päivän :(

Back to häröily O

Sairauskertomus vain paranee kun eteenpäin menee*sars*: tänään tuli diagnoosi,et mulla on MS-tauti alussa. Way to go.*uuh*

ja taas lohkes yks hammas...

On kaikenlaista mielessa ja siks oon aivan pihalla. Siina ei nyt oo mitaan pahaa mut kun unohtelen sen takia kaikki rakkaat ihmisetkin ja loukkaan heita...olis varmaan aika koota ittensa :)

on ollut koko päivän aivan kauhee päänsärky. mutta se ei johdu krapulasta..

että tänää ois sitte viimine lomapäivä.. huome takas sinne oikee mukavaa koulun puolee... eikä kyllä vähempää vois kiinnostaa.. helpost vois pitää viel ens viikonki lomaa.. mut eipä viitti.. kait sinne on taas raahauduttava, ja alottetava oikee kunnol opiskelu...

Siirtojohtoteoria
Se on kyllä niin syöveristä etten löydä mistään motivaatiota lukea sitä. Ja tenttihän mulla on vasta aamukahdeksalta.

Lontoon reissu ohi. Jeesus kun oli hauskat neljä päivää. Lontoossa jopa paisto lähes kaikki päivät aurinko ja oili noin 10 astetta lämmintä. Joten ei olluit todellakaan vittu kiva tulla takas tänne, kun Suomessa on loskaista ja paskaista ja huomenna pitää mennä aamulla duuniin.

Sain noudettua kotiteatteri sarjan huollosta. Kun kaikki oli taas aseteltu kotona paikoilleen (ja kiroiltu johtohen kanssa) huomasin että vika ei ole hävinnyt mihinkään. Taas joutuu autoa lainaamaan ja kikkailemaan että saa tuon perkeleen laitteen huoltoon ja sama uudestaan noudettaessa.

"blaa, blaa, blaa koekäytetty OK!" *dissaa**igor*

Kämpässä on ihminen, joka vaan juo.. Pelottaa.. Säälittää.. On ihan avuton olo. Kyl se kait tästä. Toivon mukaan. Eipä ainakaan ite tee mieli, kun oven vieressäkin jo haisee viinalle.

Tällä hetkellä tunnen niin suurta vihaa ja pettymystä yhtä ihmistä kohtaan... Se kun ei edes näytä ymmärtävän missä teki väärin...
No, ehkä sille meidän ystävyys olis sit vaan ihan pikku juttu...
Joidenkin mielestä, saatan reagoida tähän asiaan liian rajusti, mut mua ei kiinnosta.

Jos ihminen, johon pitäs voida luottaa ja jolle kertoo salaisimmat salaisuutensa ja kaikki mielessä liikkuvat asiat joita ei voi muille kertoa, paljastuu valehtelijaks ja "selkäänpuukottajaks" niin, miks hitossa mun pitäs antaa anteeks ja olla niinku mitään ei ois tapahtunu? Mun mielestä mulla on oikeus olla loukkaantunut! Ja mua surettaa kun menetin hyvän ystävän.

En ois kyllä ikinä uskonut että ystäväni vois tehdä tällästä!
Etenkin ne tekstarit kun kysyin että onko kyseinen asia tapahtunut.
"en tekisi ikinä mitään sellasta sulle"
"ei mulla ole syytä valehdella sulle".. HAH HAH HAA!!!!! Niin vissiin... valheita valheita.

Onneks on edelleen pari hyvää ystävää jotka pysyy rinnalla. "tosi ystävät jää, loput karsiutuu...."

Ah, kiitos että sain purkaa tunteeni tänne...

mua masentaa se kun en lähtenyt rush:eihin
taas tää fucking yksin reissaaminen esti
vielä enemmän harmittaa se kun toi oli viimeinen rush, aktiasalilla ja ens vuonna ei ehdi taas kovinkaan ahkerasti kierrellä bileitä, melkeen joka viikonloppu jotain kisoja no onnex se ny edes on hauskaa

no ei mulla oo syytä valitella, toisilla menee huonommin

[q]ZaZa:
Tällä hetkellä tunnen niin suurta vihaa ja pettymystä yhtä ihmistä kohtaan... Se kun ei edes näytä ymmärtävän missä teki väärin...
No, ehkä sille meidän ystävyys olis sit vaan ihan pikku juttu...
Joidenkin mielestä, saatan reagoida tähän asiaan liian rajusti, mut mua ei kiinnosta.

Jos ihminen, johon pitäs voida luottaa ja jolle kertoo salaisimmat salaisuutensa ja kaikki mielessä liikkuvat asiat joita ei voi muille kertoa, paljastuu valehtelijaks ja "selkäänpuukottajaks" niin, miks hitossa mun pitäs antaa anteeks ja olla niinku mitään ei ois tapahtunu? Mun mielestä mulla on oikeus olla loukkaantunut! Ja mua surettaa kun menetin hyvän ystävän.
[/q]

mulla on ihan sama juttu meneillään... huoh. en olisi koskaan uskonu... olo on niin poljettu ja nyt kun on tapahtunu kaikkee niin oisin mielusti jakanu ne hänen kanssa niin ei. ihan vitun sama. Ja niinkuin hänet tunnen niin hän kääntää tän koko jutun niin että se onkin mun vika ja hänessä ei ole mitään vikaa..

liian pitkä ja arka aihe että ees avautuisin tota enempää...*uuh*

No niin, voitaisko jo lopettaa joulu ja siirtyy alennusmyyntien alkuun.*hmph*

[q]ZaZa:
Joo, tää mun "ystävä" kääntää myös kaiken niin, että mä oon se paha tyyppi. Et mä oisin tehny väärin..
Ei vaan jaksa tällästä...
[/q]

Tiiän tunteen erittäin hyvin.. Mulla oli elämäni paskin joulu mm hänen takia. kokovuosi suuniteltiin ja puhuttiin ja nyt se teki oharit koska oli tärkeämpääkin tekemistä.. sitten kun ollaan koko vuos puhuttu että tää jouluilta on meijän perinne niin eeei viestissä tuli ei tää mikään perinne sentää oo ollu + että kun kerroin että oon paskana ja pettyny kun se ei tuu niin vastaus: ihan sama miten sä voit mulla on ainakin hauskaa.

olen nähnyt hänet 2 kertaa joulun jälkeen. ekan kerran hän tuli tänne hakemaan ystävänsä kanssa pari hänen ystävänsä tavaraa. hän oli niin tekopirteä että muutkin pyöritteli päätä kun hän lähti. (he viipyivät silloin joku 7min).
toisen kerran hän haki täältä vain rahat ja lähti. muuten en hänestä kuule mitään. et vaan..

Ja tässä on koko syksyn aikana tapahtunu meijän välillä niin paljon ja koitan ymmärtää mutta kyllä se mun ymmärtäminenkin loppuu joskus. Enää en vain jaksa olla se pyörä joka on olemassa hänelle vain silloin kun hän hyötyy minusta jotain. ainakin siltä tuntuu.. kun vippien tulo lakkasi niin lakkasin olemasta hänelle...
'
Et jii-haa vaan.

onneksi on muutamia ystäviä joihin luotan ja tiedän että ne tykkää musta juuri tälläisenä kun oon ja ei oo mun kanssa sen takia että ne hyötyis jotain. Toi ystävän menetys vain sattui paljon kun olin tuntenu hänet monta vuotta jo ennen kun hän alkoi käymään bileissä ym ym.. ja hän oli mulle iso tuki silloin kun mulla oli suruaika. Mut ehkä kaikki päättyy aikanaan.. jopa ystävyydet..

[q]UnityF:

mulla on ihan sama juttu meneillään... huoh. en olisi koskaan uskonu... olo on niin poljettu ja nyt kun on tapahtunu kaikkee niin oisin mielusti jakanu ne hänen kanssa niin ei. ihan vitun sama. Ja niinkuin hänet tunnen niin hän kääntää tän koko jutun niin että se onkin mun vika ja hänessä ei ole mitään vikaa..

liian pitkä ja arka aihe että ees avautuisin tota enempää...*uuh*
[/q]

Joo, tää mun "ystävä" kääntää myös kaiken niin, että mä oon se paha tyyppi. Et mä oisin tehny väärin..
Ei vaan jaksa tällästä...

[q]Cata:
Nukuin kuuden tunnin päikärit koska väsytti. Millonkohan uni sit taas seuraavan kerran tulee..
[/q]

sama vika, ja sitten pyörimistä koko yö ja just ja just jaksoin nousta ja hiipiä duuniin 10.30

tänää töihin

[q]Cata:
Nukuin kuuden tunnin päikärit koska väsytti. Millonkohan uni sit taas seuraavan kerran tulee..
[/q]
Näitähän nyt ei enää kutsuta päikkäreiksi. Ne on yöunet. Tai no, riippuu milloin nukuttu, miten häiriintyneet yöunet...

vitutti nähdä tänään pitkästä aikaa frendi, joka on omistanu elämänsä nykyään narkkaamiselle!!

O