Joko pakkaset alkaa kypsyttää?

Back to häröily O

Mua alkaa jo automaattisesti vituttaa kun näen yhdenkin lumihiutaleen leijailevan alas..enää se ei vaan jaksa näyttää niin kauniilta..plaah..ja pakkaset..huh..tulisi jo kesä!!

Ei helvetissä, mä diggaan tästä siperia-meinigistä.

Tosiaan joo

pikku pakkanen on kivaa:)

mut tää alkaa oleen jo liikaa*hmph*

Semmonen -2-4c olis aika sopiva, onhan toi ihan hienon näköstä kun on lunta jne. Vitutta kyllä kun on jatkuvasti -20 astetta. Toki en kiellä sitä etteikö ois kiva kun ois kesä ja 22 astetta lämmintä.

Mutta ikävä kyllä nyt on talvi, ja talvella kuuluu olla (paljon) pakkasta.*igor*

Liian kylmä on sillon ku tuntuu et hampaat jäätyy!!!

Kaikki kävelee hampaat irvessä ja hampaat on niin kylmät että tuntuu et ne kohta tippuu.
No tänä vuonna on ollu liian kylmä, rajansa kaikella, mutta talvella pitää olla kunnon pakkanen*ökkö*

vois kyl vähän hellittäää... johonkin -6 astetta olis ihan jees

jo alkaa kyllä pikkuhiljaa riittämään, se -10 kyllä tälläsen jäädytyksen jälkeen tuntuu helteeltä!!

sitä paitsi ydinvoiman kannattajat hyötyvät tälläsistä pakkasista liikaa kun muka sähkö meinaa loppua pistorasiasta... en usko!!

Mä diggailen pakkasia.

Odottakaas vaan helmikuuta kun päästään -30 C paremmalle
puolelle sitten ollaan kaikki *ökkö*

pakkaset o siistejä kuhan osaa pukeutuu just pakkasen mukaan! on kiva kattoo ku puut o valkoiset ja lumi nirskahtelee kenkien alla..taivas o kirkas ja tähdet loistaa!!

Pirun kylmällä on kiva mennä sisälle!

http://accesss.org/~yana/wagnertalvi.jpg

Todellakin. Ei ainakaan meikäläistä nää säät innosta. Jos ei kohta ala lämmetä karkaan enkä tule koskaan takaisin.

ensimmäinen suomeen muuttanut örripörriäinen:
"Hei siistii, se jääkausi kai jatkuu tääl, meitsi jää tänne hillumaan ja perustaa pesän"

[muokattu 10.1.2003 17:36]

Mä vetäsin housut kinttuun ja näyttäsin persettä Pakkasherralle jos sattusin törmäämään siihen tuolla Helsingin keskustassa.Aika hyvin se on onnistunut naamioitumaan ettei sen turpaa tunnista*nauraa**nauraa**igor*

Suomessa ei ole koskaan kylmä.

Talvi ei ole talvi ilman kunnon pakkasta......ja kyllähän sitä selvii ku pukeevaan lämmintä vaatetta päälle!!!

Talvi o iha syvältä

ja nää pakkaset....krääääääk
jossei tarttis ni en kyl poistuis kotoa

Sais tulla samanlaiset ilmat ku viime kesänä, yhtä lämmin

moon nii vilukissa et nyt on koko ajan kylmä ja kädet jäässä...ei kiva juttu

Tänään alkoi kyllä tämä pakkanen lopullisesti kypsyttämään. Meillä kun vuotaa ikkunatkin ja kylmäkaapista hohkaa pakkanen sisään.

En tahdo enää asua Siperiassa.

Kyl mulle kelpaa. Mua rupee kyllästyttää se, et kesällä valitetaan, et on liian kuuma, talvella liian kylmä.
Nyt nautitaan, ens talvi voi olla pelkkää pimeyttä ja loskaa.

tää jääkausi alkaa ottamaan jo pikku hiljaa nuppiin... tän hetken kuumin juttu olisi kasvihuoneilmiö.*iloinen**piis*

Kaipailetko jo vähän lauhempia ilmoja, vai eikö tahtia (lue, klubitusta) haittaa?

PS. Niin että ilmoja on pidelly

O