päivän :(
Erosin eilen. En vaan käsitä miten tää meni tähän.*uuh*
kokoajan sellanen fiilis että oli vaan läpällä tehty. Vaikee tapella vastaan halua soittaa tai mennä sinne kysymään että WTF??!!
[q]^Petunia, 7.5.2008 19:46:
---
Annakins, 7.5.2008 14:35:
---
Verano, 7.5.2008 14:05:
Mut kolme aamua peräkkäin puol kasiin, eiii. En mä oo mikään Maija
---
Mä heräsin tänään vasta 8.30 ja naureskelin, et Maija on varmaan ollu töissä jo AINAKIN tunnin :D
---
Hiljaa Naiset!
Mä olen heränny tänä aamuna klo6 töihin..
vaikkakin.. tykkään aamuvuoroista
[/q]
joo kyl munki pitäis herää aikasemmin, mut pari aamuu taas ollu tosi vaikee nousta ylös
[q]Miinapiina, 9.5.2008 09:50:
---
H3li, 9.5.2008 09:21:
saattaa olla taas hienoinen rahapula.
---
samis
kelassa oltiin tehty päätös että myönnetään mulle matka-avustusta. työkkäri oli sitä puoltanut, ku olin käynyt näyttääs siellä ennen virkasuhteen alkua sellasen lappusen, missä lukee et alotan työt täällä 25.3.2008. sit ku vein kelaan sen hakemukset siitä matka-avustuksesta, ni liitin mukaan virkaannimittämiskirjan, joka oli päivätty seuraavalla viikolla, ku olin duunit aloittanut.
nyt sieltä sit tuli päätös, et saan avustusta ja sit piti tehä viel selvitys, et oonko alottanut työt *toktok*
vitun puusilmät, en tiettykää oo alottanut, mut on vaan nimitetty virkaan
[/q]
Luulis, että Kelassakin osataan lukea sitä nimittämisasiakirjaa, jossa pitäisi lukea mistä alkaen ko. virkaan on nimitetty, vaikka se päätös olisikin päivätetty seuraavalle viikolle.
Joku fiksu on joskus todennut, että kukaan ei tarvitse lomaa yhtä paljon kuin hän, joka on juuri palannut lomalta. On muuten täysin totta. Tää viikko on ollu sangen helvetillinen duuniviikko, enkä ole oikeastaan edes ehtinyt aloittamaankaan loman aikana kertyneiden tehtävien tekemistä. Sähköpostia ja sen mukana toimenpidepyyntöjä tulee jatkuvalla syötöllä, konsultit riitelee, kolme hanke-esitystä odottaa läpikäymistä ja kaiken päälle vielä vajaan kahden viikon kuluttua edessä asia, joka vaatisi hieman enemmän keskittymistä kuin mitä tässä tilanteessa ehdin sille uhrata. Ja kuitenkin se on se juttu, joka vaikuttaa mun tulevaisuuteen aika paljonkin.
No, luotan siihen et hommat vähän rauhottuu kesäksi ja ehdin vetää henkeä ja vaikka vähän siivotakin työhuonetta siinä ohessa :)
[q]Miinapiina, 27.8.2008 15:14:
koko päivän kestänyt etova olo
[/q]
Mulla sitä on jatkunu yli viikko :/
[q]anniharha, 26.8.2008 12:22:
Mistään ei tuu mitään, en saa mitään aikaan, päätä särkee, ahdistaa ja vituttaa. Tätä on nyt jatkunut jo ihan liian kauan ja rästejä on kertynyt ihan liian paljon. Turhauttaa niin helvetisti
[/q]
Sanoisinpa että lähes täysin sama fiilis :/
[q]Hyzenthlay, 3.9.2008 13:24:
Yliopiston pakkoruotsi Muutenkin, hirveesti kouluhommia pitäs tehdä ja töitä et pystyy elättämään itsens'. Ei nyt vaan jaksais, haluis vaan olla :s
[/q]
Joo no kantsii ihan kiltisti käydä se pois tossa vaiheessa. Mulla se tuli kummittelee 4 vuotta valmistumisen jälkeen :D (tosin siis eihän se mulla edes tutkintoon kuulunutkaan)
[q]Takyon, 17.9.2008 12:46:
Vittu mikä yö takana. Illalla tosiaan alkoi reippaalla vatsakivulla niin ettei pystynyt juuri paikallaan olemaan. Noin kolmen tunnin jälkeen sitten oksensin ensimmäisen kerran ja sen jälkeen yö olikin enemmän tai vähemmän oksentelua. Neljän-viiden tienoilla taisin ensimmäisen kerran saada unen päästä kiinni.
Nyt heikottaa ja on nälkä ja vaikka olo on jo parempi niin ei uskalla mennä syömään kun pelkää että tulee heti ylös.
[/q]
Osmosal-liuosta! Ei mitään herkkua, mutta pitää sut hengissä.
Pauli-hauva on pipi :( Raasulla on taas korvatulehdus ja vatsakin sekaisin (kenties antibiooteista) ja muutenkin vähän hidas liikkeissään :(
Olipas päivä... auto päätti, että on aika mennä huoltoon. Noh kaiken auto sähläyksen jälkeen. Tampereella kuvaamassa tv inserttiä, kamera ei tykänny 25 asteen pakkasesta. Oikeestaan kaikki mikä voi mennä pieleen, tuntu menevän tänään pieleen.
[q]wiwi, 29.9.2008 23:21:
Sain taas postia perintätoimistosta. *sydän*
Mun vakaana aikomuksena on aina maksaa laskut ajallaan, mutta sitä mukaa kun ne hukkuu (eli nopeasti) niin ne myös unohtuu. Ja sitten maksukehotuksille käy samalla lailla ja sit lopulta kun otan asiakseni hoitaa ne pois niin ei olekaan enää rahaa. Huokaus.
Mun pitäis mennä varmaan johki taloudenpidon peruskurssille.
[/q]
Eiköhän tohon ainakin alkuun riittäs ihan se, et keräät ne laskut aina yhteen paikkaan, vaikka tietsikan näppiksen alle jos et muuta keksi.
[q]Sand3, 4.10.2008 03:03:
Teppo M ja sata naista blogi päättyi no ainahan sitä voi lueskella sit jälkeen päin uudestaan.
[/q]
Onnistuko se?
[q]Sand3, 6.10.2008 20:10:
---
Annakins, 6.10.2008 15:59:
Onnistuko se?
---
Eip, mut ei vissiin ollut yllätys :D
[/q]
No ei :D Mikä oli loppusaldo?
[q]SyndroDome, 21.10.2008 15:21:
Vois ehkä pikku hiljaa alkaa harkitsemaan jonkun asteista rauhoittumista...
[/q]
Tulee kyllä kieltämättä mieleen, että ehkä sun kannattais vähän yrittää rauhottaa menoa ja esim. treenata hiljasemmalla tahdilla. Nyt vaikuttaa siltä (sun kirjotusten perusteella), että vedät ittes heti ihan piippuun ja sit maltat just ja just relata vähän aikaa ja sitten taas sama homma toistuu.
Urheilun pitäis olla kivaa, eiks je?
Töissä on henkisesti todella raskasta olla juuri nyt. Vaikka istun parin tuhannen kilsan päässä Gazasta, jatkuva informaatiotulva erityisesti humanitaarisesta tilanteesta ahdistaa. Kuinka monen pitää kuolla ennen kuin osapuolet tajuavat toimiensa typeryyden?
Yli puolet gazalaisista on lapsia. Yksikään lapsi ei pääse Gazasta pakoon ellei ole kaksoiskansalainen, koska rajat on suljettu.
[q]Lauruska, 30.10.2008 12:48:
Ei pää kääntyny tänä aamuna alaspäin eikä toiseen suuntaan ilman järkyttävää kipua joten kävin lääkärissä. On sitten lihakset selässä tulehtuneet ja sain tulehduskipulääkkeitä ja lihasrelaksantteja. Mukava duunipäivä pöhnässä..
[/q]
Tuleeks sul sellasii puukoniskumaisia kipuja kun vähänkään jännität niska-/selkälihaksia?
Mul iski toissakesänä hiuksia kuivatessa vastaava. Makasin 3 päivää sohvalla relaksanttipöhnässä kun ei yhtään pystynyt kääntämään päätä tai muutenkaan liikkumaan, heti tuli fiilis et joku iskee puukolla niskaan. Inhaa.
Toivottavasti helpottaa pian!
[q]Annakins, 23.1.2009 09:43:
*eikä* *toktok*
[/q]
repeat.
[size=8]enää 8 työpäivää ennen lomaa. enää 8 työpäivää ennen lomaa. enää 8 työpäivää ennen lomaa.[/size]
Työasiat painaa ja väsyttää ihan sikana, mutta huomisesta alkaen taas 6 päivää töitä
En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.