päivän :(
[q]Samu*:
---
Piiuzki:
äitin hautajaiset
ikävä
---
Toi on kyl tosi rankka paikka. Itse kokenut saman.
Koita vaan jaksella..
[/q]
Joo. Mun isän hautajaiset oli eilen. En oo koskaan tärissyt yhtä paljon ku kirkossa. Vieläkin kädet tärisee eikä töistä meinaa tulla mitään.
Joo terveisia Gazasta. Taa on valehtelematta yks maailman surkeimmista paikoista. 1.6 miljoonaa ihmista pienella kaistaleella ilman mahdollisuuksia liikkua ulos. Sisaanpaasy kaistalle on kuin menis hyvin vartioituun vankilaan, ulosmeno viela noyryyttavampaa (puhut mikrofoniin, sotilaiden naamat on piilossa peililasien takana, pommikoira kiertaa auton). Me sentaan voidaan liikkua sisaan ja ulos, suurin osa ihmisista ei. Erezissa on lentokenttaterminaalin kokoinen rakennus, jonka kautta pitaisi kulkea 30,000 ihmista paivasta - nyt sita kautta paasee kourallinen.
Pohjavesi on kaytetty niin loppuun ettei varanto ehdi uusiutua ja tilalle on valunut merivetta. Sen seurauksena kraanavesi on suolaista ja haistee hieman savulle. Saarron ja tunnelitalouden laskun takia bensasta on pulaa, aaseja on kaduilla paljon.
hikka
käsi :(
Tunnin päästä revitään viisaudenhampaita pois. Jei.
Näin ihan hirveetä unta aamulla, ja sitten heräsinkin siihen että vollotin ihan tunteella.
Onneks se oli vaa unta.
Selkä kipee sohvalla nukkumisesta :/
Sain jostai allergisen reaktion, ny joka paikka kutiaa ja iho on mukavan punasenlaikukas. Ahistavaa :/
Vituttaa jälleen kaikki.
[q]mayah, 19.1.2007 09:16:
No jaksat tietenkin! Ja kohta on jo sunnuntai ja mennään taas hikoilemaan
[/q]
Se onneks piristää mun sunnuntain (ja huomisen matkamessut), mut mikä piristää mun tän päivän? :/
[q]
Ei se määrä vaan se laatu *henkseleitäpaukuttel*
[/q]
:D Se on kyl totta, mut ei kukaa lähe mun kaa juhliin ja juopottelemaan sunnuntaina tai maanantaina ku ne kaikki laadukkaat on sillon töissä
Näin tyylikkäästi 12 tunnin jälkeen korjaan vihreeni. Niinkuin yleensäkin, pienellä viiveellä :D
Outoa. Asiat ei oo huonosti, mutta silti on tunne ettei ne ole oikein hyvinkään. Jotenki surku olo.
Ihan törkee lihaskramppi pohkeessa tos puoltoista tuntia sitten. Au.
On jo vähä liian väsy. Pakko mennä nukkumaan.
Söinkin tänään huonosti. :/
Kurkku ihan pirun kipee eikä mitään esim. toncilseja tai strepsilsejä
*teetälipittel*
Nukuin liian vähän. Ei jaksais mennä töihin, ollu jo liikaa siellä.. Kurkkuakin hiukan kivistää. No, jos yritän silti jaksaa
Kiva herätä ja huomata että pää on aivan tukossa ja kipeä ku perkele. Perkeleen puut, nyt loppu se siittäminen!
Tosi paha pääkipu. Ei lihasrelaxantit auttanu ku vartin ajaks, saa nähä oisko tästä buranasta nyt sitten apua. En saanut tänään paljoa siivottuakaan, kun makoilin päivän sängyssä vaikeroiden. Hankalaa.
[q]astaroth, 22.12.2008 18:09:
järkyttävän paska päivä
[/q]
Maanantai jatkuu. Pyöränkumi tyhjänä kun lähdin töihin. No, ei muuta kuin ylös ja hakemaan pumppu. Sain pumpattua, huomasin että JIPPII venttiili vuotaa jotenki, enkä osannu ees korjata. Ei muutaku taas ylös ja hakeen miestenpyörän avain. No JIPPII, siinä oli viel käsijarrut, ja pari kertaa meinasin mennä päin aitoja ja autoja. Olin jo ihan hiestä märkä kun hyppäsin pyörän selkään, ja sit viel myöhästyin töistä.
Jes.
En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.