päivän :(

Back to häröily O

Koulussa valtaosa ei tajunnut mua.*hmph* Vierustoverin kommentti oli, ettei ymmärtänyt vittuakaan. Eli ei taaskaan kauhean hyödyllinen ryhmäpalaute mun osalta.(Onneksi luennoitsija ees konsultoi)*hmph*
Päätin piristää itseäni: Kävin parturissa. Parturi selkeästikin vihasi minua. En mä tietysti ystävää sinne mennytkään etsimään, mut olisi se voinut olla vähemmän vittuuntunut olemassaolostani.*hmph*
Parturista menin kauppaan. Se kaveri voisi vetää kursseja siitä kuinka ollaan mahdollisimman epäkohteliaita. On myös mahdollista, että se myyjäkin on vihannut mua jo pidemmän aikaa.*hmph*
Ja nyt naapurissa kuulostaa olevan hauskaa koko kerrostalon eestä.*hmph*

Espal ois ollu tänää poliisin huutokauppa, mis ne kauppas hylättyjä pyöriä.
Hemmetti jos oisin tienny moisesta :/ Rupee palaan jo käpy tohon mummikseen, vaikka se palveleekin vielä ihan ookoosti.

CDK<aq<aqcdklåoinjh sw2ittenjh njh-äöppicdksw2elåolåoe sw2iicdkeri-äö njh<aq njhyt t<aqit<aq<aq låolåolåo<aq ecdkesw2sw2-äö uucdkenjh låosw2tlåo. *vgfrr*

Edit:suomeksi:
Kaadoin sitten näppikselle siideriä ja nyt taitaa olla edessä uuden hankinta.

..onneks on kannettavakin, ettei koneen käyttö nyt tuosta riipu mut vituttaa silti, saatana.

Menin si tiputtaan kameran kasistani satamassa. Ei, ei tippunu veteen, mutta kovaan betoniseen satamalaituriin. Ei si toimi enaa. Voi vittu et voikin vituttaa nyt ja kovasti.
Aina pidan kameran hihnaa kaulas/rantees, ettei kavis niin niiku just tanaan kavi.. En ymmarra miten just nyt, kun en sita missaan pitanyt kiinni, ma tiputan sen.
Joojoo, se oli vanha digikamera, mut voi vittu, kesken reissun kun se menee hajalle ni vitutuskynnys on iso. Kaiken lisaks olin just ostanu sille sen vedenkestavan suojankin - se tuskin on kovin monelle kameramallille tarkotettu.
Ja ei, en ajatellut menna vaan ostamaan uutta. Suunnitelmissa oli ostaa sitten talvella veronpalautusrahoilla digijarkkari, joten ois toi vitun idiootti Canon voinu ny kestaa ees siihen asti.

Huoh. :(

Yhelle ihmiselle oli käyny yks juttu, ja siitä tuli vähän paha mieli :( Mieltä pahensi se, että siitä tuli mieleen yks parin vuoden takanen juttu, ja siitä seuras hirvee ahdistus ja paha olo ja itku olo eikä oikee ajatus nyt kulje tai mitään.. Tuli myös mieleen yks kolmaskin juttu samaan aiheeseen liittyen, ja siitäkin tuli entistä ikävämpi olo ja nyt on tosi paha olla

Pakko yrittää mennä peiton alle pakoon pahaa maailmaa

Kolme yötä reissuun ja mä oon ku jyrän alle jääny. Taitaa tulla helvetillinen lentomatka.

[q]Jää~*, 17.10.2005 13:35:
Kärpänen makuuhuoneessa,
hämähäkki olohuoneessa ja
ampiainen keittiössä.
[/q]

Olet kohdannut minun kauhuskenarioni. Toivottavasti sait sen ampparin pois!
Mikään ei oo hirveempää kuin se, että laittaa oven kiinni. Koska sitten kun sen aukasee, eikä nääkkään sitä ampparia enää missään, niin ekana ei todellakaan ajattele sitä että "se varmaa lens ulos", ei. Mä ajattelen ekana sitä että nyt se on niin kauan hiljaa että mä astun siihen huoneeseen, sitten se päästää semmoisen härmäävän BZZZn joka saa mut kiljumaan ja hyppimään hysteerisesti ja juoksemaan taas huoneesta ulos, paiskaten oven taas kiinni. Kun taas vihdoin uskaltaudun katsomaan, se on ikkunalla/lampun lähellä. Astun huoneeseen. Pienikin liikehdintä/vähänkin itseäni kohti tuleva lento saa taas mut ihan kauhusta hysteeriseksi. Tappaminen ei tuu kuuloonkaan, sillä itse pelkään sitä, että se ehtii väistämään pelokkaan ja epäröivän tappoiskuni, suuttuu siitä ja syöksyy mun hiuksiin, jää sinne solmuun ja pistää mua ja surisee ja iiiii! hyi!
(karvat nous pystyyn ja kylmät väreet menee, kuulen jostain jo surinaa kun eläydyin liian vahvasti tähän. yhhhhh.)

Onneks mullakin on mies joka hoitaa tommoset hengensalpaajat.

Kroppa ei tajuu, et sen pitäis nukkua.

Sitä kaipais jotain..

Mul on koneesta tärkeimmät järjestelmät kaatunu, ni en voinu tehä töitä. Oon "punasella", eli sellases tilas että muutkin tajuaa että oon pois pelistä. Noh, 5 tyyppiä päättää si lähtee samaa aikaa röökille, jättäen siis minut yksin, eli tavallaan ei ketään jääny paikalle, koska mä en töitä voi tehä.
Sit ku sanon asiasta ni 2 tyyppii rupee valittaan et "turha sun on meille valittaa, me lähettii ekana" vaikka oikeesti ekana punasel olin mä, si yks joka kouluttaa ja lähti röökille, sit vasta nää kaks ja si viel se ykski sankari päätti lähtee röökille. Ollaa si vittu kaikki punasella.

Mä en oikeesti sanonut edes pahasti, totesin vain et meitä ei ole ketään vihreel täl hetkel. Silti mä oon jotenkin se "paha" ihminen joka valittaa "turhasta"?

On vaa jotenki uuvuttava olo nyt.

Pitäs kai rupee polttaa röökiä et "ymmärtäisin" muita ja voisin pitää taukoo "millon haluun" enkä "valittais tyhjästä".*igor*

[q]lostgone, 17.2.2006 21:55:
(snip)
[/q]

Maailma selkeesti vihaa sua Mut pointsit kotiin viiden hmph:in postauksesta!

Kurkkua kähisyttää, ja ääni väräjää. Päätä särkenyt koko päivän :(

Kaiken lisäks mulla on huulen yläpuolel hirvee punanen patti. Se oli pieni ja huomaamaton finni, jonka mä vaa vahingossa näin, ja tietenki mun piti si sörkkiä ja puristella sitä. Nyt se näyttää ihan joltai tripla-herpekseltä.

Työ. Mulla ei tuu ny täs muutamaan päivään olee elämää. Tänää 10h töitä, takas jo 10.30 ja 10 tunnin päivä. Oon siinä puol 10 mais illal siis kotona, ja lauantaina aamuviideltä pitäs olla jo takas töissä. Mä en oikeesti tiiä jaksanko

Tuntuu et kaikki masentaa nyt. Kotimatkal meinas tulla itku taksissa, kun tajusin, että mitä mä syntymäpäiväjuhlia ees pidän kun mulla ei oo ketään ketä kutsua Oon pienestä saakka halunnut pitää hieman isommat juhlat, mutta mulla ei oo ikinä ollu ku muutama ihminen kenet kutsua se saa mut helvetin surulliseks. Joskus on niitä hetkiä, kun tuntuu, et on vaan ihan yksin. On mulla täällä muutama ystävä, mut niitäkin näkee ihan liian harvoin.

On nii paha olla paikassa, missä ei haluaisi olla. Paikassa, mistä ei pääse poiskaan.*uuh*

Ensin mua ei auteta suunnittelus yhtään, ja on "sun suunnitelma" ja "meidän suunnitelma" kahen tyypin sanojen mukaan. Mun suunnitelma oli sellanen, mikä heitä ei kiinnostanut yhtään niin he eivät auttaneet siinä. Sit kun alkaa näyttään siltä, et "meidän suunnitelma" toteutuu, niin johan tarvitaan mun apua ja tekoja vittu kaikkeen, kun "Yhdessähän me tässä suunnitellaan!"

[q]Annakins, 12.10.2007 09:34:
Meil on keppijumppaa töissä :D Hanselin porukat kattoo pitkään ku kävelevät meidän aulan ohi ja me jumpataan.
[/q]

Ei helevetti, oispa täälläkin tilaa moiseen. Voi kyl olla et tää selkäkipukin on vaan tän viikonlopun oleva tuska, ja ohi jo sitten taas alkuviikosta. Toivottavasti.

Jooh. Odotin tänne vierasta, joka piti nähdä jo heti salin jälkeen. Kun soitin salilta et oon valmis, hän sanoi et tulee perästä mun luona käymään. Messengeris se sanoi reilu puol tuntii sitten että ei ihan vielä. Ny tyyppi ei enää ees vastaa. Ees puhelimeen.

Ois voinu heti sanoo, ettei oo tulossa. Ärsyttää tollanen, kun sovitaan jotain, ja mä laitan menoni sen mukaan et tänne o tulos joku, ni si ei voida ees ilmottaa et "sori en oo tulos tänään".

Mä löysin ihan outoja juttuja enkä tiedä mitä niistä ajattelis. Rupes tuntuun oudolta. Enkä voi tehdä asialle mitään.
---*
Töissäkin oli ihan paska ilta, kaikki oli taas ihan mulkvisteja.
---*
Niskaan sattuu.
---*
Kurkku on pipi.
---*
Hartiat on jumissa.
---*
Väsy, enkä saa tarpeeksi nukuttua ens yönä.
---*
Töykee vastaanotto kun saavun rankan duunipvän jälkee himaan.
---*
Täällä on sotkusta.
---*
Olin pyytänyt yhtä asiaa, eikä sitä oltu tehty.
---*
Rahaa menee vähän väärään asiaan, eikä siitä suostuta keskustelemaan.
---*
Itkettää.
---*
Kännykin on ihan rikki, enkä löydä ostokuittia tähän hätään, että saisin puhelimen huoltoon.
---*
Kädet ihan kuivat, ja jalat, ja niitä kutiaa ihan vimmatusti.
---*
Ikävä ystäviä.
---*
Nenässä on liikaa tavaraa.
---*
Rahaakin on vittu ihan liian vähän.
---*
On vaan paha olla.

[q]mayah, 22.8.2006 07:12:
Epämukava tunne kurkussa nielaistessa.
[/q]

Ite luulin kans, että oon tulossa kipeäksi, mutta mulla kurkkukipu johtuukin tuosta savusta mikä tulee tuolta... Idästä. Päätä myös särkee koko ajan, ja koko ajan pitää olla juomassa jotain kun kuivaa niin paljon suuta ja kurkkua, joka o hemmetin ikävä tunne, kun tuntuu ettei saisi edes nielaistua

Sais ny perkele jo vähä tapahtua jotai

[q]Septique, 28.3.2007 13:53:
---
Steven Hoaks, 28.3.2007 09:24:
---
Septique, 27.3.2007 21:43:
VITUN BLUES ARGH!!!

---

Mitä järkee edes seuraa jääkiekkoa jos ei kannata Jokereita tai Kärppiä Eihän noilla muilla pilipali joukkueilla ole mitään saumaa Mä katon vaan finaalin kun ratkee että kumpi voittaa... Tyttö on oulusta joten tulee olemaan tiukkaa seurantaa

---

Kärpät mä nyt viel ymmärrän mut jokerit? :D dude, jengis on rahalla ostettu ja ei siltikää pärjää. Hohhoijaa
[/q]

Anteeks nyt mut mihin jäi HPK?? *DING**DING*

En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.

O