni tän eau de shitin hajun pois kehostani siinä kuitenkaan onnistumatta. Haisen vieläkin yhtä pahalle, ellen pahemmalle, kuin herätessäni ja tiedostan sen aivan liian hyvin.
- Oon lukenut pelonsekaisin tuntein eilen illalla lähettämiäni viestejä ja saanut isomman luokan morkkiksen. Viesteistä ei saa mitään selvää ja suurin osa niistä on tottakai lähetetty ihan väärälle tyypille.
- Oon menettäny melkein tyystin mun elämänhaluni. Mun ainoa päämäärä on saada tää vitun kuolemakrapula pois, jotta voin taas toimia ja ajatella normaalisti.
- Rahaa meni ihan helvetisti, mulla ei oo mitään käsitystä miten pääsin kotiin, ja elävimmät muistikuvat illastakin on kun melkein taitoin nilkkani kaatumalla kahesti peräkkäin rappusissa.

Kannattiko? En oikeesti osaa sanoa. Onneks oli hemmetin hauskaa.

Kai.

[q]KooKie, 31.5.2007 21:05:
[--] TEKSTARIT JAKOON!
[/q]

Mun oli pakko poistaa ne kaikki, koska en voinu enää kiduttaa itteäni yhtään enempää. :|

[q]antonsonin, 31.5.2007 22:23:
Tais olla vakiokrapula saikulla? :D
[/q]

Voiko mitään muuta odottaakkaan? :D

EI SSSAAAATANAAA, just ku piti alkaa kattoo Heroesin finaalia ni toi helvetin jakso ei sit toimikkaan! Vittu et nakertaa pahasti >:(

[q]Sankari, 14.6.2007 01:08:
No sanotaan että aika tuskanen fiilis ton vikan jakson jälkeen tulee olee ku oot sen kattonu..
[/q]

No jehna. Sit vaan yön yli imut päälle ja jos aamulla jakso on dubattu jollain vitun espanjalla ni lentää läppäri JOPA ekasta kerroksesta alas!!1

Tai sit tvlinksin on parasta päivitellä noita jaksoja aika äkäsesti.

Sain unta vasta tooooodella myöhään yöllä, ja neljän tunnin yöunien jälkeen ylös nouseminen oli suht vaikeeta. :C Pitäis olla viel skarppina työhaastattelussa et nyt pitäis alkaa kippaa kofeiinia naamariin.

Ei mitään hyvää tässä(kään) päivässä, erinäiset ihmiset on harvinaisen perseestä ja alkaa ärsyttämään aina ku ajatukset vahingossakin hairahtuu niiden suuntaan. Tulis nyt se lauantai vaan nopeesti.

[q]RiD, 19.6.2007 06:39:
joopajoo..

luokkakaveri meni sit...

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1378463

R.I.P. Lauri

[/q]

Ouch.. osanottoni.

[q]Super-Kerttu, 21.6.2007 08:02:
Mä olen niin ahdistunut mun duunista! Mä haluan pois täältä! aluan arvostusta, kunnon duunin ja siitä kunnon palkan.. Mua ahdistaa niin pirusti, että hyvä että saan henkeä. Uutta duunia olen hakenut viimeiset 2 vuotta..Tuloksetta! Ehkä mä olen vaan niin PASKA! Enää en jaksa hakea yhtään uutta duunia, koska en halua kuulla enää yhtään kieltävää vastausta..*nyyh*
[/q]

Mulla oli about ihan samanlainen olo vielä muutama päivä sitten. Ei yhtään napannut lähettää yhtään työhakemusta kun osas jo odottaa, millanen vastaus sieltä tulee. Mut onneks hampaita kiristellen päätin jatkaa ja ennen pitkää myöntävä vastaus tuli kuin tulikin. :) Noi kieltävät vastaukset tuntuu tosi paskalta, mut aina löytyy joku, joka haluaa pätevää henkilökuntaa alaisekseen. :)

Huono olo ja haluun kotiin nukkumaan :(

[q]Ober, 25.7.2007 13:16:
Voi vittu menin sitte eilen kännipäissäni poistaa KAIKKI numerot puhelimesta sillä perusteella ettei tulis soitettuu kellekkää mitää läähätyspuheluita.
[/q]

Vitu ääliö :DDD Oliks FEVERIS noin kova meno?

Ja mennäkseni omaan valitukseeni, haluun vittuuuuuuuuuuuuuun täältä töistä jo. Kaikki asiakkaat on täyspäiväsiä kusipäitä, niitä on ihan liikaa ja niitä tulee vaan lisää! Tää on yks helvetin kaaos. Ne ei ees tajua ku koitan tuijotella niitä tosi tuimasti kassalta ettei ne astuis liikkeeseen sisään.

[q]KooKie, 26.7.2007 15:26:
[--] Voisko joku nyt sanoa jotain ihan helvetin fiksua tai sit jotain ihan saatanan tyhmää, jotta saatais juttua aikaan ja mun päivä kuluis nopeammin!
[/q]

Kannatetaan!

Jotta tänään pääsi taas todistamaan, kuinka vilpittömät ilonhetket vaihtuvat nanosekunneissa epätoivon raastamiksi kyyneliksi.

Olin bongannut telkkarista varsin mielenkiintoisen mainoksen koskien Lidlin suhteellisen reilua tarjoushintaa Olvin twelvistä. Tästä vallan iloisena suuntasin rankan työpäivän jälkeen kohti tuota onnen satamaa mielessäni kylmä kalja ja monen euron säästämien (!), palkka kun on päässyt hupenemaan odotettua ripeämmin. Luikerreltuani hieman halvemmalla viikonlopun etkoilukaljoista pakkasin bisset pussiin ja lähdin hymyillen pysäkille, ajatellen kuinka hyvä päivä tämä onkaan ollut. Mutta kuinka väärässä olinkaan.

Jäätyäni pysäkillä pois, pahaa aavistamatta hypähdin muutaman ilon askelen. Harvoinpa nykyään vastaavaa tarjousta osuu kohdalle! Mutta ne askeleet lopulta koituivatkin kohtalokseni, kun bissepussini pohja, johon olin myös kiireessä pakannut kaikki työvaatteeni, päätti sanoa sopimuksensa irti. Kuin ihmeen kaupalla sain kuitenkin tarrattua kiinni twelvin pahveista ja kerkesin huokaista helpotuksesta, kun sekin paska repeää ja bisset kahta lukuunottamatta tippuvat yksitellen asfaltille ja vaatteiteni päälle hajoten tuhannen pillun päreiksi. Katson jähmettyneenä vierestä, kuinka onneni niin sanotusti valuu viemäristä alas. Tapahtuman kruunasi paikalle saapunut Kivenlahden edustusjuoppo, joka totesi tilanteeseen varsin hyvin sopivan kommentin: "Vituttaako?" No kyllähän se. Isoista asioista kuitenkin kyse.

Huomenna sitten uudestaan kauppaan raahaamaan toinen mokoma kotiin, jos vaikka saiskin kännit riipaistua kun alko just sopivasti vituttamaan.

Perkele, heräsin ihan varta vasten ysiltä jotta kerkeisin kattomaan Serranon perheen ennen duunia, mut sit tässä ei oo ees tekstityksiä! :( Nyt harmittaa ku tuli jätettyä ne espanjan kurssit kesken pari vuotta sit.

[q]astaroth, 15.10.2007 08:27:
krapulasta johtunut kauhea liskojen yö. alkaa olla jo aika karseeta, että alkaa saada vainoja. en sitten nukkunut minuuttiakaan yön aikana
[/q]

Seconded :(

En todellakaan haluais tulla kotiin

Voi vitun vittu.

Ei helvetti, pakko alkaa skarppaamaan. Ei näin voi käydä taas.

Lunta :(

En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.

O