päivän :(
[q]mayah, 30.4.2006 14:19:
Niinpä. Muutenkin ihan *uuh*-olo.
Jos mä oisin supermies, niin mä jaksaisin valvoo kaks vuorokautta putkeen ja pääsisin huomiselle perinteiselle vapunpäivän piknikille Turkuun. Onneks sentään pääsee tanssahtelee Tritonia tänään, ni on edes jotain mitä odottaa tältä päivältä.
[/q]
Mulla ei oo mitään odottaa tältä päivältä ees Vois ehkä kuunnella ees piristävämpää musiikkia? No, enää 3 viikkoa ja 6 päivää.. Tai siis, vielä.
[size=8]Pitäs ehkä muuttaa takasin Vaasaan niin ei aina tarvitsisi surkutella..[/size]
Todella raskas päivä töissä josta en kuitenkaan voi kenellekään kertoa. Pahalta tuntuu enkä voi helpottaa tätä taakkaa mitenkään. Huoh. :'((
Takahampaisiin sattuu :(
[q]kinderi, 2.8.2010 08:31:
Vein juuri mun pikkuiset vauvat päiväkotiin, sinne ne jäi iloisina vilkuttamaan kun itse lähdin kyyneleitä pidätellen.
..kai tää ois oikeesti kiva juttu, mutta mä en haluais myöntää mun vauvojen olevan jo isoja päiväkotilaisia
[/q]
No, ehkä sekin päivä viel koittaa joku kerta ku sä si nurkan takana, päiväkodin jäätyä taakse, nostat kädet pystyyn ja toteet HALLELUJA PIENI RAUHA! :D
Mut on ne aika isoja kyl jo ^^ Itekin vähä jännään et mite käy ens viikol ku ystävä tulee kylään nyt jo 10kk vanhan tyttönsä kanssa, joka viimeks (joskus 4-kuukautisena) ei tykänny jos ei saanu koko aikaa olla sylis - nykyään se kuulemma haluu olla vaa itekseen ja kontata kaikkialle :o
[size=5]hm pitää ehkä raivaa kaikki kamat vauvakorkeudelta pois.[/size]
Huoh. En oo Vaasassa. :(
Sit viel ärsyttää, ku olin nii tyhmä et kävin rentouttavas kylvys ja kaikkee ja unohin et mun piti käydä kaupas, muuten ei oo aamupalaa. Ja jos ei oo aamupalaa ni oon kiukkunen ja päivä alkaa huonosti. Eli mun pitää ottaa tää ihanan mukavan pehmee ja lämmin kylpytakki päältä pois, pukee normivaatteet päälle ja lähtee käymää tos hemmetin passelissa, voi ärsyke.
Kotimatkal tuli vastaan pari henkee, jotka hengas paikallaan ja poliisiauto ajoi paikalle. Olin hetken et wtf, kunnes näin maassa makaavan kissan. Kissa oli tippunut jostain ylhäältä, tod näk 6. tai 7. kerroksesta, ja makasi maassa paikallaan, aika raskaasti ja tiuhaan hengittäen. Verta oli myös maassa ja kissassa. Olin siinä hetken, mutta kun en vaan voi tehdä asialle mitään, lähdin jatkaan matkaani. Tuli pikkasen paha mieli, kissa oli niin reppanan näkönen, ja selvästikin sillä oli kipuja. Oli aikasta kamala näky. :'/
Näin ihan hirveetä painajaista missä mua pahoinpideltiin silmittömän hirveen kauheen ylipaljon Tulin jopa sokeaksi omassa unessani :/ hyrr...
Mun rakas kone on kai hajoamispisteessä. Sekoilee ties mistä ja viimesimpänä sanoo et tuuletin ei toimi ja pitää kamalaa ääntä. En osaa ees helevetti soikoon tehdä asialle mitään
Oon nii käsi tietokoneiden kanssa ja tää viel lisää mun ahdinkoa. Sit viel ihminen, keneltä pyysin apua, sanoo vain "vaihda tuuletin". No jes.
[q]Vampyrella, 19.3.2009 21:22:
Mauton kevennys:
Sun vasen tissi on liian iso. :(
[/q]
:(
[size=5]joutu repee äänee[/size]
Vähä pipi olo.
Ei oo kiva sairastaa yksin.
autoni on tiellä tietämättömillä*uuh*
[q]mayah, 4.6.2007 14:35:
Ja sit pyydän sitä junan kuljettajaa, et jättää mut siihen golf-kentän reunaan. Muita matkustajia ei varmaan haittaa, jos poiketaan vähän raiteilta.
[/q]
HEI mä keksin miten pääsisit keravalle! älä ny kiusaa pientä idioottia jolla on vähä pidemmät piuhat ku muilla
Joka lihasta särkee, niihin kaulassa oleviin rauhasiinkin sattuu aina välillä ja olo on aika veks. Mittasin kuumeen ja sanoi että 36.3 joka on kai iha jees, normilämpö 36.6 mut voi perkele jos tää muuttuu tästä vielä jokski sänkyynkaatotaudiks.
Mun tiimissä halutaan vähentää tunteja. Yläkerta katsoo, ettei meille tule niin paljoa puheluita. No vittu kun pääosin meidän toiminta painottuu sähköpostiin.
Pahinta asiassa on se, et kollega on kk-palkalla. Reijan sopparissa lukee tuntipalkka ja 0-37,5h per viikko.
[q]Nexus__69, 19.9.2007 17:43:
iso ikävä.
:'(
[/q]
Mullaki. :'(
Karu, yksinäinen arki taas edessä. Vielä ei tunnu pahalta, mutta kun pääsee kotiin ja siellä on hiljaista, huomaa varmasti taas eron.
*huoh*
[q]kindertin, 7.10.2009 11:12:
Valvoin sitten lähes koko yön vatsakipujen takia. Mahtava fiilis <3
[/q]
Itellä takana yö alaselkäkipujen ja painajaisten valvottamana
Olotila
Ei yksinkertaisesti ole varaa lähteä provinssiin. Tai oishan varaa lippuun ja matkoihin, mutta ei se siellä oleskelu mitään ilmaistakaan ole.. Parempi jättää väliin ja sitten suunnata vaikka pelkästään Turkuun heinäkuun alussa. Tuleepahan se ruisrokkikin koettua sitten.
En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.