mitä tykkäätte pitkähiuksisista pojista?

Back to tunkio O

örr..!!

[q]starlars, 8.10.2005 14:14:
örr..!!
[/q]

Yyyh. plör.

Sillon kun kiharapehkoni vien klubittamaan niin aina se jonkinlaisen voimakkaan reaktion aiheuttaa...
Mut empä oo huomannu klubittajien keskuudessa mitään poikkeavaa syrjintää tai suosintaa. Ehkä kuitenkin suopeampaa ku perusbaareissa jossa ei luojan kiitos tuu hirveen usein pyörittyä.

Ompas /meitsi :)!
Tumpsi tos on noin muutenki aina pinkee <3

^__^

Siis tykkään!! Todellakin *sydän*

Aina ollut heikkona poikiin, joilla on pitkä tukka ja se mieluiten tietty ponnarilla. Ja jos oikeen tarkkoja ollaan, niin vielä sellanen snadisti pörrönen tukka on hot hot!!

Johtuukohan omista mieltymyksistä, mutta mun mielestä tosi moni tuttu kundi on OIKEASTI ollut paljon pårnåmman näkönen kasvatettuaan pidemmän letin.. *kuolaa**blush*

rakastan! *sydän* Rakkaalla on vähän pidemmät hiukset kun mulla ja ne on aivan ihanat (...vaikkei tuo mikään poika enää ole )

En tykkää.piste.

semmonen semipitkä, just yltäis ponnarille ja jos värin sais valita niin tumma. ihan paras!

hippejä kaikki

pitkätukat mmm.. *sydän* Jos ne siis ovat hyväkuntoiset, eivätkä muistuta mitään hamppupeltoa!

hyi....ei kiitospitkähiuksisia poikia

[q]HacGyver, 19.5.2005 22:14:
sellanen josh hartnett tukka on mun mielest kaikist söpöin!
[/q]

vai sellanen josh hartnett poika on söpöin? ;)

ei, no, njet!!!!!!!!!!!

Enpä minäkään pahemmin pitkätukkaisista miehistä lämpene, ellei hiukset ole hyvin hoidetut. OT Nyky tuccamuoti on muuten ihan karsee miehillä. Hoitamaton tukka joka on sekasin ja pesemättä. Kun se vielä pidetään korvien päällä niin okse-efekti on taattu. Anteeksi vain kaikille kellä sellainen on, mutta ennen pojilla/miehillä olis siistit hiukset. Hampputucat ei ole kamalan kivan näköiset.

[q]_pep_, 30.10.2005 14:58:
.... Hampputucat ei ole kamalan kivan näköiset.
[/q]

ecsätyccaamunhiucsist *senkin**nyyh**nyyh*

juuri nyt *sydän*

[q]JuzaDee, 30.10.2005 22:06:
---
_pep_, 30.10.2005 14:58:
.... Hampputucat ei ole kamalan kivan näköiset.

---


ecsätyccaamunhiucsist *senkin**nyyh**nyyh*
[/q]

Hehe no jos hoidat tuccaasi niin sitten tycsin

[q]_pep_, 31.10.2005 18:38:
---
JuzaDee, 30.10.2005 22:06:
---
_pep_, 30.10.2005 14:58:
.... Hampputucat ei ole kamalan kivan näköiset.

---


ecsätyccaamunhiucsist *senkin**nyyh**nyyh*

---


Hehe no jos hoidat tuccaasi niin sitten tycsin
[/q]

no tottakai! kerran kuukaudes harjaan läpi

joillee sopii, toisille ei... mut sellanen takku/pörrötukka on mun mieleen

O