päivän :(

Back to häröily O

ah, niin ihanat 'ystävät' keihin ei edes olis pitäny luottaa, koska eihän ne edes ollu ystäviä alun perinkään..

henkilöt jotka on toisen tukena vain auttaakseen niitten omia ystäviä, ja viedäkseen tärkeän henkilön pois toiselta.

have a nice life, ass hole

[q]Nexus__69, 18.3.2007 20:43:
ei tästä tuu vittu mitään. :'(
[/q]

[q]Hitchhiker, 9.5.2007 20:36:
(jäi noin 7 twelkkaria juomatta, perhana mitä tuhlausta).
[/q]

Taitaa olla aika spedei naapureit teidän talos jos tarvii tollasen määrän alkoholii et pystyy tekee pihatöit yhes! :D

Oon ollu kaheksasta saakka koulussa enkä oo saanu Mitään aikaseksi.
Ajan tuhlausta tällänen... oisin voinu vaikka nukkua

ei kiinnostais lähtee töihin ollenkaa.

teekkari

http://aurinko.suomi24.fi/kynttila/

[q]Lera:
krapula, paha olo..
[/q]
Samma här. ei jaksa niinku liikkuu ulos vaiks pitäis

nuha iski jälleen. tän talven aikana ollu ihan tarpeeks kipee jo mun mielest, 5 kertaa kuumetta jne ! sais jo riittää.

[q]Hyzenthlay:
miten iso on parkkisakko?
[/q]

40

heräsin liian aikasin (klo.0800) ja menin kouluu, sit sain siel vast tietää et meil alkaa vast klo. 1300

oli äsken kauhee nälkä ja päätin hakee mutsin kans pizzaa:
”4 * kinkku ananas pizza ja yks niist ilman aurajuustoo, (päivän pizza: kinkku,ananas aurajuusto)” ”joo, ei aurajuusto, kiitos” sit ootettii niit hetken ja sit saatii ne pizzat, tultii kotii ja otin sen mun ”ilman aurajuustoo”, ei ainaskaa haissu vehkeelle mut heti ku otti ekan haukun nii rupes se homehtunut juusti polttaa, prkl et noi ei osaa kuunella koskaa mitä niille sanoo et lahjoitetaan kylmentynyt 3/4 pizza nälkäiseen kotiin.

Työt alkaa tänään ja joutuu taas sulkeutuu ulkomaailmast pois, mut onneks vaa viikoks

tulin 2.2 tuntii liian aikasin päättäjäisii

En oo hakenu viel intist lykkyy, Jos unohdan taas tänää täyttää sen lapun koulus nii sit on liian myöhästä ja kesän suunnitelmat menee vituiks

koko päivä menny kokonaan ohi ku kärsiny darraa vaa tääl
vois nyt koittaa siirtyy rannalle nauttii ilta-auringost

Tänään Klo: 15.30 alkaa duuni, eli viikoks taas pois

Jess töihin menos ja nousukuumetta *nuha**dissaa*

työt alkaa taas

En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.

O