päivän :(
[q]SyndroDome, 3.10.2007 16:21:
Saatanan polvi. Vituttaa kohtuullisen paljon. Vajaa viikon nyt annoin tolle huilia ja kokeilin tänään juoksemista, mut eipä tolla paljoa juostu
Toki rasitusvammat harvoin paranee rasittamalla. Lepii sit vissiin vaan. Onneks salit kulkee ja ranteet ainakin toistaseks taas kestää...
[/q]
vaihda vesijuoksuun! ei rasita niveliä.
Voi vitun vitun vittu!
[q]sapeli, 10.10.2007 09:40:
Hitsin tukkoinen olo, jos sitä nyt sais elämän ekan saikun tällä viikolla Olo on onneks ihan ok ku oon ottanu vitamiineja, kofua ja buranaa, mut on kyl semmosessa puolihorteessa ja nenä ihan tukossa - toivottavasti saa asiakkaat selvää kun puhun puhelimessa "giitolibja selvidys sabi liuggonen"
[/q]
Mä tulin maanantaina siihen tulokseen, et miuluummin tuhisen ja niistän kotona 2 päivää ku vedän ties mitä droppeja ja yritän tehä töitä, ku heti ku esim. nenäsumutteen vaikutus lakkas, oli ihan täysin pöhnänen olo.
Tänään tokaa päivää himassa, olo jo parempi ja huomenna toiv. pääsee töihin, koska muuten iskee paniikki.
tylsää
[q]Annakins, 26.10.2007 12:49:
Pahoittelen nyt seuraavaa kirosanatulvaa
[size=25]VITTUSAATANAPERKELE![/size]
Valtio - hyvä työnantaja. Haistakaa paska. Vakinaistamiset ei tule kuuloonkaan (no eipä siihen kukaan luottanutkaan) ja nyt on 7 ihmisen (ml. mun) työsuhteiden jatko katkolla. Työt ei lopu, mutta meidän työsuhteita ei ehkä jatketakaan.
haistakaa vittu.
[/q]
Noni. Virkamiestasolla jo sanottu, että ei jatkoa.
[q]Verano, 26.10.2007 14:12:
---
Annakins, 26.10.2007 13:54:
---
Annakins, 26.10.2007 12:49:
Valtio - hyvä työnantaja. Haistakaa paska. Vakinaistamiset ei tule kuuloonkaan (no eipä siihen kukaan luottanutkaan) ja nyt on 7 ihmisen (ml. mun) työsuhteiden jatko katkolla. Työt ei lopu, mutta meidän työsuhteita ei ehkä jatketakaan.
haistakaa vittu.
---
Noni. Virkamiestasolla jo sanottu, että ei jatkoa.
---
Vittu toi on kyllä niin pelleilyä toi touhu siellä ettei mitään rajaa. Eikö ne nyt saatana ymmärrä, ettei ole mitään järkeä pistää osaavia ja keisseihin perehtyneitä ihmisiä pihalle/ olla vakinaistamatta heitä jolloin mahdollisesti lähtevät ihan itsekin.
[/q]
Absurdeinta tässä on se, että kenelläkään ei ole mitään käsitystä siitä, kuka meidän töitä sitten tekee jos tosiaan työsuhteita ei jatketa. Edellisen kerran kun näihin hommiin (viime keväänä) yritettiin löytää väkeä talon sisältä, löytyi peräti yksi kiinnostunut ja pätevä henkilö. UM:lle tyypilliseen tapaan ne varmaan ottaa sitten harjottelijoita näihinkin hommiin.
Ois ihan kiva vaihteeks olla hyvällä tuulella ja iloinen, mut kai tää suo on eka rämmittävä läpi
Olisin äärimmäisen onnellinen jos joku toisi mulle nyt kuumaa keittoa koska pyörryn ihan kohta.
Vanha tappelukeissi menee viimein käräjille 27.11, olin asianajajaani sen vuoksi tapaamassa. Mutta mutta... Aikamoisen pommin tiputti asianajani kun kyselin kustannuksista, ne ovat luokkaa 2ke + lievästä pahoinpitelystä sakot päälle.
Ja vaikka vastapuoli voi joutua maksamaan niistä edes osan, niin minä joudun ne maksamaan ensin ja tämän jälkeen perin niitä vastapuolelta.
Aikamoinen ylläripylläri tälle perjantaille
Taas snadisti ahdistunut olo. Juttu meni läpi leijonan kidasta, mut se sit vaan tarkottaa sitä et todellinen pyöritys alkaa. Yritä tässä nyt sitten revetä joka suuntaan, kun toisaalta puskee palestiinaa ja pariisia. argh.
Ois muuten kiva tietää miten ne on meinannu hoitaa mun duunit jos mun sopimusta ei jatketa, koska nää vaatii reilusti enemmän aikaa kuin mitä päivässä on työaikaa. Siitä vaan jakamaan kahdelle myös ylityöllisetylle ihmiselle...
Kurkku snadisti kipee ja työhuoneessa kylmä. hrr.
No ehkäpä se tästä teen voimalla!
[q]Zeratul, 12.1.2008 02:00:
---
Annakins, 11.1.2008 19:12:
---
Zeratul, 11.1.2008 17:20:
---
Annakins, 11.1.2008 17:05:
Lähen himaan kuuntelee kantrii.
---
Jos on pakko kantrii kuunnella nii suosittelen sitä chicks with dicks:iä.
---
ei se oo tarpeeks masentavaa, niiden biiseis on liikaa asennetta.
siis oikeestihan jos oikein haluis masistella, ni pitäs kuunnella just jotain Garth Brooksii, mut en kykene alentuu siihen ni tyydyn Johnny Cashiin, ja se kyl oikeestaan vaan piristää.
---
Joo joo, mäki aina kuuntelen Cashin hurtia ennen ku lähen bilettää et pääsen fiilikseen! :D
[/q]
[q]Lucifer Inc, 12.1.2008 19:41:
paskaa...
ja päätä särkee vitusti, eikä ole särkylääkkeitä...
[/q]
Ehkä mä vaan oon liian pitkään tehnyt asioita ilman taukoa, alkaa olee paukut aika vähissä ja mieli maassa.
Eilen ja tänään menny ihan liikaa rahaa turhuuksiin, kuten siideriin ja raskaaseen ruokaan :/
Ääni si menny oikeestaa kokonaan. Aamul soitin pomolle ni suusta pääs vaa vinkasu ennenku sain röhittyä itelleni äänen. Nyt pian terveyskeskukses käymää, en jaksa lähtee pidemmälle.
Kämpäs o iha hemmetin kylmä. Siis iha liian kylmä. Villasukatki jalas ja fleecehuopaan kääriytyneenä yritän lämmetä ees vähän. Hrrr. Ei ihmekään jos flunssa pitkittyy täs prkleen iglussa.
Tää olis vittu pitäny kirjottaa jo kolme päivää sitten! Perhana...
Windows 98:n tilalle Windows XP... ei siinä mitään, et paska korvataan toisella, mut se perkele (mies itse) poisti hätäpäissään "_VÄHÄN_" tiedostoja ja niiden poistettujen tiedostojen mukana meni mm. _KAIKKI VITUN SAATANAN PERKELEEN PROJEKTITKIN_...! Kivat mulle... Ei oo taas vituttanu vähään aikaan näin vitun paljon!
Kiitos ja kuitti! Melkeen elämä pilalla!
PS. Kaikki ne, jotka tulee saamaan mun monopromo CD:n, nii älkää ihmetelkö parin biisin kohdalla olevaa "mokaa".. niitä ei välttämättä huomaa, ellei kuuntele korva tarkkana! Huomasin itekin vasta viime viikolla, mut minkäs enää teet, q ei oo filuja enää! VITTU..!
Et sillee...
Vieläkin kipeenä, vaikka johan tässä puoltoista viikkoo kotona oltukin selkä paskana ja prkleen räkätaudissa!
En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.