päivän :(
Onnisutin tänään kaataa 180 asteista rasvaa jalan päälle, onneks oli kenkä välissä, mutta hengitysaukoista pääs kuitenki osa tulee läpi Nytte särkee sitten jalkaa kivasti
Ehkä pitäs ostaa ihan umpinaiset kengät
Mutta eiköhän se siitä parane
Katoin pankkitililleni... voi prkl!
[q]NeoDragon:
Onnisutin tänään kaataa 180 asteista rasvaa jalan päälle, onneks oli kenkä välissä, mutta hengitysaukoista pääs kuitenki osa tulee läpi Nytte särkee sitten jalkaa kivasti
[/q]
voi sua kulta
koita kestää kyl se siitä paranee varmaanki
ruhtinaallinen 3:n päivän (+viikonloppu) syysloma loppuu.. huomen taas opiskelemaa laitoksee...*uuh*
[q]Fyraett:
---
NeoDragon:
---
Eiks koulus opetettu et pitää olla tosi varovaine niitten rasvakeittimien kans
[/q]
kai ne jotain sellasta muistaakseni varotteli
oon tunkenut itteni täyteen lääkkeitä.
ja pitäs selviytyä teoriatunneista pelkästään niitten voimalla.
ei oo kivaa kipeenä.
Kauhee väsy, eilen olin varttii yli ysiin asti töissä ja tänään 12.00-21.15 asti. Vois melkeen pitää huomisen vapaana.
en saanu tänään lovee
Joo ei heru.
Perus *känni**släp**kivatsulle**dissaa**piis*
Hampaassa reikä, heräsin keskellä yötä jomotukseen No, onneks pääsen pian hamppulääkäriin
hmm.... jotkut ihmiset vaan osaa satuttaa... Vaikkei itse sitä edes ymmärrä...
Ikävä rakasta
ja pitää jumittaa täällä kouvolassa varmaan sunnuntaihin asti
ei hyvä mut pakko jotenki kestää
tajusin, että luen ihan turhaan tässä iltapäivällä olevaan tenttiin..
ne poissaolot... *grr**grr*
MUN PUHELIN ON RIKKI
joten ilmoitus tännekkin. Mua ei vaan saa puhelimesta kiinni koska se lakkasi toimimasta.
eilen testasin broidin kanssa, se koitti soittaa mulle se hälytti broidin puhelimeen mutta
mun puhelin pysy ihan hiljaa.. ei mitään.
sitten mä koitin soittaa broidille ja hän vastasi mut mun ääntä ei kuulu ollenkaan..
joten jos haluu saada mut kiinni niin mut saa vain tätä kautta ja sähköpostin tai mesen kautta.
uuteen puhelimeen mulla ei oo kiire ees sijoittaa kun inhoon puhelimia muutenkin..
toikin on normaalisti piippauksella taikka äänettömällä...
Mut tälläinen päivän :( tällä kertaa...
-eno kuoli eilen (R.I.P)
-seurustelusuhde päättyi eilen
ei niin kauhean kiva päivä tuo eilinen
Olin vakuuttunu että monta kuukautta kestänyt remontti oli ohi. Sain vihdoin nukkua rauhassa vaikka iltaan saakka, sillä poraaminen ja vasarointi ei enää tunkeutunut uneni syövereihin.
No mites ollakkaan, jossain vaiheessa aamua vasaranlyönti tunkeutu uneeni. Sitten heräsin, sitten alkoi poraaminen, ja siihen se nukkuminen sitten jäi. Noh, onneks sai edes tohon klo.11 saakka nukuttua suunnilleen Toi nakutus ja poraaminen on kyl vaan pahemmin alkanu tympimään, varsinki ku piti lukea kevääl pääsykokeisiin ja ne piikkas = aivan sietämätön meteli.
Ja vähä harmaata tuol ulkona... ja banaanikärpäset sitkeesti tuol keittiös pörrää vieläki huolimatta siitä että siivosin kaiken...
*igor**kivatsulle**dissaa*
[q]UnityF:
MUN PUHELIN ON RIKKI
joten ilmoitus tännekkin. Mua ei vaan saa puhelimesta kiinni koska se lakkasi toimimasta.
eilen testasin broidin kanssa, se koitti soittaa mulle se hälytti broidin puhelimeen mutta
mun puhelin pysy ihan hiljaa.. ei mitään.
sitten mä koitin soittaa broidille ja hän vastasi mut mun ääntä ei kuulu ollenkaan..
joten jos haluu saada mut kiinni niin mut saa vain tätä kautta ja sähköpostin tai mesen kautta.
uuteen puhelimeen mulla ei oo kiire ees sijoittaa kun inhoon puhelimia muutenkin..
toikin on normaalisti piippauksella taikka äänettömällä...
Mut tälläinen päivän :( tällä kertaa...
[/q]
quokkaan oman kirjoituksen että eräät puusilmät näkee tän ja turhaa mulle vittuilevat kun eivät saa mua kiinni.
Mä en voi sille mitään että toi luuri ei toimi. jos se häiritsee niin hiton paljon niin sen kun hankitte uuden luurin mulle. mulla ei oo mikään kiire hankkii sellainen itte kun en niin puhelimista oo ikinä ees digannu käyttää. johan on kummaa..
aargh levottomat jalat levottomat jalat levottomat jalat levottomat jalat*igor**igor*
[q]Ana:
Typerät asiakaspalvelijat!
Täällä yhdessä duunipaikassa on kahvila ihan respan yhteydessä, menin ostamaan kahvia ja kysyin paljonko maksaa. Rouva vastasi, että euron, jonka jälkeen laskin rahani ja totesin että minulla on 95 senttiä. Kysyin hymyillen, saanko viisi senttiä alea, vastaus oli tyly "Et." vilkaisevalla katsekontaktilla.
Kun miettii millaset katteet kahvissa on niin tuntuu aika nihkeältä, ettei viittä senttiä voida joustaa, varsinkin kun työskennellään tälleen kolmen metrin päässä toisistamme.
Menettivät muuten asiakkaan. Ikinä enää en kanna noin nihkeille ihmisille penniäkään rahojani, mielummin ostan kalliimmalta muualta :(
[/q]
Aika monessa paikassa työntekijä joutuu maksamaan sen pohjan stemmauksen omasta rahastaan(tai tipeistä) ja näin ollen ei viitsi jaella noita "alennuksia". Ja en usko että olet ainoa joka pyytää noin pientä alennusta ja jos hän kaikille antaisi alennusta niin hänen oma palkkansa ropisisi hyvin sinne pohjaan.