päivän :(
[q]Displacer:
Hukkasin puhelimen sinne meni kaikki numerotkin
[/q] ei yhtään kivaa....Kyllä sä saat ne pikkuhiljaa ongittua takas vaikka ehkä vähän vaikeempaa kun oot siellä kaukana..
mut jos mulla on jonkun numeroita mitä sullakin oli niin mä voin heittää ne sulle..
Flussa tulossa kehiin.
Ihan järkyttävät vibat kehis*poks*
itse asiassa tää tapahtu jo perjantaina, mutta olin menossa riksussa seurahuoneen yläkertaan kun portsari oli heittämässä juuri jotain tyyppiä ulos. Tietenkin tämä känniääliö heilu ku heinämies ja onnistu lyömään mua silmäkulmaan ja käteen. Silmäkulma ei onneks menny mustaks vaan on hieman turvonnu, mutta kädessä on kaks kipeetä ja isoa mustelmaa. Oli oikein mukava alotus sille illalle... varsinkin ku silloin oli synttärit. *släp**dissaa**eiei**hmph*
[q]mayah:
En hyväksy, en. Nyt vaihdetaan väriä!
[/q]
katotaan illalla uudestaan kun tuun porvoosta...
meen tanssimaan vähäsen.. se on ainut keino mun vaihtaa värii...
[q]UnityF:
Aamulla kun heräsin niin täällä Helv.. peräkylässä satoi lunta! prkl takatalvi..*dissaa*
Nyt olo on ihan :(
[/q]
Haha vähän mä repesin
( No ehkäpä olisi kannattanut jättää juhliminen vähemmälle viikonloppuna, kun oireet ilmeni jo perjantaina...)
Avernian:
Ei viisaudenhampaitten poisto tuntunut missään. Muakin varoiteltiin ja käskettiin ottamaan sieltä mukaan saamiani tujuja kipulääkkeitä kun alkaa sattua. En ottanut. Ei sattunut. Paitsi kun tungin ajatuksissani kielen suoraan johonkin hermon päähän tms. Ja poistokin oli vain parin minuutin operaatio, jossa puuduttaminen oli ainoa mikä kirpaisi hiukan.
Hee, no onnekas sinä jos kesti vain minuutin.. mun hammas oli niin tiukassa että se lekuri kisko sitä valehtelematta ainaki 20 minsaa
ja rupesin jo epäilemään että sen pitää jättää koko homma puoleen väliin kun hammas oli jo osittain irti.. pahin kipu meni tosiaan päivässä ohi, muuten rasitti se varominen ja hampaiden hellyys, tuntu että koko purenta meni ihan uusiksi seuraavan viikon aikana ja koko suuta pakotti *uuh*. Nyt tosin on jo ihan hyvä
38,5 kuumetta ja nousee
[q]Rocca:
Tahtoo 40km pohjosempaan *sydän*
[/q]*hali* *sydän* viekkuun mahtuu...
tän päivän :(
huhut ihan yleisesti..
ihmisten taipumus paheksua toista ihmistä siten että paheksuu kyseessä olevan ihmisen käytöstä jollekkin toiselle ihmiselle, eikä sille ko. ihmiselle, vaikkakin se suora paheksunta todenköisemmin tuottaisi parempaa lopputulosta..
mut joo se siitä
Tahtoo 40km pohjosempaan *sydän*
Seuraava vapaa vasta ensi sunnuntai*uuh*
[q]Hyzenthlay:
vittu tota "biisiä" joka alkaa soimaan kun hiiri menee vahingossa ton mainoksen päälle oon joutunut keskeyttämään tän yhden setin kuuntelun varmaan 100 kertaa
pois tollaset.
[/q]
Ilmeisesti kyseessä ei ollu sit klubituksen mainos. Voi tollaset mainokset olla hauskojakin, kuten erään lonkeron "yks kaks yks kaks jaksaa jaksaa"-mainos :D. Mutta jos ne ärsyttää, kannattaa varmaan hankkia Firefox ja siihen tää Adblock, jolla saa blokattua mainosbannerit:
http://texturizer.net/firefox/extensions/#adblock
Täytyy nukkua yksin tänä yönä
[q]Displacer:
Hukkasin puhelimen sinne meni kaikki numerotkin
[/q]
Vittu*dissaa*sama homma täälläkin!!!prkl, hukku la mut rupes vasta tänään ketuttaan kun oikein mietin....*poks*
Nyt kyllä Saunalahti teki kunnon temput!!! VITTU!!!!!!!!!!!
Kuulin tänään ihanan uutisen, lauantaina klo11 lähtö Loimaalle turnaukseen. 5peliä, yks kenttä... Sieltä tullaan sitten pois vasta joskus vuonna pässi ja kives. Sinne menee sit se vkoloppu..
Vielä kestää kauan ennen kun on lauantai....*uuh* On jo ikävä omaa nallea*plur*
Läheisestä k-kaupasta oli loppunu nuo Pirkan sokerittomat Lakritsinmakuiset karkit...*nyyh*
Jouduin tyytymään sitten Salmiakkeihin....*blush*
mennyt päivä ihan äärimmäisen perseestä..kiva mennä nukkuu...toivottavasti huominen ois vähä parempi