päivän :(

Back to häröily O

liian raskas päivä...*uuh*
tekee vaa mieli lähtee taas ajatus-lomalle...

[q]Medeia:
Tämä päivä on ollut ihan hirveä. En ole tehnyt muuta kuin ollut irkissä ja nukkunut. Masentanut niin pirusti, enkä ole saanut yhtään mitään aikaseksi. Kaikenlisäksi ollut hirveän epäsosiaalinen olo.
[/q]

Misä irkkaat?

Tänään on ollut kyl aika rasittava päivä kaikinpuolin Mistään ei tule mitään ja mikään ei oikein nappaa..päähänkin meinaa koskee

[q]Rocca:
---
Medeia:
Tämä päivä on ollut ihan hirveä. En ole tehnyt muuta kuin ollut irkissä ja nukkunut. Masentanut niin pirusti, enkä ole saanut yhtään mitään aikaseksi. Kaikenlisäksi ollut hirveän epäsosiaalinen olo.

---

Misä irkkaat?
[/q]

Heh, unohdan aina tulla klubitukseen*hymy*

[q]Medeia:
---
Rocca:
---
Medeia:

---

Misä irkkaat?

---

Heh, unohdan aina tulla klubitukseen*hymy*
[/q]

Mil nimel?

[q]kuiske:
Saamarin jehovantodistajat tuhosivat kattilani. Ruoka paloi pohjaan, kun ne jaaritteli ovella ja levy oli täysillä. Mun ainoa kattila jumankauta, ei enää lämmintä ruokaa mulle. Kiitti vaan.
[/q]

Niistä pääse nopeiten eroon kun heti alussa ilmoittaa olevansa ateisti, eivät jaarittele sen kummempia

ja seuraavaksi laitetaan herätyskello soimaan 05.30...

[q]lostgone:
Hohhoijaa kohta luvassa useamman tunnin automatka Poriin.. Tuskin maltan odottaa..*justjoo* No tuleepahan nähtyä sitten sekin kaupunki q en ole aikaisemmin käynyt.*joo*
[/q]

Tuskin maltan odottaa minäkään... Itsellä tiedossa vielä tänään nelisen tuntia junassa plus vajaat kaks tuntia autossa. Tosin jälkimmäiseen vaikuttanee hieman se ajonopeus... Mutta sitten onkin viikonloppu

en oo nukkunu tuntiakaan viime yönä ja uus duuni alkaa*nyyh**haukottel*

Ja taas lakoo porukkaa mun läheltä..*nyyh**eiei*
mä en enää ees pysy laskuissa mukana... v*ttu! Nyt hajoo kohta pää ihan lopullisesti!

tätini kuoli viikkositten. Sain vasta eilen tietää siitä.... Ei oltu kovin läheisiä, mutta kumminkin sen varran että on toella surullinen ja ikävä fiilis...

Ei mikään, ja ihan kaikki.
Uskomattoman tylsä viikonloppu odotettavissa...

[q]keisha:
Klubituksen bilekuvat.
[/q]

Joo siis vois kyllä tota karsintaa suorittaa ehkä hieman enemmän joissakin tapauksissa... eihän se nyt tarkoita sitä että jokaikinen kuva pitää laittaa nähtäville...

En keksi mitään aiheita lehtijuttuihin!! (oon siis toimittaja) auttakaa please!!!
Koulussa on ainakin kymmenen rästitenttiä ja 100000000 tehtävää palauttamatta! (opiskelen markkinointi-instituutis tiedottajaks)
Tänään soitettiin sossusta, et mun toimeentulotuki lopetetaan!!!! Vittu katto tästä kohta lähtee pään päältä! Ei oikeen oo varaa käydä bileissä. Omassa kämpässä on Sonera laittanu nettiyhteydenkin poikki kun en oo maksanu laskuja, joten täällä poikaystävälläni kirjottelen. Ja se vielä saatana on niin pihalla et makaa lattialla ja örisee jotain. KYllä vituttaa!!

Olen vaan niin rikki!

Alamäki vaan jatkuu ja jyrkempänä se vaan jatkuu... ääh... oon mitä oon... ja muuksi en voi muuttua

[q]Avernian:
Pikkukärpäsiä tupa täynnä....
[/q]
Sullakin? No joo.. ei kyl naurata, jos rehellisii ollaan..*grr* Raidia kehiin!!! RRÄÄYYYHH!!!

[q]innae:
Aamulla aikainen herätys ja en ole nukkumassa.
[/q]
Niinpä. 06:00 on ihan liian aikasta heräilllä*uuh*

[q]Hetu:
Tekis mieli lähteä hippaamaan illalla mutta ei taida voida lähteä kun flunssa pukkaa päälle
[/q]

pikku konjakkiryyppy lääkkeeksi. sillä se lähtee.;)

Tekis mieli lähteä hippaamaan illalla mutta ei taida voida lähteä kun flunssa pukkaa päälle

O