päivän :(

Back to häröily O

päähänkoskee kun niska on jumissa kun tukka on väärin ja painaa

[q]efo:
---
mayah:
Tajusin justiinsa, et mun synttärit osuu tänä vuonna tiistaille. Mitä kivaa voi tehdä tiistaina?

---
*sääli**hali*
Mulki keskiviikkona*igor*
[/q]

Joo, mul on sunnuntaina, mut onneks on Paarma sillo lauantaina

Tytteli jotui lähtee äkillisesti pois voi vanhempia

Käsittämättömän tyhmät ihmiset, jotka eivät suostu ymmärtämään mitään.

Kyllä, viivästyskorko lasketaan pääomalle eräpäivästä maksupäivään asti. Kyllä, ihan samalla tavalla, kuin toissapäivänä, eilen, ja joka päivä viime viikolla kerroin. Ei, viivästyskoron käsite ei ole muuttunut. Kyllä, korkoa pitää maksaa. Ei, viivästyskorko ei ole sama asia kuin arvonlisävero!!!!!!!!!

Ja koulullakin pitäis käydä.

6 päivänen viikko edessä vajaalla miehityksellä. Voiko ihanammin viikko alkaa?

[q]Astaroth:
---
kiiki:
onkohan se kipeä?

---

Spitaali.
[/q]

oivoi, mikähän auttaisi spitaliaan? toivokaamme pikaista paranemista

[q]Rocca:
Tytteli jotui lähtee äkillisesti pois voi vanhempia
[/q]ja prkl asialla ei ollutkaan mikään kiire..hyvin ne ois voinut sen aamulla hoitaa!.. mut ei. riistetään sekin sit mun ajasta oman söpöläisen kanssa*hmph**uuh*

[q]Fyraett:
---
Sinza:
Siinä tuli joku ilmotus, että Messengeriä huolletaan, sulkeutuu minuutin päästä ja nyt sinne ei oo päässyt sen jälkeen.
---
Kyl se nyt vajaan tunnin mulla toiminu ainaski *joo*[/q]

Mulla ei skulaa

All work and no sleep makes silencio a dull boy!!!

MIEHET!!! on se ny saatana prkl sviddu ku pitää olla niin pelimies gaad dämit!! screw you guys, i'm going home..!!

any lesbians available??? mä teen käännytyksen.

Turhaa vittuilua asiakkailta (n.40v "parempaa keskiluokkaa"), ja juuri tänään (mun rytmissä olen vielä maanantaissa) pitää sit sitä saatanan ruokaa mennä (perjantai-iltana oli mennyt 3 annosta ja kostoksi tänään meni enemmän), reilusti yli puolet tipeistä meni pohjan stemmaukseen kun duunikaveri unohti bongaa parit sikarit (yht.35e) mutta sen verta reilu että tunnusti eikä ottanut itselleen tippiä, lupauduin taas jäämään loppuun asti kun pyydettiin (toisella duunikaverilla hirvee darra)[en ole helppo, olen varma], pitäis saada auto hitsautettua muttei viitsi ottaa jotain random-hitsipajaa ja pilata autoaan siellä, "loman" viettopaikka avoin, mutte aikaa vielä on, ulkona pakkasta ja auto oli inhan kylmä kun läksi töistä. Voihan vittu, nyt katkes kynsi aika ikävästi sattuu:( , ja sattuu korviin*poks**uuh* Tämäkään ei ole annin viikko.

[q]kiiki:
messengeri hylkii mua
[/q]
Se hylkii nyt kaikkia *poks*...

joutuu aamulla kylmäs raaputtelee auton ikkunoita*eiei*

[q]kuilu:
Mutsin sydämee laitetaa tänää tahdistinta... Ei se pumppu saatana kestäkää noin vaa loppuu asti. Itel sama periytyvä sydänropleemi ja ilmeisesti joskus vielä operaatioki edes. :/ (Niin uskokaa tai älkää, mulla on läppävika, har-har-har...) Nyt sairaalaan.

- mistraalihymiöläppä -
[/q]

voimia sinnepäin.. toivottavasti kaikki menee hyvin.

[q]kuilu:
Mutsin sydämee laitetaa tänää tahdistinta... [/q]

Meidän ukolle laitettiin jo jokunen aika sit. Hyvin se on ainakin sen kans metsästellyt yms, mutta toisaalta ei ollutkaan läppävikaa tms, rytmihäiriöitä lähinnä. Toiv. menee hyvin!

Mikään vaan ei ota toimiakseen tänään. Selkä paskana, huono olo muutenkin ja sitten soi vielä tuo yks ja sama biisi päässä ties kuinka monetta päivää Luulin että saisin sen pois kuuntelemalla sen, mutta muistot tuli vaan entistä vahvempina takasin ja nyt hajottaa niin pahasti...

En oo vielä edes kunnolla parantunu edellisestä flunssasta ja jo uus pukkaa päälle *grr**eiei*

[q]ee102:
Kokoomus ja keskusta pärjäs täällä niin hyvin. Aatteitani salailematta.
[/q]

Jep ja täällä vihreät menettää näköjään paikkoja

[q]Coleman:
---
Dave___:
Soneran asiakaspalvelun n00bit *grr**dissaa*

---

yhdyn edelliseen, "ne ei vaan osaa", todettu juttu kauan sitten, tekisi mieli mennä antamaan isän kädestä.
[/q]
*joo*Jos saadaan kansanliike aikaan, ni mäkin haluan päästä mukaan..Niin paljon hyviä hetkiä Sonera on mulle tarjonnut*dissaa*

Kun yrittää tehdä jonkun pahaa oloa kärsivän ihmisen avuksi jotain ja saa kaikilta tahoilta pelkkää paskaa niskaan.*igor* Kohta menetän varmaan uskoni Joulupukkiinkin*dissaa*

O