päivän :(

Back to häröily O

Täytyy nukkuu yksin aina.. Prkl ku hajottaa taas.. Noh, viikonloppuna jos se auttais..

Kaupassa teki häijyä kulkea karkkihyllyjen ohi ottamatta mitään... Sen sijaan mukaan päätyi neljä tomaattia ja kurkku Pitäis varmaan alkaa leikkimään kohtuudella pienten karkkimäärien kanssa, täysikieltäytyminen mistään ei yleensä ole hyvä asia.

Eipä tarvii mennä ens viikolla töihin, lomautuksethan ne rules.

nyt onkin sopiva hetki aloittaa se dieetti kun ei ole enää rahaa ostaa ruokaa ^_______^

[q]Hyzenthlay:
nyt onkin sopiva hetki aloittaa se dieetti kun ei ole enää rahaa ostaa ruokaa ^_______^
[/q]
vähän samoilla linjoilla

Mulla on jotenkin ihmeellisesti kengät hiertänyt kauheen ruven kantapäähän joka sattuu hirveesti.. ai ai

[q]Enkeli:
---
WuZuul:
Täytyy nukkuu yksin aina.. Prkl ku hajottaa taas.. Noh, viikonloppuna jos se auttais..

---

Let me tell u, ei se auta
[/q]

Kyl se auttaa sen ~4h ku tamppaa lattialla eikä oo mitää muuta mieles ku musa Sitte ku pääsee himaan ni sammahtaa heti ku pääsee sänkyyn, vasta aamulla tuleem ieleen että oih ku ois joku ihuna tyttö vieressä

Anyways, toivottavasti Halluis on enemmän tilaa nyt ku viimeks..

Takana 15 tuntii työn tekoa*igor*
huomenna olis vielä samanlainen päivä,alkaa hajottaa jo nyt*grr*

[q]Fyraett:
koko kämppä haisee virtaselle yök yök yök
[/q]

Ei helvetti... mä luin että virtsalle. Ups!
Mielummin virtaselle kuin virtsalle.

no tää on oikeastaan eilisen päivän :(. Känniääliöt on ahdistellut mua koko päivän Ensin toissailtana joudun kuuntelemaan umpikännisten opiskelijoiden poliittista väittelyä (*hikoil*) bussin takapenkillä, eilen aamulla jouduin istumaan viinalta haisevan sammuneen vieressä bussissa, alkuillasta kaksi kännistä setää meinasi käydä kimppuun keskellä katua ilman mitään syytä (!!) ja sitten vielä illalla bussipysäkillä joutui kuuntelemaan erään naispuolisen spurgun rääkymistä. Yrittipä haastaa riitaa vielä munkin kanssa, ilman mitään kunnon syytä. Jo on ihme, että mustilta silmiltä vältyttiin, vielä kun olo ei ollut muutenkaan kovin plur *ding**hikoil*

Korvat pikkasen kipeät*hmph* Ja pitäis lähteä duuniin mutten löydä duunipaitaa enkä nimikylttiä*poks* Tämä ei ole annin-päivä olleskaan*poks*

Kaunis päivä ja mä joudun istumaan lähes koko päivän sisällä tekemässä koulutyötä

Heräsin aamulla niskat lukossa ja pää kipeenä. Pää on ihan sairaan kipee edelleen, ihanaa kerrassaan.

tarkastusmaksu, tuli parin pysäkin matka kalliiks*grr*

melkein kaikki frendit kieltäytyy lähtemästä Furyyn huonojen tekosyiden vuoksi.. yksinkö?

Vakuutusyhtiöiden pikku pikku pykälät joka asiaan...

Kone alko raksuttaa ja C asema täyttyä kunnes ei tilaa enää ollu! Hiukka oli kone sekasin! Ja vitutti niin perkeleesti ku piti käynnistää uudestaan ja downloadia tullu 78%... 400 megan tiedosto!

Aika pieni juttu, mutta kyseisellä hetkellä todella raivostuttava!!!

Aah, maanantaiaamu kullan kallis ja herätys seitsemältä No kai se elämä tästä voittaa... *kuuntelee Steen1:stä*

Työnantaja päättää pitää suunnileen koko vuoden ainoan viikonloppu vapaansa juuri silloin, kun etkot, jatkot ja koko muukin viikonlopun häppeninki oli suunniteltu mun luo Mutta menen töihin...

(Jos en saa tehtyy hyvää sopimusta toisen työntekijän kans valitettavasti epäilen *uuh*)

*nyyh**uuh*

O