päivän :(
On vähän väsy. Vieläkin. Mis vaihees mä ehin oikeen edes nukkua? En oo ees nähnyt rakastani 3 päivään hereillä
Nii joo, sekin vielä, ettei ole edes vaatteita tai lahjaa illaksi. Aikasemmin ei ollut rahaa hankkia niitä, viikko sitten tuli palkka ja nyt vasta ehdin töiden jälkeen tänään kaupungille, ja sekin on sen hemmetin lääkärin kautta.
Mä halun hermoloman ja sitten uuden työn.
[q]Hyzenthlay, 18.6.2007 08:50:
viddu et näyttää juhannuksen sää kehnolta. No vois se kai vieläkin huonompi olla, pitäs kai olla vaan tyytyväinen.
8h työpäivä ja oon kun nukkuneen rukous...
[/q]
Juh, ei oikein tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa kun noita ennustuksia katselee. Kuitenkin 3-4pv tuollainen sateinen ja kolea sääennustus eteenpäin harvoin muuttuu paikan päällä ihan päinvastaiseksi, eli viittä vaille helteiseksi auringonpaisteeksi..
Syö vaan niin julmetusti miestä se, että sen ainoa kerran kun jussiin panostaa todella huolella niin taloudellisesti kuin muutenkin, tulee säiden puolesta paskin juhannus miesmuistiin
Käytii ostaa pikkujouluviinat, ja kaikki oli hyvin siihen asti et yks laatikko nostettiin tavarahissiin duunis. Eiköhän pahvilaatikko pettäny ja kaks glögipulloa meni paskaks ja glögiä oli kaikkialla. Nyt on skumppapullot jouduttu ottaan pois kolmen pakkauksistaan, etiketit punaisia ja lonkerotwelvarikin jouduttiin kuorimaan.
Ei se ny rahallisesti iso menetys ollu, mut si ääääh typerää.
Kaiken lisäks hedari hiipimäs koko ajan tuolta takaraivosta.
[q]MiMoSa, 28.6.2007 08:47:
Sääennuste. :(
[/q]
Tällei allergikkona on pakko todeta, että se on ihan hienoa että sillointällöin satelee ja tuulee hieman enemmän että kaikki siitepöly ja muu pöly & skeida kaduilta, katoilta ja ylipäätään kaikkialta valuu viemäreihin ja poijes.
Tosin en itsekään toivo mitään kesän 2004 kaltaista, koleaa the sadekesää
Kesä on jo puolimatkassa :(
voi olla etten näekään murua tänään, kahden viikon odotus voi pahimmassa tapauksessa muuttua kolmen viikon odotukseksi
No onneks noin ei käyny.
Mun päivän :( on se et huomasin et mun lempityöhousuissa on reikä. Ja vielä sen verran näkyvässä paikassa että sitä ei voi oikein huomaamattomasti paikatakaan.
[q]Steven Hoaks, 7.11.2006 08:36:
Ei tainnut olla fyyssinen tippuminen
[/q]
No ei.. Mut tänään on uus päivä, josko ois sitten parempi. Ainakin osaan olla varuillani enkä lähe tuonne ylös leijailemaan.
[q]jadexsiy, 15.8.2007 08:28:
Hellyyden puutos..*uuh*
[/q]
Ei vittu, ei, ei, ei. Ei helevetti.
Eikä.
On tää ny päivän :) myös, mut ku siel oon jo nii pluristellu ni pitää jotain oikeestikin hiukan ahistavaa postata.
Mul viimeaikoina sentit karissu vaikkei se kiloissa ookaan näkynyt, ja tänään sitten huomasin kaupungilla käydessä että alle kuukauden käytössä olleet farkut ovat jo löysät eivätkä istu kunnolla.
Vittu just ostin ne! Mul ei ois oikeen rahaa laittaa 80e tost noi vaa jälleen uusiin farkkuihin joissa tuntisin oloni hyväksi.
Oon vittu lörppähousu sitten ainakin seuraavan kuukauden. Ja eihä täs muuten mutku en tunne oloani niin kuumaks ku istuvissa farkuissa ollessa, ja kylhän se ny yleisilmeeseen vaikuttaa ja paljon.
Hmph.
Pitkäst aikaa darra.
Ei hyvä, ei kiva. Kaiken lisäks hartiat niin jumis et se lisää pääkipua.
Mun kameran ladattavissa pattereissa on jotain vikaa. Vaikka olis muka ladanneet täyteen, niin ei mee montaa hetkeä kun kamera ilmoittaa että vaihda paristot :(
Ennustan ukkosta. Päätä särkee.
airportjam.com
nettisivulla vaan teksti "Festivali ei toimu" eli "Festivaali ei tapahdu"
Ei perkele. Miks ihmeessä ne lopettais noi. Ne vaan oli menossa parempaan ja parempaan suuntaan musiikillisesti ja mesta oli täynnä porukkaa.
Noi on ollu vuoden bileet jo monta vuotta peräkkäin. Vähän kyllä harmittaa jos ei tänävuonna järkätä*itku*
Mä oon muutenkin ollu jo sopimassa lomiani sillä oletuksella että lähen eka tonne ja lähen siitä kiertää muualle balttiaan*uuh*
Ja huomenna on viellä kokous lomista, joten siihen mennessä pitäis olla tiedossa mitä meinaan kesällä tehä*grr*
Eropaperit tuli tänään ja tapaaminen lastensuojelun kanssa. Ei kumpikaan paljoa kiinnostais. Eikä mun vuokrasopimus tullut postissa ja pitäis asunto saada viikon päästä.
Tajuton päänsärky *toktok*
Hartiat taas niin kipeenä, että päätä vihloo ja kunnolla.
Selkäkin napsahti yhtäkkiä aika oudosti.
Mä oon vasta 23 ja ihan vitun rapakunnossa ja rampa ja sairas ja vastustuskyvytön :(
Huomenna uloskirjoitus sairaalasta, eikä vanhemmat viitsi hakea. Kuulemma äidillä on selkä tulossa kipeäksi ja isällä yövuoro takana. Kumma juttu, jos olisi kyseessä työkeikka ei nuo asiat hidastaisi kumpaakaan. Kertoo tärkeysjärjestyksestä todella paljon.
Vuokrasopimus ei ole vieläkään tullut, joten en pääse anomaan muuttoapua sossusta. Kaikki on koko ajan muiden käsissä, enkä itse pysty tekemään mitään. Ja masennus taas pahenee kunnolla.
En mä tiedä, nyt vaan itkettää kaikki. Mitä tahansa teenkin tai näenkin, mä pillahdan itkuun.
Reissuun lähtö on aina tällasta; en hypi seinille, en sillee ees panikoi, oon ihan rauhallinen, paitsi si on tää tunteellisuus.. Mä vaan itken. Ei ees hysteeristä itkuu, vaa sellasta nyyhkytystä ja kyyneleet valuu koko ajan ja jos yrittää puhua jotain, ääni murtuu.
Huoh.
Kyl se tästä?
En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.