päivän :(

Back to häröily O

---

---

---
Jos kurkku-&rintakipuun ja yskään voi kuolla niin nyt on se hetki aika lähellä.....
---

Pikaista paranemista, levon kannalta vaan niin kyl se siitä lähtee!
---

Ensin tästä lekurin kautta kohta pian kun hyppäs taas kuume taivaaseen ja alkoi tulla sellaista verensekaista yskää kaupan päälle. Parempi katsoa kuin katua....
---

Summa summarum: 5 verikokeen ja keuhkokuvien ja muiden perusteella on nyt sitten hengitystieinfektio, tulehdusarvot hiukan ylhäällä, kurkunpään tulehdus ja hiukan verenpaine koholla. No, ei muuta kuin troppia naamaan ja lepiä vaan!

Paranemisia, nyt sänkyyn siitä!

Itellä päivän myrtsinaama tuli hampaan poistosta :( Perkele! Jos olis ylimääränen kaks donaa niin laittasin kyl implantin hetimmiten.

No ku oon vähä typerä ja hölmö.

Väsyttää, kissat riehui koko yön ja ny pitäski si jo töihin.

Auu. Eilen paloi kitalaki, ja se on vieläkin tosi kipee :/ kaikki syömiset kirvelee, tai jos ei kirvele, niin sitten sattuu. Auuu

Joudun alottaan huomenna pakkaamisen. Ei oikein innostais :(
Nnnnngh onko pakko tulla takas Suomeen? (No on, ja ihan kiva tullakin kun kesa on alkamassa, mut...)

Jeoi, kyllä on ihanaa kun kaikki nuoret ja muut köyhät potkitaan kesäksi pois =( Sitten syksyllä palkataan lisää porukkaa, kesä vedetään varmaan kesätyön tekijöillä (halvempi firmalle) PRKl

Toisen koiran mielestä 6.30 on ihan sopiva aika
ruveta vinkumaan lenkille lauantaiaamuna

Kuka voi olla näin hiton pöljä, että katsoo tilin saldon niin hemmetin väärin Humalatila oli aika vahva, mutta silti. En ostakaan enää yhden yhtä lahjaa. Blaah. Nyt pitäs repiä jostain 60e, ettei mee ensi kevään Venäjän reissu mun osalta roskiin. Pitäs maksaa ens ke mennessä.

Yks tärkeä ystävä peruutti meidän tän iltasen näkemisen Ois ollut tosi mukava päästä taas juttelemaan ja nauramaan kaikelle. Enkä uskalla ees lähteä jumppaan, kun on kurkku kipeä. Rupeen vaik lukemaan kirjaa enkä taas mieti turhia

Kampin keskus *sydän*

[q]Kit^, 28.7.2007 22:54:
---
Freja, 28.7.2007 22:52:
Ryan sai potkut CSI Miamis

---

eiiiih..!! nyt sä paljastit sen..
[/q]

En minä, vaan subtv.

[q]Android, 24.8.2005 14:31:
Meidän kissalta postettiin noin vuosi sitten toinen silmä pahan tulehduksen vuoksi ja ihan hyvin se yhdelläkin pärjää. Ei tuntunut vaikuttavan siihen mitenkään.
[/q]

Meijän kissalt poistettii pallit 2 vuotta sitte, oppipahan ottaa lungisti :(

[q]e-nergique, 24.8.2005 14:38:
---
Fyraett, 24.8.2005 14:34:
---
Android, 24.8.2005 14:31:
Meidän kissalta postettiin noin vuosi sitten toinen silmä pahan tulehduksen vuoksi ja ihan hyvin se yhdelläkin pärjää. Ei tuntunut vaikuttavan siihen mitenkään.

---

Meijän kissalt poistettii pallit 2 vuotta sitte, oppipahan ottaa lungisti :(

---

Onhan sillä kuitenkin edelleen pylly tallella??? *huolestunut* :D

[pieni]sori, OT[/pieni]
[/q]

On onneks, ainii ja se kissa ei oo mun >:D vanhempien se on!

olo ei mikään mahtava

[q]Steven Hoaks, 1.9.2005 17:49:
---
tumpsi, 1.9.2005 17:47:
:D *skenepisteiden keräil*

---

Tiesin että se on vaan ajan kysymys kun joku keksii kirjoittaa noin

Mulla on niitä pisteitä ihan tarpeeksi
[/q]

http://irc-galleria.net/channel.php?channel_id=1080269 :D

tuntuu et tää päivä on vaan valmiiksi jo pilalla. :(

Stockmannin marinoitu kassler pihvi :(

*toktok* mitä mä taas ajattelin ku ton ostin *paiskaaseinään*oksentaa*

hahaha :(

uus baari tms night club volume premin tilal..

samaa noloo porukkaa ku ennenki, 'överi kallist' ja en huomannu mitään muutost koko paikas, paitsi 5e sisää..

"aahaha ei mitä amismusaa"

sillon soi jotai axel f frog whatever

"ziiz ei tää oo amismusaa, tää on hyvää musaa"

joo okei moikka
:...(

hc darra

Nenä tukos ja pikkasen kuumetta, pitäs lähtee viikon työreissulle täs koht

En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.

O