päivän :(

Back to häröily O

Helvetinmoinen väsy eilisestä ku tuli vaan nukuttua pyöreet 3h :(

on pikkasen tota krapulaa illujen jäliltä viel ni *poks**hmph**eiei**ankka*

huominen päivä alkaa lupaavasti ku homokusipääperseenreikä ajo mun kans pyöräl kolarin perjantaina ja meni vanne soikeekks vein kotii koska isä korjas sen saatii korjattua nyt tulin takas kämpille korjaamaan pyörää noh kävi niinku epäilinki mul on pyörän runko sen verran killis venksuttaa jos johonki suuntaa ku ajaa...kiva lähtee oikoo runkoo...noh tossa pyörää laittaessa joku kusipää pölli mun nikin irkis ja sit se avautuu ku pöllin sen niikkii... noh sit löin viel varpaan... huomen saksan tentti ja ääääääääääääääääääääääääää

voi kyrpä kun sviduddaa kaikennäkönen paskanpuhuminen ja idioottimaiset teot...

Tämä(kään) päivä ei ole ollut annin-pävä (sunnuntai). Ei mikään onnistu ja itku meinaa tulla. Ja taas tuli otettua liikaa töitä kun en osaa sanoa "ei". Äksyilyä vaan kaikille. Autokin pitäisi saada korjattua muttei ole aikaa. Ja pitäisi mennä nukkumaan mutta tässä vielä kökötän ja hytisen kun on kylmä. Tuntuu että olen kipeäksi tulossa. Jotain hyvääkin. 2 viikkoa ja 4päivän stressiloma jossain päin kotimaatamme.

Kipeenä tuli lähettyy baarii ja uni tuli joskus puol seiskan pintaa aamul. Ääni ehkä hiukka käheenä..*känni*

Monday is my favorite time of year

Nukuin liian vähän mutta nukuin myös pommiin, kahvi oli loppu, suihkusta ei tullut lämmintä vettä, oli ihan vitun kylmä enkä meinannut löytää lämpimämpää takkia, kun viimein pääsin liikenteeseen, piti palata vielä kaksi kertaa himaan hakemaan unohtuneita tavaroita, ärsyttävät kanssamatkustajat junassa, myöhässä töistä ja nyt väsyttää ja vituttaa

Ulkona on kamalan kylmä.... mittari näyttää melkein -4.... *poks**eiei**dissaa**grr**uuh*

[q]Ana:Vituttaa suunnattomasti ilman mitään hyvää syytä.[/q]

Samoin.

[q]Vituttaa myös se, ettei sinkkuna oikein keksi viikonloppuisin muuta tekemistä kuin baarissa istuskelu, johon palaa aina ihan liikaa rahaa.[/q]

Mun tekis enemmän ja enemmän mieli lopettaa koko touhu. Krapulatkin on pahempia kun ennen*hih*

Vituttaa saatanasti homo explorer joka sekos juuri kun oli työhakemus kirjotettu loppuun*dissaa**grr*

[q]Orfeus:
Vituttaa saatanasti homo explorer joka sekos juuri kun oli työhakemus kirjotettu loppuun*dissaa**grr*
[/q]

Joo ne ei oo mitää ihan lyhkäsii dokumenttei...

tää loputon masentelu

[q]Sinza:
---
kiiki:
messengeri hylkii mua

---

Se hylkii nyt kaikkia *poks*...
[/q]

mä en olekaan yksin ongelmani kanssa! onkohan se kipeä?

Ja elämä hymyilee!

mä en pääse töihin tänään koska NYT sit oon kipee

tää on niiiiiin väärin.. mun on pakko parantuu pian

Tämä vitun flunssa ei parane koskaan.

mulla on nälkä..

[q]kiiki:
---
onkohan se kipeä?
[/q]
Siinä tuli joku ilmotus, että Messengeriä huolletaan, sulkeutuu minuutin päästä ja nyt sinne ei oo päässyt sen jälkeen.

[q]KarriN:
viikonlopun seikkailut (jotka tosin olivat kovinkin hauskoja seikkailuja kivan seuran johdosta) ovat vaatineet veronsa ja nyt särkee päätä ihan oudosta paikkaa, olo on snadisti surreaali eikä nappaisi alkanut koulu- ja työviikko. plus pieni morkkis, olen kuulemma Hallmarkissa ollut aika tiukas kunnos ja haissut viinalta (shock! horror!). varmaan tulossa vanhaksi, kun ei enää viikonlopustakaan selviä teräskunnossa!
[/q]

Hah, täällä ollut ihan samanlaisia fiiliksiä. Tavallisen pe-iltadokailun palautumiseen meni la ja su...sieltä se vanhuus tulee rankempien krapuloiden muodossa ;)

O