päivän :(

Back to häröily O

Prkleen hkl kuskit, menkää duunii sielt jo! :( joudun kävelee töihin ite

Krapula nomut koht baanalle taas

[q]pupuTupuna, 23.10.2007 14:51:
Öh...Olin eilen kampaajalla.. varatessani kampaajaa mietin, missä saisin hyvää ja ...

[/q]

Ikävä juttu, täällä olisi ollut jotain:

http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=4065;sivu=1

-Itsekin tuo topikin kautta aikanaan löysin vallan loistavan vakkarikampaamon & kampaajan, jota uskallan kyllä varauksitta hehkuttaa, elikkäs tän Suomen FAB4:n Mikaelin omistama Degree Hair Eerikinkadulla.

koko kämppä haisee virtaselle (vodka+battery) yök yök yök

edit: (vodka + battery)

[q]NeoDragon:
Onnisutin tänään kaataa 180 asteista rasvaa jalan päälle, onneks oli kenkä välissä, mutta hengitysaukoista pääs kuitenki osa tulee läpi Nytte särkee sitten jalkaa kivasti Ehkä pitäs ostaa ihan umpinaiset kengät

Mutta eiköhän se siitä parane
[/q]

Eiks koulus opetettu et pitää olla tosi varovaine niitten rasvakeittimien kans

Paska perjantai ku ei oo mitää maistuvaa menoo

Edit: ja melkee kaikki tosimies kaverit intis

[q]((rejver)):
Radiost tuli just et tää ois vuoden masentavin päivä!! [/q]

Ei tää päivä erotu mun muist päivist ainaskaa millään :L

ihme hittibuumei masennuksest tehää, et oikee vuoden masennuspäivä, nyt saa olla leikisti masentunu ellei jo ole.
Huoh

E. Typo

oon vähä pipi

Ei jaksa liikkuu eikä mitää

[q]Dion:
Kissat
[/q]

Jep, onneks meijän kissat lähtee tänää landelle!

[q]-Linda-:
---
Fyraett:
koko kämppä haisee virtaselle yök yök yök

---

Ei helvetti... mä luin että virtsalle. Ups!
Mielummin virtaselle kuin virtsalle.
[/q]

*reps* no jos haisis nii sillon olis asiat vast huonosti, olis pitäny kirjottaa vodka+battery koska toi tosiaan näyttää ku nopee kattoo et siin lukis virtsa

[q]Sinza:
Siinä tuli joku ilmotus, että Messengeriä huolletaan, sulkeutuu minuutin päästä ja nyt sinne ei oo päässyt sen jälkeen.
[/q]

Kyl se nyt vajaan tunnin mulla toiminu ainaski

iha v*tun hirvee kanuuna, miks tää ei vois mennä pois paris tunnis.

ainii ja jehovantodistajat herätti mut puol yhelt, sitku räjähtäneenä menin aukasee oven nii ne änkytti jotai ja lähti kikee :D olis ees puhunu asiansa läpi ku kerran herätti mut talviunilta :E

tänää taas viikoks duunii, blää :(

sain palkan eilen ja mun piti säästää ne rahat, noh.. 100e jäljellä enää

[q]Pera:
joku kusipää nilkki oli päättänyt korjata uuden maastopyöräni "parempaan" talteen Tikkurilan asemalta[/q]

Toi on kyl perseest ettei pysty jättää fillarii edes kameravalvotuille alueille. Mä en uskolla jättää mun pyörää mihinkää, vaiks se olis lukos nii siit katois kummiski vanteet ja jarrut *örri*

[q]~caro~:
kipeenä vieläki
ja oon onnistunu taas sotkee kaikki asiani....
[/q]

Kyllä se siitä

En tiedä onko täällä jotain päivän -topikkia, mutta .. samperin työpäällikkö. Aloitteli täällä viime viikolla ja nyt huudattaa tuolla Radio Rockia netin kautta läppärin kajareilla. Siis kun en yhtään jaksais kuunnella tähän perjantaihin mitään sankarirokkia.

Onneksi on ASOT latautumassa

Melankolinen päivä.

En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.

O