päivän :(
martina
[q]Freja, 25.8.2006 04:50:
Mul on nii hemmetin väsy! :'(
[/q]
Ja on vieläkin, joten päätin nössöillä tänään ja jäädä kotiin. Paha olo ollut aamusta asti, ja siihen vielä väsymys.. Alkaa pikkuhiljaa jo hajottamaan kun joka aamu ollut sellainen olo että kaikki tulee ylös. Kaikki hajut ja maut oksettaa. Yäk. Sais jo loppua.
heräsin aamuyöstä, kun olin myllännyt taas lakanan pois, ja mun pitkä pikkuvarpaankynsi jäi kiinni patjan johki hemmetin ompeleeseen (vai mikä lie kuvio ny onkaan). Sattui sit iha hemmetisti. Nyt varpi ihan kipee ja paisunut, ja puolet kynnestä irti varpaasta. Au.
[q]Syder, 29.8.2006 12:17:
---
Viivi, 29.8.2006 12:13:
Vanhassa vara parempi; ei kannata luottaa kehenkään eikä välittää kenestäkään. Siinä käy vain huonosti.
---
Tämän kuin oppisi vielä nuorena niin ois kyllä ehkä pirteämpi itsekin.
[/q]
Joo mä opin tän vähän aikaa sitten, on muuten paljon parempi elämä heti
Heräsin yöllä siihen, että olin ihan varma, että äijä oli nukkunut pommiin uudesta työstään, mikä alkoi tänään. Siinä sitten tönin sitä ja kysyin että "onko sun kello jo soinut" kunnes hetken päästä tajusin katsoa kelloa ja se oli 1:28. Herätyshän oli siis 6:20. No, siinä piristyneenä en sitten saanutkaan unta kuin vasta puol viiden jälkeen Eli prkl, oon nukkunut huonosti vois pian yrittää taasen unta. Onhan tässä aikaa ennen kuin töihin pitää
[q]Cjet, 27.10.2006 16:56: Terveiset pomolle.
[/q]
Onneks pomot ei määrää ihan koko elämää.
[q]kimmø, 14.11.2006 10:24:
mystinen päänsärky, joka ei edes johdu juopottelusta
(sen vielä ymmärtäisi ja hyväksyisi).
[/q]
Hartiat jumissa?
[q]lostgone, 23.3.2007 22:21:
Mä uskon sinuun
[/q]
Voin si kertoa, olinko uskomisen arvonen :D Luulisin et meni ihan hyvin, ens viikolla sen sitten tietää... :)
Kiitos myöhäistsempistä
[q]domi, 17.12.2007 07:06:
---
Freja, 16.12.2007 17:29:
Kaks tuntii ni juna lähtee. En haluis lähtee täältä pois vielä
---
Oisit sä kyllä vielä tänään voinut olla siellä.
[/q]
No nii oisinki! :(
[size=4]Me ehkä mietittiin sunnuntaina kuumeisesti et mikä ois kivuttomin/nopein tapa teloa mun sormi mut ei me keksitty ni tulin si Helsinkii takas. :D[/size]
Taas rupee kuume nouseen, oli jo 37.5 vaikken ees pitäny 10 minuuttia mittarii kainalos, pikemminki minuutin. Jippii.
Itkuhan tässä tuli kun paras ystävä hyppäsi autoon ja lähti ajamaan takaisin kohti Pohjammaata..
Taas on ihan tyhjä olo. Ihan yksin olen
taaas yksin kotiin.....*haukottel**nyyh**eiei*
[q]Janisa, 29.9.2007 23:22:
Mun paiva ja lukemiset meni ihan sekaisin kun sa olit muuttanut sun avatarin.
Freja on aina ollu mulle se naurava punainen naama.
[/q]
:D Mä aattelin olla hetken vihree lehti, jolla on pisara.
Oon mä kyl iha normielämäs vieläkin se naurava punanen naama :D
En oikeen tiiä mitä sitä tossa muutaman viikon päästä keksis vai keksiskö mitään. Isoa, pientä, missä, mitä hä. En tiiä. Saa nähä. Ahistaa.
Voi helvetin perkele, menin sit viel hajottaan paskan työpäivän päätteeks mp3-soittimenikin Tiputin sen vahingossa rappukäytävässä, eikä se sen jälkeen lähtenyt enää käyntiin kuin muutamiksi hetkiksi. Kiroiluttaa niiiiin paljon, koska se ei ollut montaa kuukautta vanha masiina, eikä mul ois nyt yhtään varaa laittaa uuteenkaan. Työmatkat taittuu sen ansiosta mukavasti, mut eipähän taitu enää.
Kaiken lisäks bussissa oli tunkkanen ilma, plus et joku saatanan paljon ja vahvaa hajuvettä käyttävä eukko tuli sit mun viereen istuun bussissa. Tuli tosi paha olo, en voinut muutaku tuijottaa yhtä pistettä ja toivoa että laatta ei lennä ja että olisin pian perillä.
Voiskohan tää päivä enää mitenkään parantua, ees hitusen?
[q]innae, 27.1.2006 05:44:
Vieläkin olen hereillä. Ei nukuta ei. Jos en kohta saa unta silmäkulmaan, niin seuraavan kerran saan nukkua rauhassa ensi viikon torstaina.
On mul täs joo kakkosen vapaa, mut pe ja la on aikaset herätykset. Sunnuntaina duuniin 11 ja ma, ti ja ke on koulua ja töitä.
Kyl se siinä menee mut vituttaa.
[/q]
Heh, ja mä oon jo pian lähös töihin :D Ja älä vittuunnu aikasista herätyksistä, mä meen huomenna aamu4 töihin ja sunnuntaina aamu5 *poks**pökr**nauru*
[q]Sit Tainakin lähtee Dubaihin.
[/q]
Mut toisaalta, taas yks hyvä syy lisää lähtee reissaamaan ja tutustumaan maailman kolkkiin
[q]Annakins, 20.10.2006 19:49:
100% samanlainen olo
[/q]
Mä syytän syksyä, vaikka tiedän ettei se oo syypää. :(
Eipä tuo matkankaan lähestyminen auta, just nyt kun tuntuu et työt stressaa liikaa.
Tänään vaan jotenkin meinas kilahtaa, olin päivittääs asiakkaan tietoja ku järjestelmä kaatui, kaikki katos, si toisen asiakkaan myyjä piinaa mua kaikes ja tekee asioita ilmoittamatta mulle, si saan vaa sähköpostei et "näin tapahtuu ja reija tekee näin ja näin", sit viel ku aaaargh yritin keskittyy yhteen hankalaan keissiin ja säädin ja väännin ja ties mitä ja tarvin siihe kaiken keskittymisen, ni si yks kaveripari rupes tuol kikattelee joillekin omille asioilleen, ja niiden äänet, vaikka ne oli niin hiljasia, ne tuntui jotenkin voimakkailta, si viel vierustoveri HUUTAA PUHELIMEEN ET MUN KORVIA SÄRKEE ja mua vaan rupes niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin ärsyttämään, vaihtoehtoja oli et oisin rupenu itekin huutaan ja karjuun ja ottanu sen hiuksista kii ja iskeny pari kertaa pöytään ja si viskonu ikkunan läpi, TAI et oisin ottanu kulkulupani ja lähteny ulos - - - otin kulkuluvan ja juoksin ja hölkkäsin ja seisoin hetken tuol ulkona rauhallises lumisatees. Helpotti edes vähän.
Silti vain laittaa miettiin, et mitä täs vois ny tehdä toisin ettei nää mun "raivo"-/itku-/ahdistuskohtaukset ala toistumaan.
Nyt ei ole kyllä mun kroppa parhaassa mahdollisessa kunnossa.
Heräilin pitkin yötä kun joka paikkaan sattui eikä voinut missään asennossa olla. Kun nousin ylös, oli semmonen semi-yrjö olo, et mikään ei mee nyt alas (paitsi vesi) ja keittiössä olo yököttää. En siis mee sinne
Puolen tunnin pääst pitäs lähtee töihin päin ja ahdistaa jo valmiiks. Toivottavasti olo nyt edes vähän paranisi jos pääsisi ulos raitista ilmaa hengittämään.
Tänääkää ei kuitenkaa nää ketää ihania ihmisiä töis, sekin masentaa jo valmiiks. nyyh.
En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.