päivän :(

Back to häröily O

[q]Pikachu: Miks tommosta tapahtuu.. siis semmosta ku se hyökyaalto. [/q]

Ne on ne mannerlaattojen liikkeet. Helpompihan
tähän on vastata kuin siihen et miks
ihmiset tappaa toisiaan.

[q]äm:
Paha olo. En haluu ryypätä huomenna taas! En haluu! En!
[/q]Aloitat tänään, niin ei tunnu niin pahalta jatkaa sitä huomenna*justjoo*

[q]Tres:
---
Pikachu: Miks tommosta tapahtuu.. siis semmosta ku se hyökyaalto.
---

Ne on ne mannerlaattojen liikkeet. Helpompihan
tähän on vastata kuin siihen et miks
ihmiset tappaa toisiaan.
[/q]

... .. ihmiset tappaa toisiaan siks koska ne on niin v*tun sairaita..

Kun on tuotu esille median mielenkiinnon suuntautuminen tiettyihin katastrofeihin ja murhenäytelmiin maailmassa, niin jo tämän tsunamiuutisoinnin sisälläkin on alkanut tapahtumaan jo aika rankkaa fokusointia. Indonesia, jossa 80 000 ihmistä on ainakin menettänyt henkensä sivuutetaan aika täydellisesti ja tämä koko Intian valtameren maanjäristys, jossa on menehtynyt 120 000 ihmistä on yhtä kuin Khao Lak Thaimassa.
Mutta tottakai siellähän suomalaiset pääsääntöisesti oleilivat ja kuten aiemmin sanoin ymmärrän että myös tietoa kansalaisten kohtaloista sieltä välitetään.

no heippa. mua vähän surettaa. mut ei se kato sit midist. varmaan.

[q]Individual:
Niin...mutta yksi asia kannattaa ottaa huomioon, kun vertailee näiden kahden katastrofin uutisoinnin määrää ja se on, että tässä katastrofissa on suomalaisuhreja ja kateissa tämän maan kansalaisia on vieläkin 263, joten silloin myös tiedonvälittäminen omaisille on äärimmäisen tärkeää ja se on käsittääkseni jopa määritelty Suomen laissa Yleisradion tehtäväksi.[/q]
Tietysti näinhän myös on, mutta se menee helposti ylihysteeriseksi koko touhu. Japanissa on se on menny niin yli et jos siellä joku esim. tappaa toisen niin siitä nousee valtava maanlaajuinen uutinen ja kotiäidit on aivan hysteerisiä et mihin tämä maa on menossa... toisaalta, väkilukuun nähden siellä on tämäntyyppistä rikollisuuttaa reilusti Suomeakin vähemmän. Tätä vielä ei ole Suomessa, mutta vuosi vuodelta itse informatiivinen tieto rupeaa muuttumaan dramatisoiduksi draamaksi.

vuosisadan hirvein krapula....

[q]Avernian:
"Aasian uhrimäärä voi ylittää 100 000."

http://www.helsinginsanomat.fi/tuoreet/artikkeli/1101978107416
[/q]

120 000 Kauheen ahdistavaa vaikkei ketään tuttua siellä ei (ainakaan nykyisen tiedon mukaan) olekaan.. Sympatiani on kaikkien omaisten puolella AIka pelottavaa kun ei tiedä, eikä voi muuta kun odottaa. 263 suomalaista kadonnutta :O Ja 80 000 kuollutta indonesiassa. Ei voi käsittää..

Tylsää

[q]Hyzenthlay:
toi vitun sää jo tänään se on aiheuttanut enemmän pahaa mieltä kuin laki sallii, ja jos huomenna on tollasta niin hyvästi vaan hienot bilemeikit ja vaatteet ja ihan kaikki
[/q]

Katoin just säätiedotuksen: Huomenna o-keli, tuulista, mutta EI sadetta!

[q]HRDance:
hohhoijjaa...*grr*
[/q]
eip nyt oteta tommosta asennetta,ku huomen sä saat nauttia mun seurasta*vink**justjoo*

yh..en oo syöny tänää mitään, mutta kossukolaa oon kyllä kiskonu puol päivää...ja sitten vielä mietin, että miksi ei oo hyvä olo....*eiei*

Nyt ois Uv ja mä makaan himassa hirmuisessa flunssassa ja vitutuksessa.. Eikä paljoo harmita*nuha**eiei*

vittu 16e pelkkä pizza, ei lähteny edes nälkä alkuunkaan

[q]Late:
vittu 16e pelkkä pizza, ei lähteny edes nälkä alkuunkaan
[/q]

WTF? Missä noin kallista pizzaa on?

Se ärsyttää että täällä valitetaan pikkuasioista, kun samanaikaisesti miljoonat ihmiset elävät pahinta painajaistaan. Hankkikaa elämä!

Kävin lukemassa ensimmäistä kertaa elämässäni poliisin internetsivustoja ja siellä on listattuna ystäväpariskunta

Valitettavasti mun on vaikea suhtatutua tähän yhtä sarkastisesti kun teidän, sillä lähipiiristä kaksi perhettä ja yksi isä on kadoksissa. Kohteliaisuus ja empaattisuus olisivat nyt arvossaan, besserwisser asenteen sijaan. (Enkä siis tarkoita itseäni kohtaa vaan yleisesti.)

[q]discopöllö:
Se ärsyttää että täällä valitetaan pikkuasioista, kun samanaikaisesti miljoonat ihmiset elävät pahinta painajaistaan. Hankkikaa elämä!
[/q]

Omien asioiden murehtiminen ja hauskanpito kielletty kunnes Aasian kriisiin on saatu ratkaisu.

[q]Mikko Grönroos
Kuulin, notta yhteensä kolme veti överit, joista yksi kuoli.
[/q]Ach, siks ne oli sen autonsa kanssa siinä kadulla poikittain. Lähettiin just pois ku ne tuli sinne.

O