päivän :(

Back to häröily O

[q]discopöllö:
Se ärsyttää että täällä valitetaan pikkuasioista, kun samanaikaisesti miljoonat ihmiset elävät pahinta painajaistaan. Hankkikaa elämä!
[/q]

Ihan oma valinta jos jämähtää paikalleen tuon katastorfin takia. Olen pahoillani että niin moni ihminen on menettänyt henkensä, mutta en aio juuri muuttaa omaa elämääni sen vuoksi. Parhaansa voi silti tehdä auttaakseen uhreja ja heidän omaisiaan.

Vaikka esim mun tämänpäivänen ongelma on ihan mitätön tässä mittakaavassa (ja varmaan kaikissa muissakin) niin ei siitä tarvitse koko palkonippua nenään laittaa.

toi vitun sää jo tänään se on aiheuttanut enemmän pahaa mieltä kuin laki sallii, ja jos huomenna on tollasta niin hyvästi vaan hienot bilemeikit ja vaatteet ja ihan kaikki

[q]
discopöllö:

Se ärsyttää että täällä valitetaan pikkuasioista, kun samanaikaisesti miljoonat ihmiset elävät pahinta painajaistaan. Hankkikaa elämä!

[/q]

Entä Iranin maanjäristykset 2001, joissa kuoli jotain 50 000 ihmistä ja sadat tuhannet joutuivat kodittomiksi? Entä miljoonat Afrikan nälkäänäkevät, jotka elävät pahinta painajaista koko elämänsä? Entä Tshetshenian siviilit, joita ryöstetään, raiskataan, kidutetaan, ja jotka asuvat täysin tuhotuissa rauniokaupungeissa. Tai lukemattoman muun konfliktin siviilit, jotka elävät lohduttomassa kurjuudessa, kuten esim. Darfur.

Kannattaa muistaa myös ne muut kriisit eikä vain niitä, joissa on kuollut muutama länsimainen turisti.

niih,kipeenä kotona kun rushit on alkamassa.......hmh.ja kersat pamautti raketin äsken parvekkeelle,pjerkele!

[q]hoocee:
kytät lopetti rushit
[/q]

MITÄH ! ! ?

so sad. virallinen suruliputuspäivä. kaikki on tietty niiiiiiiiin suhteellista.

kytät lopetti rushit :(

[q]Mellu-:
älyttömän huono olo ja vitutus ja masennus ja vaikka mitä
[/q]

vähän sama olo.. tuli hiukan liikaa dokattua molempina päivinä

Kaikki vitun juhlat (uusi vuosi, vappu etc.) pitäisi lailla kieltää. Silloin kaikki menee vaan vittu päin helvettiä. VIttu.

[q]Kolera:
öyh ei mitää hajua asiasta oikeesti mut kaveri vaan soitti et joku oli kupsahtanu russeis ja sit homma loppu....mut tais olla vasta 40min ennen muutenki loppumista mut jooo-o.

asennoitumisestani vittuilua ootellessa
[/q]

Mä en vittuile Mut pakko sanee et kyl otti päähän siin vaihees (tunti ennen päättymistä), ja ottaa vieläki.

hä???mitä rusheissa on tapahtunu????????

[q]Kuulin, notta yhteensä kolme veti överit, joista yksi kuoli.
[/q]

No huh huh.. Enpä tuollaista kuullut, vaan luulin, että kyseessä oli vain hallussapidon paljastuminen tms.. Aika kamalaa..

[q]Mikko Grönroos:
Kuulin, notta yhteensä kolme veti överit, joista yksi kuoli.
[/q]

Ei näin!

[q]Mikko Grönroos:
Kuulin, notta yhteensä kolme veti överit, joista yksi kuoli.
[/q]

Ei muuta voi sanoa, ku et voi vittu!
Öysk, Öysk, Öysk... Way to go
Ei millään pahalla, mutta... Itku pitkästä ilosta......

Kaveri sai turpaan illuissa....*eiei**poks**lohduttel*

[q]Juhgu:
tokihan reppu jäi jollekin uudenvuodenyönä käydylle kämpille.
[/q]

No sä ehkä saat sen takasin, mut mul tais jäädä siihen rautatientorin rappusille

plaah.. kännykkä meni rikki *känni* eikä tietenkään ole rahaa ostaa uuttakaan

[q]Mikki:
---
hoocee:
kytät lopetti rushit

---

MITÄH ! ! ?
[/q]

Ovella ne sanoi mulle että "virallinen" syy on siinä, että paikalla ei ollut lain määräämää järjestyksenvalvojaa.

Oon kai tulossa kipeeksi. Hitto. Kuumeinen ja vetämätön olo.

Ja näköjään pitää lähtee duuniin... Olishan se kiva edes joskus olla vähän vapaata.

O