päivän :(

Back to häröily O

[q]~~MillaMagia~~:
---
IlonaPoks:
Harmittaa niin paljon ku puhelin pöllittiin sunnuntaina hesarilla.. kaikki numerot siis katosi.*piru*
joten pliis rakkaat soittakaa mulle päin..

---

Mihin ihmeeseen me soitetaan?
[/q]

saahan siihen samaan liittymään ja samaan numeroon
uuden SIMmin, eli vois kuvitella et vanhaan numeroon.

V****v*****piru**dissaa**pahis* Lisää vaan paskaa niskaani kaatakaa....*justjoo**uuh*
Miten voikin mennä kaikki näin päin takapataa....

[q]Lace:
Opiskelukaveri Khao Lakissa, ei vieläkään mitään tietoa miten käyny...*uuh* Sen poikaystävä on löytyny, mut tytöstä ei jälkeäkään.
[/q]
Mullakin neljä kaveria phuketissa mutta onnex 3 niistä oli fullmooneis koh phangan saarel ja yx oli niitten huvilalla phuketis joka sattuu olemaan korkealla kukkulan rinteel, huvilan terassista kuulemma tullu pakolais keskus. Eli ne on ainakin kunnossa. paska juttu muuten toi juttu. :(

Opiskelukaveri Khao Lakissa, ei vieläkään mitään tietoa miten käyny...*uuh* Sen poikaystävä on löytyny, mut tytöstä ei jälkeäkään.

[q]DagO:
---
Lace:

---

Mullakin neljä kaveria phuketissa mutta onnex 3 niistä oli fullmooneis koh phangan saarel ja yx oli niitten huvilalla phuketis joka sattuu olemaan korkealla kukkulan rinteel, huvilan terassista kuulemma tullu pakolais keskus. Eli ne on ainakin kunnossa. paska juttu muuten toi juttu. :(
[/q]

Ootko varma? Tommiset saarten rannat nyt aivan varmasti saivat eniten hittiä.

kipiä olo...

[q]remotion:
---
DagO:
---
Lace:

---

---

[/q]
joo siis oon varma ku soitin kaverille ja se sano et kaikki on kunnossa. Sitäpaitsi koh phangan saari oli noitten hyökyaaltojen ulottumattomissa.

ok. ei enää muista ku on jo melkee 2 vuotta siitä ku kävi ;)

[q]Timce:
Ei voi käsittää...
[/q]

No ei ole luonnonkatastrofiasteikolla todellakaan mitään käsittämätöntä mittaluokkaa. En jaksanut kaivaa geofysiikan oppikirjaa esiin, mutta googletin seuraavan:

linkki

Sieltä löytyy pieni tietopakkaus endogeenisistä vaaroista. Maanjäristykset ovat katastrofien kunkkuja sivuvaikutuksineen (tsunamit, mutavyöryt, nälähätä, kulkutaudit jne.). Esimerkkinä Tangshan, Kiina, 1976:

"Tässä tuhoisassa luonnonmullistuksessa kuoli virallisesti Kiinan hallituksen mukaan noin 240 000 tai 250 000 ihmistä, tosin vuosikymmen järistyksen jälkeen joidenkin tutkijoiden mielestä noin 655 000 kuollutta on lähempänä totuutta."

Tsunameista ainakin seuraava pieksee tämänhetkiset arviot tuosta uusimmasta:

Indonesia (Krakatau) 1883 - 36 000 kuollutta

[q]remotion:
[/q]
Koh Phangan on Thaimaan toisella puolella...

[q]Epailija:
Indonesia (Krakatau) 1883 - 36 000 kuollutta
[/q]
Ihan vaan sellain huomio, että monien lähteiden mukaan uhriluku olis tässä uudemmassa tapauksessa jo lähempänä 70 000

[q]S-T:
Ihan vaan sellain huomio, että monien lähteiden mukaan uhriluku olis tässä uudemmassa tapauksessa jo lähempänä 70 000

[/q]

Hoplaa. Minulle Timcen postaus edusti uusinta tietoa, kun en medioita hirveästi jaksa seurata, ja sitkäkin lukiessa oli pilkkujen paikkoja tullut nähtävästi luettua miten sattuu. Krakatau jää siis tosiaan selvästi hopealle.

[q]Christinah:
Mua on alkanut joku naapuri häiriköimään/terrorisoimaan. Autoon ilmestyy uhkauksia/haukkumisia ym. En todellakaan edes tunne ketään naapuria täältä joten en keksi mistä moinen touhu on peräisin ! No, enää en tuonne autohalliin uskalla yksin mennä. En voi tietää vaikka se kaheli olisikin mua siellä vastassa illalla, ja jos on niin kuka kuulee tai näkee?
[/q]

Menepäs tekemään ilmotusta poliisille...

1.vituttaa olla taas duunissa
2.päätä särkee
3.niskat paskana
4.sympatiat kaakkois-aasian suunnalle

not necessarily in this order...

[q]Avernian:
"Aasian uhrimäärä voi ylittää 100 000."

http://www.helsinginsanomat.fi/tuoreet/artikkeli/1101978107416
[/q]
no en halua olla mitenkään tyly jne. mutta tämä on elämää. valitettavaa et näin on käyny ja kauhealla määrällä ihmisistä hirveä hätä, mutta toisaalta ihmisen evoluutiossa tämä ei meinaa mitään. itse tosin olen nykyään niin kylmä näihin asioihin jotka liittyy kuolemaan ja muutenkin elämiseen, kun mun oma ajatusmaailma on se et kummiskaan sä et voi valita miten kuolet - kuolet jokatapauksessa jossain vaiheessa ja loppujenlopuksi yksilöt on suurimmaksiosaksi sellaisia jotka eivät vaikuta mitenkään ihmisen evoluutioon pitkässä juoksussa.

...ja nyt en halua mitään sotaa niiden kanssa jotka ovat tämän katastrofin takia surunmurtamia.

[q]Mumuli:
pikavoitto julkisissa..
[/q]

TÄNÄÄN ON HYVÄ PÄIVÄ!!*hmph*

Hukkasin jonnekin upouudet Elacin-tulppani + 40 euroa. Että jos joku on sattunut löytämään nämä, voi pitää sen nelkyt euroa löytöpalkkioo ku palauttaa tulpat.

v*tun idiootit k*sipää m*lkku asiakkaat p**kele s**tana v*ttu!

Menin tyhmänä kattoo jonku kadonneen paavon kotisivuja ja näin siel kuolleen vauvan kuvan. Hyi. Miks tommosta tapahtuu.. siis semmosta ku se hyökyaalto. Vaik tuntuu et itellään on kaikki päin persettä, oon onnellises asemassa et on kaikki rakkaat ihmiset tallella ja oma vauva nukkuu tossa vieressä. Mä en vaan voi kuvitella miltä niist ihmisistä tuntuu joilla on joku kuollu sen hyökyaallon takia tai ihan muuten vaan.......*uuh**nyyh*

Paha olo. En haluu ryypätä huomenna taas! En haluu! En!

O