päivän :(

Back to häröily O

[q]illusion, 8.6.2007 23:11:
---
opmdevil, 8.6.2007 23:06:
Mikkelin uimahalli meni kesäksi kiinni tänään. Ei voi enää käydä salilla. Hävettää mennä uimarannalle kun on ruma ja ruipelo ja lihavakin.

---

hehe se Mikkeli on semmonen persläpi ei palveluita kaupunki!
[/q]

Kyllä ne Helsinginkin uimahallit menee kiinni kesäksi.

Vitun vammanen pomo.

Täällä firmassa ei ole joulun ja uudenvuoden välipäivinä yhtään mitään hommia, mutta niin vain ei meinaa päästää mua Ruotsinristeilylle kamujen kanssa. Syystä että itse on Thaimaassa. Mutta kaskas, ihan sama järjestely toimi tasan vuosi takaperin; pomo reissussa ja minä yhden kokonaisen päivän ja yhden aamupäivän poissa täältä.

Onneksi tää työsuhde päättyy vuodenvaihteeseen niin lähden jokatapauksessa risteilylle. Kuuntelen sitten päivän verran (puhelimitse) huutoa ja adjöö. Uudenvuoden jälkeen sitten kamat kotiin ja viimeiset järjestelyt ja moikkamoit, se siitä.

[q]Super-Kerttu, 27.6.2007 07:36:
---
mikke, 27.6.2007 06:36:
Vittu mä en tajua. Mun työpaikka on ku lastentarha, vaikka kaikki on aikuisia ihmisiä. Nillitetään joka vitun asiasta ja puhutaan selän takana paskaa ja kukaan ei tee mitään ylimäärästä *sydän*

Toivottavasti pääsis äkkiä helvettihin täältä.

---

Vähän sama homma.. Mikä tollasia 40+v. (varsinkin naisia) oikein vaivaa. Himmeetä kyräilyy, selkään puukotusta, oman egon pönkitystä..?? Menis itteensä!
[/q]

Mun entinen duunipaikka oli jo sillon aika kamala ja kuulemani perusteella nyt muuttunut vielä pahemmaksi. Siellä on yks nainen, joka on niin katkera ja kateellinen ihminen, että pilaa kaikkien muiden työilmapiirin aivan täysin. Pahinta tietysti on se, että kyseessä on pieni, 6 hengen yksikkö, joka on erillään muusta firmasta, joten niiden samojen naamojen kanssa on sitten koko ajan.

Jos esim. palaverissa sovitaan, että tilataan 400 punaista kansiota joissa lähetetään materiaalia tahoille x ja y, niin seuraavana päivänä onkin tämä nainen jo sitten kitisemässä selän takana, että miks pitää just näitä kansioita ja just tota punasta ja eihän sinne oo mitään järkee ees lähettää mitään ja valivalivali.

Mä en voi tajuta miten joku jaksaa käyttää niiden suuren osan ajastaan pelkkään valittamiseen ja toisten haukkumiseen.

[q]Super-Kerttu, 27.6.2007 09:20:
Meillä taas on yksi, joka vahtaa kaikkien tupakalla käyntejä, auton kiekon kääntämisiä. Itse hän ei tupakoi, eikä omista autoa.. [/q]

Joo tää nainen on kans sellanen, et aina valittaa et tupakoitsijat saa enemmän taukoja ja ihmiset joilla on lapsia on enemmän pois töistä ja hän siis tietenkin tekee enemmän töitä kun muut, koska HÄN ei tupakoi eikä hänellä ole lapsia eikä sitä eikä tätä eikä tota

Ärsyttävintä on, että se aina niin esittää mukavaa, ystävällistä ja kaverillista mut sit puukottaa täysin kaihtamatta selkään.

No, onneks nykyisessä duunissa ei meidän yksikössä tollasia ole.

[q]Pätkis, 29.6.2007 13:18:
Työ*igor* Kaiken näköistä paskaa kerääntyy niskaan, enkä pysty muuta kuin raportoimaan että nää nyt vaan on kesken kunnes joku muu tekee jotain. Se on kiva et tulee viikonloppu, mut ei noi maanantaiks tosta mihinkään häviä.

Eläinlääkäri, johon saa ajan vasta ensi maanataille. Sen seurauksena yks surkea rusakko varmaan kesii nahkansa irti viikonlopun aikana, enkä mä pysty sitäkään muuta ku katsoo vierestä ja yrittää pestä ja hoidella näkyviä oireita*nyyh*

Vittu että kiristää.
[/q]

Jos on ihan akuuttia, niin miten olis pieneläinklinikka? Herttoniemenrannassa on kanssa todella hyvä eläinlääkäri (Eläinlääkäri Hertta, muistaakseni), jossa päivystetään myös viikonloppuna.

[q]Pätkis, 29.6.2007 13:40:
Mut hyvä tietää että toi Herttoniemi päivystää, jos alkaa näyttää siltä*joo*
[/q]

Joo se on todella hyvä paikka!

Niska meni jumiin aamulla hiuksia kuivatessa ja nyt en pysty liikuttamaan päätä vasemmalle juuri ollenkaan. Samoin aina kun vähänkään jännittää lihaksia (esim. sängystä noustessa) tuntuu kuin joku iskisi puukolla niskaan.

Noh, meneehän tää aika tässä lääketokkurassa sängyssä maatessa :/

Oli ihan kiva pyörälenkki, mut kohteen ois tietty voinu valita paremmin

R.I.P. iskä *sydän*

Tajusin just vanhoja blogeja lukiessani, et siit on tänään tasan 2 vuotta ku sain sen typerän tekstarin :/

[q]Verano, 27.8.2007 16:03:
Miks hemmetissä mun pitää olla tämmönen, aivan naurettavaa ja typerää
[/q]

ps. tiedät, et tiedän tarkalleen mitä tarkotat :) onneks ei olla yksin!

Joo. Nukuin huonosti, näin ihmeellisiä unia ja aamulla oli ihan syksyinen fiilis. Sit istuin spårassa ja luin 100:sta kun silmiin osui Saana Katilan kolumni Hetki hautausmaalla. Sen lukeminen klo 8.30 tiistaiaamuna spårassa oli vähintäänkin hämmentävää ja tuskallista. Juhlapyhiin yms. osaa jo varautua ja suhtautua tietyllä etäisyydellä niin, ettei ole ihan kamalan avuton olo, mut sit on niitä juttuja, jotka vaan hyppää suoraan nenän eteen ja hetken aikaa on ihan hukassa. Silloin taas tajuaa kuinka suuri se aukko sydämessa onkaan ja tietää, ettei mikään tuu koskaan täyttämään sitä.

Mulla on ihan kamala ikävä ja tiedän ettei se tule menemään pois (enkä oikeastaan haluaisikaan että menee), mutta joskus vaan on päiviä jolloin se tuntuu ylivoimaiselta. Tänään on yksi niistä.

[q]Lyylikki, 30.8.2007 15:49:
...pitäisiköhän teidänkin vähän opetella joustamaan siellä kunnallisella puolella.
[/q]

Ei. Julkinen sektori ei taivu. Kaikki tehdään niin kuin normeissa ja ohjeissa lukee. Aina.

(valitettavasti)

Sormet kohmees, jalat kohmees, ja muutenkin hirmu kylmä. Ja mul o kolme pitkähihastaki päällä mut silti.
Haluis lämpimään

kotona (?) :/

Perkeleen samperin helvetin perrse, että pitikin taas polttaa älytön määrä rahaa viikonloppuna *toktok*
Ja muutenkin vedettyä ihan liian tiukat kännit perjantaina

Mäkin kesällä nukun tosi vähän eikä mulla oo silloin sen kanssa ongelmaa, mutta talvella tää nukkuminen tuntuu aina olevan ongelma.

Eikohan kaikilla oo sama juttu. Suomessa on kesalla todella paljon auringonvaloa joka vaikuttaa viereystasoon, talvella taas jatkuvasti pimeaa.

Ma huomaan eron myos taalla, vaikka ero kesan ja talven valilla ei olekaan yhta dramaattinen kuin Suomessa. Marras-joulukuussa mun on paljon vaikeampi herata 6:10 aamulla, koska sillon on viela pimeaa kun taas muina kuukausina ei juurikaan ole ongelmaa koska kuudelta on jo aurinkoista. Huomaan myos ison eron jos joskus unohdan ikkunan "kalteriverhot" alas illalla kun meen nukkumaan jolloin aamulla makkarissa on pilkkopimeaa kun yritan herata.

[q]Janisa, 21.11.2007 05:27:
Oon aivan aarettoman kiukkunen ja kaikki vituttaa. Nyt vaan pitais mieli tsempata huomiseen reissuun. Ei kiinnostas yhtaan.
[/q]

beibsi oon samis!

[q]Janisa, 18.9.2007 20:17:
Ei perkele helvetti! Kakka!

Ruhjoin mun pyorasta vaihteet rikki tana aamuna, mutta positiivisesti ajattelin ne IHAN ITSE jotenkin korjata tanaan illalla, mutta nyt mun kamera meni rikki myos.

Taa paiva on kirottu. Haistakaa nyt jo...
[/q]

En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.

O