päivän :(

Back to häröily O

Huomenna uloskirjoitus sairaalasta, eikä vanhemmat viitsi hakea. Kuulemma äidillä on selkä tulossa kipeäksi ja isällä yövuoro takana. Kumma juttu, jos olisi kyseessä työkeikka ei nuo asiat hidastaisi kumpaakaan. Kertoo tärkeysjärjestyksestä todella paljon.

Vuokrasopimus ei ole vieläkään tullut, joten en pääse anomaan muuttoapua sossusta. Kaikki on koko ajan muiden käsissä, enkä itse pysty tekemään mitään. Ja masennus taas pahenee kunnolla.

Tommib... kaikki kääntyy kyllä vielä hyvään suuntaan... pää pystyssä vaan ja ei anneta periksi...
olin ite just viim vuoden sairaana 12kk pahan pehmytkudosreuman takia ja en päässyt tekemään sitä mistä tykkään eniten... elikkä keikkailla ja pyöriä studiossa kamujen kanssa...
ja en päässyt aina itse yksin kauppaankaan kipujen takia mutta hyvä kamuni onneksi auttoi...
kuitenkin 2 viikkoa sitten huomasin yhtäkkiä että kivut olivat poissa ja sain uutta virtaa aloittaa kaiken ns alusta ja nytte taas tulevaisuus näyttää tosi kivalle ]=)-/-<

Pidetään lippu korkeella, pää pystyssä ja ei anneta periksi !!!

Itsekkäät ja välinpitämättömät ystävät ja sukulaiset

Ja olo eikun pahenee....oli aika tuskainen viime yö kun ei henkikään kunnolla kulje ja kurkku on lähinnä riivinrauta. Pahinta on tää jumalaton kuiva yskä. Yskiminen sattuu ihan jumalattomasti ja mitään ei irtoa. Äsken piti mitata kuume mutta jäi mittaamatta kun tiputin sen mittarin pöydälle paskaksi. Tee ja kaakaokin on loppu...=(

[q]%, 18.9.2008 01:11:
Oot maanisdepressiivinen, tervetuloa kerhoon.
[/q]

En oikeen tuohon usko (nyt kun googletin moista sairautta), mulla ei noi oireet täsmää oikeen ollenkaan. En tiedä saako tää vuodenaika taikka pimeys mut tällaseks, vai onko mulla taas vaan alkamassa stressikausi.
Sen ehkä huomaa sitten jonkin ajan kuluttua, että mikä oli. Tällä hetkellä en vielä keksi, että mikä vikana.

mikä :(

---
Jos kurkku-&rintakipuun ja yskään voi kuolla niin nyt on se hetki aika lähellä.....
---

Pikaista paranemista, levon kannalta vaan niin kyl se siitä lähtee!

Ensin tästä lekurin kautta kohta pian kun hyppäs taas kuume taivaaseen ja alkoi tulla sellaista verensekaista yskää kaupan päälle. Parempi katsoa kuin katua....

---
Huomenna uloskirjoitus sairaalasta, eikä vanhemmat viitsi hakea. Kuulemma äidillä on selkä tulossa kipeäksi ja isällä yövuoro takana. Kumma juttu, jos olisi kyseessä työkeikka ei nuo asiat hidastaisi kumpaakaan. Kertoo tärkeysjärjestyksestä todella paljon.

Vuokrasopimus ei ole vieläkään tullut, joten en pääse anomaan muuttoapua sossusta. Kaikki on koko ajan muiden käsissä, enkä itse pysty tekemään mitään. Ja masennus taas pahenee kunnolla.
---

Tommib... kaikki kääntyy kyllä vielä hyvään suuntaan... pää pystyssä vaan ja ei anneta periksi...
olin ite just viim vuoden sairaana 12kk pahan pehmytkudosreuman takia ja en päässyt tekemään sitä mistä tykkään eniten... elikkä keikkailla ja pyöriä studiossa kamujen kanssa...
ja en päässyt aina itse yksin kauppaankaan kipujen takia mutta hyvä kamuni onneksi auttoi...
kuitenkin 2 viikkoa sitten huomasin yhtäkkiä että kivut olivat poissa ja sain uutta virtaa aloittaa kaiken ns alusta ja nytte taas tulevaisuus näyttää tosi kivalle ]=)-/-<

Pidetään lippu korkeella, pää pystyssä ja ei anneta periksi !!!

Olet ihan oikeassa! Vuokrasopimus tehdään maanantaina ja sain kyydin sairaalasta. Kauheaa kuulla tuo tarinasi, voit kai jo paremmmin??? Huh huh, kyllä tuo opetta, että asiat vois aina olla huonommin.

[q]domi, 17.2.2008 18:59:
Saatana kun huomaa taas että eräs ihminen koittaa potkia päähän yllättäen. Miksi helvetissä pitää edelleen vainoilla, vaikka homma on tietääkseni sovittu.

Vittu että pännii. Tekis mieli huutaa tommosille saamattomille paskoille.
[/q]

:[

Eilinen Mindcore oli tosi pettymys kiitos armottoman teinilauman, jotka oli kun suoraan Alesta repästy. Syyttäkäämme Alexandriaa tuplabookkauksesta. Musa sen sijaan ois ollut todella maistuvaa, mutta pahimman luokan teinimeininki ei

kiitos teinilauman, jotka oli kun suoraan Alesta repästy

Noissa Aleissa ei olekkaan juuri sattunut oikeen yhtään mitään. Tampereella kävi miten kävi ja ei tää Turun mestan touhu oikeen sen järkevämpää ole. Kertoo aika paljon paikasta jos 12 aikaan päivällä tarvitaan järjestyksenvalvojaa paikalla.

Vähän höhlä olo ku oljenkorsi katos :/

En olis kyl halunnutkaan bileisiin

Jos kurkku-&rintakipuun ja yskään voi kuolla niin nyt on se hetki aika lähellä.....

Oon purassu itteeni poskesta jossain vaihees iltaa tai yötä. Nyt hieman pipi ja verenmaku suussa. Oujes.

Ranne alkanu taas kettuilemaan, saa nähä miten käy kun viikonloppuna sitä ei voi oikein lepuuttaa kun pitäis kokkailla vaikka mitä..
Yöllä taas peruspainajaiset vaivasivat; mua ammuttiin selkään ja päähän mutta ei ihan kuolettavasti, mutta ambulanssin saamisessa meni tosi kauan. Kivut alkoi oleen jo ihan kamalia (eikä siis vaa yhtä kertaa ammuttu selkään vaa millä lie konepistoolilla muutama reikä..), ja pelkäsin kuolevani. Itkin vain etten tahdo kuolla. Lopulta heräsin itkuuni.

Pesin sitten yhen manuaalilehtisen pyykien mukana perkele!

---

---
---

---

Ensin tästä lekurin kautta kohta pian kun hyppäs taas kuume taivaaseen ja alkoi tulla sellaista verensekaista yskää kaupan päälle. Parempi katsoa kuin katua....

Summa summarum: 5 verikokeen ja keuhkokuvien ja muiden perusteella on nyt sitten hengitystieinfektio, tulehdusarvot hiukan ylhäällä, kurkunpään tulehdus ja hiukan verenpaine koholla. No, ei muuta kuin troppia naamaan ja lepiä vaan!

Paska päivä sekolassa Ja taas heti aamusta sinne,blaah. Meno alkaa mennä yli hilseen.
Kaiken kruunasi holtiton sekopää autoilija, joka meinasi ajaa päälle alamäessä.

En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.

O