päivän :(

Back to häröily O

[q]domi, 25.10.2006 19:23:
Mut sähän oot masentunut, mut vain kiellät sen.
[/q]

Nein! Mua vaan vituttaa kun netti ei toimi kunnolla :P

[q]domi, 25.10.2006 19:26:
Höpö höpö, senkin masentunut. Mee nukkumaan ja yritä huomenna uudelleen.
[/q]

Mut ku emmä haluuu-uuu-uuuu

[q]domi, 25.10.2006 19:34:
Sovitaan näin, mutta vain, koska kannatat hyvää lätkäjoukkuetta
[/q]

Juhuuuu! o/

[q]Ober, 25.10.2006 20:33:
Eli sä et käy kouluu koska venaat millon sun nettis alkaa skulaa?:D
..huolestuttavaa..
Tilaan sulle mölde psykiatrin ketä antaa sulle lääkkeeks 10h päiväs wowia.:D
[/q]

Jos sä sen teet ni tiiän ettet rakasta mua enää! :(

[q]Ober, 25.10.2006 20:46:
Kyl mä sut etin viel sielt wowi maailmasta ja vien sut siellä vihille <3
Ihan mitä vaan kulta :DD
[/q]

[q]Jocular, 31.10.2006 15:42:
-klips-
[/q]

Toi on kyllä ihan helvetin kummallista toimintaa mitä ne harrastaa siellä, toivottavasti ei tulis enää niitä katkoksia kun niitä on ollu tässä viikon aikana joka päivä.

[q]blastic, 31.10.2006 17:49:
Äläs nyt, ajotunnit talvella on oikeestaan erittäin hyödyllisiä. Siinä meinaan oppii hyvin ajamaan liukkaalla kelillä.
[/q]

Totta, mut en oo koskaan aikasemmin vastaavissa olosuhteissa ajanut eli voi olla aikasta vaikeeta

[q]blastic, 31.10.2006 17:59:
-klips-
[/q]

Jeap, näinhän se menee. :)

Näin se talvi saapui Espooseenkin - tuloksena n määrä kaatumisia, varmaankin murskaantunut häntäluu ja hyvin, hyvin paha mieli.

Vois varmaan keksii jotain tekemistä päiviksi, alkaa ehkä vähän nakertamaan koneen ääressä istuminen 24/7.

Ei se viina taida vaan sopia mulle. Jos seuraavilla kerroilla keskittyis vaikkapa niihin miedompiin sitte

Jumaleissön että voi sattua näin paljon.

[q]RainChild, 22.11.2006 01:46:
Joo, kuulin siitä vatsataudista tänään tyyliin "sit sitä oksentaa 10 kertaa tunnissa ja lopuks pyörtyy" hyvält kuulostaa.

Noh, mul on viel tavotetta, vast kaks kertaa tullu ylös 6 h aikana...
[/q]

Mmmmmitäh Voi saatana sentään, nyt täytyyki viedä taas käsien pesu neuroottiselle tasolle. En tiedä mitään kauheempaa ku oksennustauti *pökr*

[q]KooKie, 29.11.2006 10:36:
Mä tuun niin saamaan paskaa niskaan eilisen TPS-Jokerit ottelun tiimoilta. xC
[/q]

En haluis sanoo tätä, mut..

mitä mä sanoin! :D

Mut en haluu masentaa sua *hali*, koska me lähetään Prahaan!

Ei se uni tuu sitten millään. Toista tuntia yskin keuhkoja pihalle - positiivinen ylläri oli kans nähdä hieman verta seassa. On kyllä sellanen tauti joka saa hyvin vietyy kaikki voimatkin samalla. Nenänkään kautta ei voi hengittää. JES!

Miks piti taas juoda eilen Meni äikän kirjotelma ihan vituiks ja piti lähteä pois koulusta kesken kun vapina alko käymään sietämättömäksi.

[q]KooKie, 24.1.2007 15:29:
Se kultainen 18-vuotisuus... <3
[/q]

Perseestä.

[q]Oleanterinkukka, 31.1.2007 14:36:
Kirkan kuolema surettaa kovasti.
[/q]

Juu tää oli kyl shokki kuulla kesken koulupäivän, jotenki tuli niin puskista. :/

Toinen "päivän :(" on ilmeisesti vasemman silmän silmätulehdus, eli toinen antibioottikuuri luvassa. On se rankkaa.

Korva- ja silmätulehdus, yskä, kuume ja nuha :( Hyvä ajoitus näin koeviikon ja kirjotusten alle. Gotta love it!

En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.

O