päivän :(

Back to häröily O

[q]MiSSy*:
---
Jazmine:
---

No juu, ei kyl paljo naurata juurikaan nyt.. Ei taida sitä päivää tullakkaan enää.

---

Hyvin pitkälti sama asia pelottaa... mitäs jos se ihan oikea nauru joka tulee jostain sun sisältä jostain ihmeellisestä elämänilosta... että sitä ei saiskaan kokea enää...
Tällähetkellä se tosiaan tuntuu siltä... ehkä tosiaan myöhemmin voi katsoa että juu selvisimpäs siitäkin *sitä päivää odotellessa*
[/q]

On tää ihan saatanasta Ei voi muuta sanoa..
Jaksamisii sinnepäin

Hyvä kaveri on kuollu...

Aamulla oli tarkotus ehtii farmakognosian luennolle, mutta eipä tietenkään....
Auton lukko oli jäässä ja siihen menikin sitten varmaan yli tunti, että sain haettua lukkosulaa, kaivettua auton aurausauton tekemästä lumikasasta ja ajettua tossa kauheessa kelissä Viikkiin. Eipä paljoa naurattanu!!!

Aamut...*poks**grr*

[q]ayame:
Kahvin kanssa sekoilua osa 2:
Kaadoin ison kupin kahvia renttu deejiini valkoisella karvamatolle Ehkäpä pitäisi kaataa muutama kupillinen lisää niin tuosta saisi hyvinkin lehmäntaljan
[/q]

Voi hitsi..
Kannattaa yrittää putsata sitä tuoreeltaan viileällä vedellä ja vaikka ihan tavallisella saippualla, riippuen tietysti sen maton materiaalista.. Mut ainakin pesulassa sen saa luultavasti puhtaaksi.

edit: terveisin martat.fi

Pää ja kurkku kipeä

vasen ranne paskana

väsyttää, vituttaa, yksin oleminen ahdistaa, viikonloppu pitäs lukee tenttiin

Eilen olin vatsataudissa ja vieläkin kuumetta... *nuha**sars**hikoil* Enkä pääse tän takii JACK:iin. *nyyh**nyyh**nyyh*
Voi eii.. ois ollu niin kiva kuulla pitkäst aikaa Orkidean settii.
Ja tänään joku dorka vei/varasti mun rakkaan polkupyöränikin!!! Uskomaton aloitus talvilomalle... *dissaa**grr**kivatsulle**släp**eiei*

Hirvee päänsärky, eikä oo ainuttakaan särkylääkettä kotona

Juuri kun selkävaivat alkoivat parantumaan niin menin riehumaan eilen taas selkäni tosi pahaan jumiin.

Nyt sattuuu....! kaks viisaudenhammasta revitty pois onneks sai vahvat tropit auttamaan

Totuus.

Ai että kun piti eilen juoda broidin kanssa tietysti koko 80% vodka, niin tänään on sitten koko päivän ollut NIIIIIIIIN MAHTAVA olo.....yök!

Kotiinpaluumasennus ei meinaa hellittää millään.

Sai TAAS aamulla huomata ettei oo nukkunut yötä kunnolla.

Mun pitää siirtää nukkuva kisunpentu sylistä et pääsen suihkuun. !!! Tää on niin sulonen!

Elämä vaan kusee tällä hetkellä totaallisesti =( mut ei muuta =)

koulu
ei kestä taas yhtää loppuis jo tää viikkko..

Saldo meni puhelimesta just kiinni Mä just nyt tarttisin puhelinta, et tosi kiva! *hmph**grr*

Jotenki puolikipee ja huono olo.

O