päivän :(

Back to häröily O

[q]Dunez:
26 päivän päästä pitäs muuttaa, mut ei oo vielä ees kämppää tiedos..[/q]

Vinkki#452 : mä löysin kämpän aika lyhyellä varotusajalla soittamalla suoraan Koti-Varmaan (Sampo-Leonia-konsernia). Omistavat läjän sijoitusasuntoja joita vuokrataan ihan kilpailukykyseen hintaan. (mulla 26 neliötä kalliossa, n. 420).

Kräääh!! ...tana ku on kurkku kipee

[q]UnityF:
---
Lene:
R.I.P. Erkka 13.1.1991-4.10.2004 *sydän**uuh*

Kiitos yhteisistä vuosista, en olisi jaksanut niitä ilman sinua.

---

olipas hän nuori...
[/q]

kyl 13-14v on koiralle aika paljon...

Flunssa koettaa taas iskee. Kurkkukipu nii et ei voi niellä ja korviinkin sattuu, mut turkanen ku ei oo niin kipee et sais saikkua vaan on taas tänäänkin töihin raahauduttava. :C

Kaamea nälkä ja ei jaksa lähteä kauppaan. Ja en osaa kirjoittaa oikein, tulee kirjoitusvirheitä*hmph*

Yläkerran "halpa" remontti porukka, piikkasivat päävesiputkeen ja kaikki rappukäytäväni asunnot meni.. Meidän asunto juuri alapuolella joten kaikki vesi meillä, kaikki tavarat ja oma koti meni, ihan veden vallassa.. Nyt saa tapella vakuutusyhtiöiden kanssa.. Onneksi oli kotivakuutus itselläkin... *eiei**dissaa**nyyh*

ei se sitte parantunu...paska päivä tästäki

[q]NextAce:
---
PuuhaOsku:
Flussa tulossa kehiin.
Ihan järkyttävät vibat kehis*poks*

---

Sama juttu mulla.
[/q]

söitte väärää kebabbii senki kebabhullut :DDDDD

flunssa...

.m

Koko alkanut viikko on tähän mennessä ollut aika perseestä eikä paljoa tunnu paranevan.. tänään kaiken muun hauskan lisäksi kone päätti sanoa poks eikä näytä siltä että sais toimimaan

Mun paahdin oli tulessa.... sammu kiutenkin ihan puhaltamalla....*blush*

Remo-Waxit tuntuu ikävältä korvissa*hmph* ja huomenna huuhteleen korvat. En pidä ollenkaan korvatipoista, ne ei oo kivoja*uuh*

[q]Charly RePanic:
Windows 98:n tilalle Windows XP... ei siinä mitään, et paska korvataan toisella, mut se perkele (mies itse) poisti hätäpäissään "_VÄHÄN_" tiedostoja ja niiden poistettujen tiedostojen mukana meni mm. _KAIKKI VITUN SAATANAN PERKELEEN PROJEKTITKIN_...! [/q]

Tuli mieleen sanonta back the fuck or shut the fuck up...sitä ei vissiin ikinä voi korostaa tarpeeksi*vink*

[q]Charly RePanic:
-NAPS-
[/q]

mä voin kuvitella miten sua vituttaa tällä hetkellä..

[q]kilobitti:
Tuli mieleen sanonta back the fuck or shut the fuck up...sitä ei vissiin ikinä voi korostaa tarpeeksi*vink*[/q]

Iskipä vaan silmään tuon suomennos: "peruuta paneminen tai sulje paneminen ylös"

Ahdistaa ja vituttaa.

[q]Nexus__69:
1 ja 3-vuotiaat pojat kuolleet Porvoossa tulipalossa asuintalon erillisessä ulkorakennuksessa. Mitä helvettiä ne siellä on edes tehneett,[/q]
Nukkuivat. [q] missä on taas rakastavat ja huolehtivat vanhemmat!!
[/q] Äiti nukkui (taas) vieressä.

Eipä oo mitään tullu nukuttua tänä yönä...
ja silti en saanu koulutehtävää valmiiks

oli palaveri faijan syöpälääkärin kanssa - hoitojen onnistuessa 12kk jäljellä...

Korvia kutituttaa ihan sairaasti. Mutta en raavi en.

O