mitä tykkäätte pitkähiuksisista pojista?

Back to tunkio O

[q]JuzaDee, 1.11.2005 03:23:
---
_pep_, 31.10.2005 18:38:
---
JuzaDee, 30.10.2005 22:06:
---
_pep_, 30.10.2005 14:58:
.... Hampputucat ei ole kamalan kivan näköiset.

---


ecsätyccaamunhiucsist *senkin**nyyh**nyyh*

---


Hehe no jos hoidat tuccaasi niin sitten tycsin


---


no tottakai! kerran kuukaudes harjaan läpi
[/q]

No neh ja sehän riittää eikö jep

Joo, jos ne on rastat*piis*

Olen itse pitkähiuksinen poika. Jos hiusteni pituus olisi syy olla tykkäämättä itsestäni niin olisi vähän nihkeää =/ Kyllä ne syyt siinä tapauksessa löytyy ihan muualta...

AINOASTAAN pitkät hiukset kelpaa!!En muista milloin olisin päätäni kääntänyt lyhyttukkaisen kundin perään...ei voi mitään, mutta mikään muu ei kelpaa....Miehet, Keep Your Hair LLLLLLooong...!!!--->siirtyy threadiin Virallinen olen humalassa-topic

YÄK; YÄK JA YÄK. en todellakaan tykkää. pitkät hiukset on tytöille!!!!!!

Oi tykkaan Ei mitaan hevi lettia, mut sellaset ihanat kiharat ja ponnarille ylettyvat on tosi jees*sydän*

ööh... riippuu tapauksesta... ei sellainen hevari-letti pitkä ja hoitamaton/ohenee latvaan vaan sellainen jota on aika ajoin edes tasoitettu
ja rastat toimii kyllä niin että toisinaan jää pulssista lyönti tai kaksi kun joku vaalea sandinaavi rastoilla kulkee ohi
mutta on niitäkin joille ei vaan sovi, kai sen muussa olemuksessa tai kasvojen piirteissä

ehkä parasta pitkissä hiuksissa, siis miesten, on kun ne ovat kiinni vähän löysällä ponnarilla ja kun ne jossain vaiheessa hieman valahtaa kasvoille kun tämä keskittyy johonkin kovasti, sellainen hieman sekainen, just out of bed, ...hurr...

Mun lempiaihe Pitkät hiukset pojilla *kuolaa**slurps* Tai no, riippuu se kyllä muustakin olemuksesta, mutta yleensä ne on niin upeat

Muuten ei kyllä lämmitä mutta rastojen muodossa tosi jees jos sopii "kantajalleen" :)
Enempi mun mieleen on sellanen vähän ylikasvanu malli (ei liikaa). Eli lyhyemmät kuin pitkät muttei mikään kalju tai siilikään mun mieleen niin ole :>
...ja loppupeleissä se ei sitten kumminkaan ole niin tarkkaa

Oon varmaan sanonut tän aikasemminkin täällä.. Mut kerta kiellon päälle!

"Menis parturiin!"

Ei tykätä. *pökr*

Mistään heviletistä (siiis tooosi pitkästä) en välitä mutta kyllä kutkuttaa semmonen hiukan pitempi ja "huoleton" letti. Mielellään vielä jos se olis hiukan kihara, sotkunen ja kivasti nutturalla niin AVOT! *sydän*

ps. Nikulan Jone on IHQ!!

Olen lähinnä kiinnostunut pelkästään pitkähiuksisista pojista mutta kovasti toivoisin että voisin laajentaa tajuntaani tässä asiassa - niitä pitkähiuksisia on oikeasti liian vähän jotta valinnanvaraa olisi.

No siis. Hymm. Onks emotukka pitkä? :D Jos on ni, sellanen on kyl. *sydän* Emmä oikee hevileteist diggaa.

Siis pitkähiuksiset, yöh, ei kai niistä nyt voi kukaan tykätä mitenkään
Joo mutta ennemmin kai sitte lyhyet hiukset jos on kerran pakko valita.

:D
Mistä te keksitte näitä topikkeja.
Mitä sillä hiustenpituudella on väliä?

ai niin: PLUR <3

ennen kuin menin armeijaan, niin minulla oli suhteellisen pitkät hiukset muttei kuitenkaa mitään hevilettiä. Monasti sain sitten kuulla eri ihmisiltä ketä tuli vastaan joko positiivista tai negatiivista kommenttia.. monesti negatiiviset kommentit liittyivät siihen, ettei pitkät hiukset voi kertakaikkiaan olla siistit. Monet selitti just sitä et kuinka kaikilla pojilla pitäis olla lyhyet hiukset ja vähänki pidemmät hiukset ei käy kuuloonsakkaa koska poikien pitää olla siistissä kunnossa.

Niin tähän vedoten pistän tämmösen sivukyssärin liikenteeseen, että voiko teidän mielestä pidemmät hiukset olla edustavat ja siistit

omasta mielestäni tietenkin voi ja huolletut hiukset näyttää paljon edustavammilta ku jotku kaljut tai siilit sun muut.

Jokainen tyylillään sanon minä...

[q]Tebi, 24.4.2006 00:34:
Niin tähän vedoten pistän tämmösen sivukyssärin liikenteeseen, että voiko teidän mielestä pidemmät hiukset olla edustavat ja siistit
[/q]
No miksei muka vois olla? Olen mä nähnyt siistejä miehiä joilla on pitkät hiukset. Se vain edellyttää sitä, että ne hiukset on puhtaat, harjatut ja kiinni, mutta ne hiukset ei saa olla sliipatun näköiset. Tosin puolipitkät hiukset voi olla auki, jos ei yletä ponnarille. Ja tietenkin siistitty parta jos sellaisen omistaa :)

jaahas täs ei vieläkään tykätä pitkähiuksisista :(

O