päivän :(

Back to häröily O

[q]peikkotyttö:
Tää on vaan taas niitä päiviä jolloin ei olis kannattanu herätä ollenkaan*eiei**dissaa**kivatsulle*
[/q]
no niin on!

hirvee flunssa*nuha**uuh*

[q]Lyylikki:
Mut jätettiin justiinsa!

3,5 vuotta ja tänään juuri tuhlasin yli satasen, jotta sain uuden pillerireseptin...pentele!
[/q]

Oon pahoillani, että kävi noin kuin kävi..

Tiedän miltä se tuntuu, kun katkeaa pitkä suhde ja tämän takia en itse enää ala helpolla seurustelemaan, koska on muitakin vaihtoehtoja..

Masu on pipi

[q]LiLa:
Morkkis on kamala perjantailta ja kaikesta.. Millon tää helpottuu ja miks musta tulee tällanen, olisipa elämä vaan niin helppoa ku joskus oli, anteeksi kaikille kenen illan pilasin.. Miks musta on luotu näin nolo ja ääliö. Jalkaan sattuu ja selkä on paskana tuleekohan mulle flunssakin.. Ehkä mä vain olen niin väsynyt.
[/q]

Täällä samat fiilikset ja nyt on jo tiistai*nyyh* kyllä viina pilaa aina kaiken*nyyh*

inttiin..

Eilisten bileiden jälkeen on vähä heikko kunto..*nukkuu*

oon keskel perheriita kaverin jätkäkaverilla...

Motivaatio melkein kaikkeen on nolla, ellei jopa allekin..

Välillä (niinku nyt viimeset 3pv) vaan tuntuu siltä,
et ketään ei oikeesti kiinnosta mitä mulle kuuluu tai onko kaikki hyvin

Olen sanonut ihmisille että on paha olla ja mitä sitten,
ei niin vitun mitään...

Sitten kun en saa minkäänlaista lohtua osakseni,
rupean lapselliseksi ja kerjään huomiota väärällä tavalla
ja lopulta suututan kaikki...

Ja nyt en enää tiedä onko mulla paskoja kavereita,
kun ne ei jouda (ainakaan olevinaan) lohduttamaan
vai olenko minä vaan liian huomionkipeä ja
suurentelen pahaa oloani

No jos vihdoin huomenna kaikki tuntuisi paremmalta...

harmittaa ku asun tääl kiven toisella puolella ja tunnen oloni välil vähän orvoksi UnityF, mä muutan teille

Kotiväki on kuunnellu mun yskää nyt muutaman päivän ja ne epäilee et se ois hinkuyskää?!?!
Ei kauheen hyvältä kuulostanu heijän diagnoosi*eiei* Mut onneks ne ei oo lääkärei*hymy*
Mut kai täsä vielä lääkärireissu tulee?!?

blääh...kokonaisuudessaan karmee päivä ja väsyttää niin perkeleesti...luennot meni nukkuessa,mitään ei jääny päähän ja jouduttiin jäämään harkkatöihin meiän ryhmän kanssa kaks tuntii pidempään ku muut ku ei saatu mitään aikaseks...karsee yhentois tunnin päivä..eikä kotiintulo auttanu mitään ku ärsytti niin paljon...*poks*

mulla on ISO hätä...

Mun sammako koukku tsydeemit jotka ostin kylppäriin ne ei pysy kun ei oo kaakeleita..
Ny tässä pähkäilen miten saan ne imukupit pysymään seinässä kiinni ilman et ne kokoajan irtoo...
mä haluun mun frogi jutskat seinää kii...

nimimerk. minä ja mun suuuuuret huolet...

inhottava,helvetti päivä tiedossa *snif*

nukuin pommiin...no, sain sentää heitettyä auton huoltoon aamulla, vaikka duuniin pääsinkin hetken myöhässä.

[q]Juhgu:
Kaveri pyysi eilen baariin, mutta jätin väliin kun päätin että nyt skarppaan vähän opiskelujen kanssa (ja onhan samaisten opiskelujen takia tullut oltua 5 viime illasta 4 baareissa). No, siivosin huoneen, varasin pyykkitupavuorot, tein kotitehtäviä ja heräsin tavallista aikaisemmin. Oli aamulla jopa 15 minuuttia ylmääräistä aikaa niin lähdin katselemaan menisikö tuosta metsästä joku oikotie yliopistolle (kun tie vähän kiertää). No menihän se, paitsi että siellä meni tsiljoona muutakin oikopolkua, ja kun vielä pyörä vähän hajosi niin löysin opistolle kello 10:25, siis 10 minuuttia myöhässä. Sitten katsoin kalenteriini ja totesin että opistolla olisi pitänyt olla jo 8:30, ja 10:15 alkoi aivan toinen luento jonka kotitehtäviä en ollut vielä edes printannut. Eli onnistuin missaamaan päivän molemmat luennot. Näin sitä skarpataan koulussa
[/q]
vilpittömät

Niinku aikuisten oikeesti ehkä pahin kankkune ikinä.

Alkaa olemaan veto vähä lopussa, mitää ei jaksa tehä vaikka pitäis.. tulee vaa nollailtua koneella.. Pitäs varmaa löytää joku joka vähä potkis tätä persettä liikkeelle.. Syksy on äässistä..

Koskee koskee hirveä olo o ja kohta pitäis lähtä asemalle vaiks juna lähtee vast parin tunnin päästä että inhoon huonoi bussi yhteyksii

O