päivän :(

Back to häröily O

Taas viisaudenhammas puskee oikeanpuoleisia ylähampaita, en voi pureksia sillä puolen suuta ennenku vasta ehkä huomenna Saas nähdä mitä hammaslääkärisetä sanoo loppukuusta kun on tarkastuskäynti, taidan joutua samaan jamaan kuin HRDance

mua pelottaa jo muutenkin ja sit kaikki täällä huutelee kuinka sattuu kun viisaudenhammas revitää..
Mul on marraskuussa aika jollekin helkatin erikois kirurgille kun ne on niin vinksallaan tuol mun ikenissä ettei niit sielt sit ihan kuka tahansa poista..

Mä en todella uskalla mennä sinne, mua itkettää jo valmiiks.. joten voitteko olla lisäämättä mun pelkoo pliiis?!

Ne lupas jonku rauhotavan lääkityksen ennen ku mä meen sinne, mut silti mul on kakat housus... AApua..*nyyh*

*uuh**nuha**sars*

[q]India:
mua pelottaa jo muutenkin ja sit kaikki täällä huutelee kuinka sattuu kun viisaudenhammas revitää..
Mul on marraskuussa aika jollekin helkatin erikois kirurgille kun ne on niin vinksallaan tuol mun ikenissä ettei niit sielt sit ihan kuka tahansa poista..

Mä en todella uskalla mennä sinne, mua itkettää jo valmiiks.. joten voitteko olla lisäämättä mun pelkoo pliiis?!

Ne lupas jonku rauhotavan lääkityksen ennen ku mä meen sinne, mut silti mul on kakat housus... AApua..*nyyh*
[/q]

Minulta ei revitä viisauden hampuja koska ne on terveet ja ne ei purista eikä paina toisia hampaita (kyllä raudat kannatti olla)*hihu* Ja ne on kuulemma söpön pienet sanoi hampulääkäri*blush*

[pieni]Ku sain kuulla ,että olen työvuorossa 31.12 klo 14-21 ja 1.1 klo 13-19 HELP *grr*[/pieni]

[q]India:

[/q
Mulla oli ihan sama juttu ja poistettiin leikkauksella, jos mahdollista kannattaa pyytää sinne leikkaushaavaan sellainen jodikapseli, se desinfioi sitä leikkauskohtaa hyvin ettei ruoka ainakaan aiheuta mitään tulehdusta. Eikä se sattunut ollenkaan... Ainut huono puoli oli että se jodikapseli hajosi itsekseen muutamassa viikossa ja sen jodin aina maistoi suussa..]*nauru*

juu oon mäkin kuullu niit lohduttavia et ei sattunu.. mutta kun pelkää mielettömän paljon hammaslääkäreitä se on ihan sama mitä muut sanoo..
Ja sit kun ne todella kuulemma on siellä jotenkin ihan miten sattuu...

Ja kaikki neljä...kreit, just mun tuuria.

[q]Jää~*:
Välillä (niinku nyt viimeset 3pv) vaan tuntuu siltä,
et ketään ei oikeesti kiinnosta mitä mulle kuuluu tai onko kaikki hyvin

Olen sanonut ihmisille että on paha olla ja mitä sitten,
ei niin vitun mitään...

Sitten kun en saa minkäänlaista lohtua osakseni,
rupean lapselliseksi ja kerjään huomiota väärällä tavalla
ja lopulta suututan kaikki...

Ja nyt en enää tiedä onko mulla paskoja kavereita,
kun ne ei jouda (ainakaan olevinaan) lohduttamaan
vai olenko minä vaan liian huomionkipeä ja
suurentelen pahaa oloani

No jos vihdoin huomenna kaikki tuntuisi paremmalta...
[/q]

My feelings exactly. Sä kiteytit sen pointin ihan vitun hyvin. Respect

[q]Nacu:
---
Jää~*:
Välillä (niinku nyt viimeset 3pv) vaan tuntuu siltä,
et ketään ei oikeesti kiinnosta mitä mulle kuuluu tai onko kaikki hyvin

Olen sanonut ihmisille että on paha olla ja mitä sitten,
ei niin vitun mitään...

Sitten kun en saa minkäänlaista lohtua osakseni,
rupean lapselliseksi ja kerjään huomiota väärällä tavalla
ja lopulta suututan kaikki...

Ja nyt en enää tiedä onko mulla paskoja kavereita,
kun ne ei jouda (ainakaan olevinaan) lohduttamaan
vai olenko minä vaan liian huomionkipeä ja
suurentelen pahaa oloani

No jos vihdoin huomenna kaikki tuntuisi paremmalta...

---

tiijän homman nimen...*eiei* Musta tuntuu samalta... ja sit ku on totuttu et oon ylleensä tosi ilonen ja energinen, niin mun pahaa oloa pietän jotenkin illuusiona.. sitä ei niinko oteta tosissaan. Sattuu vaan paljo enemmän ku huomaa ettei niit ihmisii oo silloin, ku MÄ niit tarviin... annan kyl kaikkeni, mut mitä mä saan?? Olalletaputuksii jne...

My feelings exactly. Sä kiteytit sen pointin ihan vitun hyvin. Respect
[/q]

tänää ois töitä ei jaksa

[q]Avernian:
Ei viisaudenhampaitten poisto tuntunut missään. Muakin varoiteltiin ja käskettiin ottamaan sieltä mukaan saamiani tujuja kipulääkkeitä kun alkaa sattua. En ottanut. Ei sattunut. Paitsi kun tungin ajatuksissani kielen suoraan johonkin hermon päähän tms. Ja poistokin oli vain parin minuutin operaatio, jossa puuduttaminen oli ainoa mikä kirpaisi hiukan.
[/q]

Ei se leikkaus missään tunnukkaan mutta se jälki kipu voi (huom voi) olla helvetin moinen. Ite viimeks ku poistettiin niin sinne oli tullut leikkauksessa verenpurkaus, joka tulehtu ja kolme päivää leikkauksen jälkeen olin sairaalassa tiputuksessa saamassa kipu lääkettä ja antibiotti kun henki ei enää kunnolla kulkenut turvotuksen takia. Onneks näin ei aina käy mutta en ihan heti halua, että toinen poistetaan mutta kai se on edessä nyt vielä syksyllä.

Olipas melkoinen kotimatka eilen duunista himaan, pääsi oikein uutisiin ja otsikoihin. Kyllä olin siinä dösässä, joka kelasi sen puun, bussipysäkin ja kolme ihmistä manskulla. Huh-Huh*poks**eiei*

Huoh... En ole masentunu tai mitään mut mulla on vain surullinen hetki meneillään nytten. Mun kaikille tunteille on olemassa oma väri.. Nyt mulla on meneillään sininen hetki. On vain hyvä kuunella omaa itteään ja antaa ajan vain kulua.. mä lähen kohta käymään mummolla ja sitten meen metsään kävelylle..
tää on taas tätä kun oon niin yksin vaikka on 10000 kaverii.. Mut ei oo sitä jokuu jonka kanssa jakaa arjen ja tuntuu että kaikki muut kaverit on siirtyny tonne seukkausluukkuun...

Mun niihän se saduissakin aina menee... eihän prinssi koskaan ota peikkoo.. Se löytää aina prinsessan.
joten tää peikko pitää oppii viel olemaan sinut ton asian kanssa että prinssit on vain unelmaa.

nimimerk. taas romuttuneet haaveet.'

Niin kauniit kasvot
mutta haavoittuneet,
kovia kokeneet.
Hän ei osaa enää pelätä,
itkeä, surra.
Hän ei enää odota.
Lasittunu katse tyhjyteen,
kylmä kosketus sydämeen.
Oli ollu se hetki,
sininen hetki.

©UnityF

eno kuoli tänä aamuna

vittu, että vituttaa..ihmisten itsekkyys ja lapsellisuus ja se kun näköjään ystävienkään sanaan ei voi luottaa..Joo ehkä naurettavaa avautumista..Mut nyt vaan pistää vihaksi!! Joo..Have fun!

Täytyy lähtee jonkin ajan päästä työharjotteluun viruun 7:s tunniks vaikka on viikonloppu

Se ku vanhempi ihminen sairastaa ja ei sairasta...ja sitten itte joutuu kamalassa hädässä ajaa 50km ekan ja sitten ku pääsee kotti ni ei ookkaan mikään ongelma enää ja siin sitten meni kaikki pilalle ihanat jutut

v*tuilleen mennyt viikonloppu

[q]PuuhaOsku:
Flussa tulossa kehiin.
Ihan järkyttävät vibat kehis*poks*
[/q]

Sama juttu mulla.

Hukkasin puhelimen sinne meni kaikki numerotkin

O