päivän :(

Back to häröily O

Soitettiin tänään yhden kissanpennun perään, mut se oli myyty sunnuntaina Tosi söpö yksilö kyseessä... http://www.abeonas.net/kuvatalaviivavili.html

perkele en osaa käyttää tätä...

[q]Hyzenthlay:
jumitus maximus mitään ei meinaa saada aikaiseksi...[/q]

No sas muuta eiku

inhottavaa huomata miten helposti joku pystyy mustamaalaamaan sut täysin. ja pistää viellä ensin luulemaan jotain sairasta itsestään ja muista...
eniten vituttaa että miten ihmset jotka tuntee mut, voi oikeesti vielä uskoa noita juttuja musta?

oksettaa oikeen huomata miten petollisia ihmiset on. sori et kusin aamumuroihinne.

Sain paniikkikohtauksen.

[q]Kolibriscope:
lumiaura telonnu mun mustaa marsua *hmph**eiei**grr**kivatsulle*
[/q]

Eikä!?!

lumiaura telonnu mun mustaa marsua *hmph**eiei**grr**kivatsulle*

Jesh ens viikol kiva vuoro kolmelta päiväl töihin ja aamu seiskalt kottii........

Hammaslääkäri... vähän jomottaa, mut en tiedä onko se korjattu hammas vai leukanivel - kattoo kun puudutus lähtee kokonaan pois

edit: juu, hammashan se ei pysty puremaan mitään sillä puolella suuta

edit2: ostamani vitamiinikarkit maistuu muhjusille ja joudun nukkumaan vielä ainakin pari yötä yksin tänään ei oo oikein mun päivä

Ny tuli mahakin kipeeks...

[q]Displacer:
---
Dueno:
Soitettiin tänään yhden kissanpennun perään, mut se oli myyty sunnuntaina Tosi söpö yksilö kyseessä... http://www.abeonas.net/kuvat_vili.html

perkele en osaa käyttää tätä...

---

http://www.abeonas.net/kuvat_vili.html

päivän söpöilyt tuli täyteen kyl noista kuvista :)
[/q]

Kyllä! *sydän*
Ihania otuksia...

On ihan helvetin tylsää... eikä oo tekemistä
pitäis siivota, käydä kaupassa, jne. mut ei vaan jaksa tehdä.

Ei oo vieläkään töitä

[q]Pera:
Siitähän tässä olikin kyse...*justjoo*
[/q]
Ei vittu, lollersson sentään...
Jotenki onnistuin kuvitteleen et tää on "päivän :)"
Veli Tres:iä lainaten "päivän ääneen nauraminen tuli sit tässä"

Kaverit lähti Vantaalle.Ja mullehan ei voitu puhuu mitää,ku mä oisin voinu vaikka haluta mukaan! V****** siis nää kaverit!!! *kivatsulle**släp*

java-ohjelmoinnin opettelu ja harjotustyöt, kääk! :(

kaveri sairaalassa*uuh*

Se iskee varoittamatta...
Jokin pieni asia, teko tai muisto iskee mieleen....

Tää keskiyön hetki sai pojan haikeaksi.

"Sinun silmäsi kuin kastehelmet ja hymysi nousu auringon" ...etc.

No onneksi huomenna on uusi päivä ja uudet kujeet

-T

Vituttaa ko pitää herätä näin aikasin kouluun vaikka väsyttäis vielä vaikka kuuuuiiiinka paljon!Hermot Mennee

minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä.

Päivän *grr*: okei, kun heräsin tänään, mulla oli 2 hyvää tietokonepeliä mitä pelata. Aloin pelaamaan yhtä vanhaa dos-peliä (Ascendancy) mutta halusin kuunnella samalla musaa; vanhassa pelissä ei ollut äänisetuppia pelin sisällä joten menin soundsetup.exen kautta ja pistin väliaikaisesti äänet pois. Kaikki rullaa ihan hyvin. No, nyt olis kiva kuulla pelin omat äänet taas ja ajan soundsetupin, mutta kah, se ei edes näe niin korkeaa IRQ:ta kuin mitä mun äänikortti käyttää. Miten se sitten aiemmin toimi?! Pitää koittaa jos sitä IRQ:ta sais muutettua alemmaks että toi vanha pelikin sen näkis.

Ja sit se toinen peli - erittäin muikea fps Wheel of Time. Pelaan sitä neljä pitkää kenttää ja just kun on tarina etenemässä niin se jumahtaa Loading-ruutuun. Noh, meikä hakee netistä viimeisimmän patchin siinä toivossa että se korjaisi viallisen kenttävaihdon. Noh, asennan sen siihen pelihakemistoon ja alan ajamaan setuppia, ja se antaa jonkun virheilmoituksen että väärä versio jostain .dll-tiedostosta on siellä eikä aja setuppia loppuun. Noh, koitan käynnistää peliä ja nyt se kysyy CD:tä vaikka alunperin se toimi ilman (imutettu abandonwarena)! Eli nyt mitä todennäköisimmin täytyy asentaa peli kokonaan uusiks, koittaa asentaa se patch jotenkin eri lailla, ja pelata tuo peli samaan pisteeseen uusiks (ei siihen mennykään kuin joku 5 tuntia *grr*).

sanon minä.

edit: eipä anna winukka mun vaihtaa IRQ:ta <- eikä tuokaan enää toimi

edit2: ajoin sen soundsetupin toista kautta ja nyt kaikki toimii kuin tanssi outoa. elämä on.

Kiva tehdä tänään labra tehtävii ja huomata huomenna labratuniilla, että kaikki tehtävät tehty väärin...

O