päivän :(

Back to häröily O

Äää väsyttää ihan helvetisti ja koht pitäis lähtee jo liikenteeseen. :(

Huomiset kirjotukset ei taidakaan mennä ihan nappiin.

Vittu mä oon tyhmä, miksen voinu valmistautua kunnolla?

Tämä video kertoo kaiken oleellisen.

Tai oikeastaan kyseessä oli omatoiminen irtisanoutuminen ja uusi duuni alkaa maanantaina, joten eipä sen niin väliä. :P

http://www.fmi.fi/saa/paikalli.html?kunta=Espoo

Voi helvetti, se siitä keväästä vähäks aikaa.

Raahh, tän yskän takia yöunet supistui kolmeen tuntiin. :(

[q]Kriss G, 20.3.2007 10:58:
Avaudu meille julkisesti!
[/q]

Nääh, en aio ruokkia sun vahingoniloisuutta yhtään enempää!

Hitto ku sais nukkuu viel pari tuntia lisää :/

Tylsäätylsäätylsäätylsää.

Lomalla oleminen on oikeesti aika tylsää, kun ei toi sääkään houkuttele mihinkään ulkorientoihin. Onneks huomenna pääsee rilluttelemaan ja haistamaan ulkoilmaa pitkästä aikaa.

Jees, emmä kyllä tykkää jos mun kaverin on-again/off-again -poikaystävä tulee avautumaan ja haukkumaan mulle tätä kaveria ja kuinka petollinen se on, vaikka jannu itse on tekopyhyyden, petollisuuden ja selkäänpuukotuksen lipunkantaja. Ihan helvetin kuvottavaa tekstiä mitä se suoltaa, ja se vielä olettaa, että mä tosissaan haluan kuulla tollasta ja mä oon se oikea ihminen, kenelle kannattaa kertoa.

Hmph, dädi meni olohuoneeseen nukkumaan koska mami kuorsaa varsin kovaäänisesti niiden makuuhuoneessa - ja nyt se ite aloitti saman moottorisahauksen! Hyvä saada unta kun toinen kuorsaa seinän takana ja toinen olohuoneen sohvalla oven takana. HELVETIN lujaa.

Voi olla et söin äsken paskimman darramätön ikinä. Jäi vaan paha mieli :(

Voi vitun Kärpät.

:(((

[q]ezzy, 24.4.2007 08:29:
Oli kyl vähän laajempi ongelma ku Espoo...
[/q]

Nii varmasti olikin, mut vitutti vaan ku sattu just omalle asuinalueelle. :)

Hyi vittu, en enää koskaan syö Mäkistä mitään safkaa. On ollu nii helvetin huono olo koko päivän, ettei vettäkään pystyny ees juomaan. :(

[q]wammi, 9.5.2007 12:32:
äh, piti olla vapaailta, mut ilmoitettiinki vasta tässä vaiheessa, et illalla on kemman luento. just ku oli asennoitunu tän flunssan parantamiseen kotosalla.*hmph*
[/q]

Hmmph, vieläks oot kipeenä :(

Paska, paska kirkko.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200706146235167_uu.shtml

En oikein muista millon viimeks ois ollu täysin huoleton, kiireetön ja stressitön olo. Helvetin raivostuttava olo.

[q]typ0, 21.5.2007 14:43:
eiks tosta pitäs jo pistää edesvastuuseen?
[/q]

Näin mäki kelasin, mut kukaan tässä paskakoulussa ei tunnu tietävän asiasta mitään. Näyttäis vähän siltä, että koko vastaus on haihtunu savuna ilmaan, ja maikat vaan hokee että ei sille enää mitään voi.

[q]Annakins, 21.5.2007 14:43:
Miten sitä voidaan pitää sun syynä? o_O
[/q]

Siis eihän se mun vika ookkaan, vaan sen maikan joka mun vastaukset tarkisti.

En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.

O