päivän :(
[q]hyperventilaatio:
Jep.
Itsekin olen tuollaista läpikäynyt viimeaikoina. Monet vanhat kaverit, joiden kanssa ennen tuli pyörittyä paljon, ovat vain ajan myötä jääneet ja tilalle on tullut uusia. Osasta olen luopunut ihan tarkoituksella, koska en jaksa ja halua sietää loputonta paskaa omaan niskaani ystäviltäni. Muutos on tietty iso, mutta afterall tunnen olevani taas pikkasen onnellisempi. Voimia.
[/q]
Ehkä tosiaan on helpompi päästää irti koska en enää vain jaksa tätä paskaa 24h. en väitä olevani puhdas pulmunen mut kyllä koen että mua on loukattu aika paljonkin ennen kun annoin takaisin. Ehkä nyt kun päästän irti niin opin nauttimaan elämästäni uudella tavalla.
[q]Mellu-:
UnityF,
[/q]
*super**hali*
UnityF,
v***n lumipyry rämmin kouluu pyörän kanssa ku pyöräteitä ei ollu aurattu ja todennäkösesti rämmin kans takasin kotii
mut huomenna onneks ei tartte mennä minnekää
tyhmät espanjalaiset kun ei ymmärrä että faksi on tulossa ja ne vastaa puhelimeen jollain vitun espanjan kielellä. miten espanjaksi sanotaan, "sulje luuri, täältä tulee faksi!"
[q]Rikku:
tyhmät espanjalaiset kun ei ymmärrä että faksi on tulossa ja ne vastaa puhelimeen jollain vitun espanjan kielellä. miten espanjaksi sanotaan, "sulje luuri, täältä tulee faksi!"
[/q]
Kielimuuri ei ole este, jos pitää mielessään kansainvälisen kommunikaation universaalin nyrkkisäännön: jos kommunikaatiokumppani puhuu vierasta kieltä, jota et ymmärrä sitten tippaakaan, puhu hänelle suomea. Kyllä, suomea. Jos ei heppu välittömästi tajua, niin toista uudemman kerran ja otta käyttöön Da Ultimate Linguistic Nullificator: artikuloi selkeämmin ja kovaäänisemmin. Luulisi keskustelun vastapoolin ymmärtävän vähemmästäkin.
myrsky pelottaa asua meren vieressä
[q]Zyklonius:
---
Rikku:
---
Kielimuuri ei ole este, jos pitää mielessään kansainvälisen kommunikaation universaalin nyrkkisäännön: jos kommunikaatiokumppani puhuu vierasta kieltä, jota et ymmärrä sitten tippaakaan, puhu hänelle suomea. Kyllä, suomea. Jos ei heppu välittömästi tajua, niin toista uudemman kerran ja otta käyttöön Da Ultimate Linguistic Nullificator: artikuloi selkeämmin ja kovaäänisemmin. Luulisi keskustelun vastapoolin ymmärtävän vähemmästäkin.
[/q]
Tässä on muuten vinha perä, koska mä olen
suomea puhumalla saanu monesti asiani
meneen perille sillon ku varsinainen yhteinen
kieli on toisella tai molemmilla osapuolilla hakusessa.
Ts. ensin oon selittäny asiaa englanniks tai ranskaks
tyypille jonka ko. kielten osaaminen rajottuu 'jes mister' -
tasolle ja tulos on lähestyny nollaa, ni jotenki suomeks
puhuttuna ja samoilla eleillä painotettuna onki alkanu
tapahtuun, ja yleensä ihan toivotunsuuntaista toimintaa.
Hämmentävää sinänsä.
Sain herätä siihen että äiti itki alakerrassa.....Mummi oli nukkunu pois.....no mutta kaikki olikin niin selvää kun ikää 92v ja syöpä ja niin heikko....mutta on se totaallinen muutos tosi rankkaa...*nyyh*
[q]DominikH:
Sairauskertomus vain paranee kun eteenpäin menee*sars*: tänään tuli diagnoosi,et mulla on MS-tauti alussa. Way to go.*uuh*
[/q]
mä toivon sulle sellaista tasaista polkua ton sairauden kanssa. voihan se olla, että se ei juurikaan tule vaikuttamaan sun elämääs, jos oot onnekas. mun isä ei valitettavasti ole ollut yhtä onnekas, joten tiedän mitä toivon.
tuhat lämpöistä halausta, vaikka se taida mitään auttaa... =)
-haliterapeuttiuhuu
mä oon niin huolissani broidista.... toivottavasti se ei tee mitn tyhmää...........
[q]hyperventilaatio:
Oon kai tulossa kipeeksi. Hitto. Kuumeinen ja vetämätön olo.
[/q]
Samma här ku tupakin poltto sloppu vuoden vaihtees, nyt sit vetäs iha kauheen flunssan päälle ku lähtee kaikki shitti irtoilee... äääh... toivottavast koht helpottaa..
Joten siis varotus ketkä harkitsette röksän lopullist tumppaamista:
Tupakan polton lopettaminen voi aiheuttaa hitaan ja tuskallisen flunssan
Kaveri oli möksö, eikä kertonu mikä sitä vaivaa :(
oon yskinyt koko aamun keuhkojani pihalle eikä mikään näytä tepsivän*grr*sit pitäis viel kohta lähtee duuniin*hmph*
[q]Tres:
---
Ts. ensin oon selittäny asiaa englanniks tai ranskaks
tyypille jonka ko. kielten osaaminen rajottuu 'jes mister' -
tasolle ja tulos on lähestyny nollaa, ni jotenki suomeks
puhuttuna ja samoilla eleillä painotettuna onki alkanu
tapahtuun, ja yleensä ihan toivotunsuuntaista toimintaa.
Hämmentävää sinänsä.
[/q]
[*huuhail*] Meikä uskoo että kaikki ihmiset on jollain tasolla telepaattisia tai ainakin empaattisia, ja se on mun ymmärtääkseni ihan yleisestikin hyväksytty tosiasia että ainoastaan pieni osa kommunikaatiosta tapahtuu verbaalisesti. Kun ilmaisee itseään selkeästi kielestä riippumatta, niin nuo muut tekijät voivat silti viedä viestin perille. [/*huuhail*]
Sitä en sitten tiedä miten se toimii puhelimitse.
tänää ois illal duunii eikä kiinnostais pätkääkään
[q]DominikH:
Sairauskertomus vain paranee kun eteenpäin menee*sars*: tänään tuli diagnoosi,et mulla on MS-tauti alussa. Way to go.*uuh*
[/q]
Niille jotka ei tiedä mistä on kyse, täältä löytyy lisäinfoa:
http://www.mtv3.fi/poliklinikka/Hermoston_sairaudet.shtml/128827?MS-tauti
Otan osaa, mutta onneksi näyttää siltä että tuo ei ole niitä kaikkein pahimpia tauteja; laiha lohtu mutta huonomminkin olisi voinut käydä. Parempi laiha lohtu kuin ei lohtua ollenkaan?
Mulla on käsi kipsissä viel 6 viikkoa :(
[q]DominikH:
Thanks for teh support*piis*
Ite vain nähnyt muutamia MS-tauti-potilaita ja pelottaa asia, et itse pahimmassa mahdollisessa tapauksessa on tuossa tilassa.
[/q]
Pahimmassa mahdollisessa tapauksessa voisit jäädä huomenna auton alle, tai sulla voitaisiin todeta aivosyöpä. Mä en nyt oikein tiedä mitä sanoa, mutta me ei koskaan voida tietää mitä tulevaisuus pitää sisällään. Vähän samaan suuntaan sanoi Gandalf aikoinaan *nörtteil*
I wish it need not have happened in my time, said Frodo.
So do I, said Gandalf, and so do all who live to see such times. But that is not for them to decide. All we have to decide is what to do with the time that is given us.
Se ei ole tulevaisuus mistä meidän pitäisi huolehtia, vaan nykyhetki - koskaan ei tiedä milloin aika loppuu kesken.
hattu kettu lettu ja vittu......saatana joku vittu yritti nussii mun autost kamaa takaikkunapaskana*eiei*.....mut onneks oli häly autos....uhri kärsii aina
[q]DominikH:
[/q]
Tädillä on todettu sama tuossa muutama vuosi sitten. Rankka tauti kyllä :(
Voimia