mitä tykkäätte pitkähiuksisista pojista?

Back to tunkio O

hyi hyi!! ei tykätä ollenkaan

Poikkeuksena Ck:n mainospoika (en ny muista nimeä)..

[q]Jutu, 29.9.2005 14:59:
---

Kiitos kiitos, tiedän olevani Luojan lahja maailmalle, mutta suurin osa ihmisistä ei vain tajua sitä
[/q]

Ihmettelen, miten näin mitättömästä aiheesta voi haluta kirjoittaa näin monta quotea. Eikö teillä ihmiset tosiaan ole mitään muuta tekemistä kuin provosoitua aiheesta "mitä tykkäätte pitkähiuksisista pojista"?
Älkääkä pliis selittäkö taas, että "huumorilla huumorilla". Koska sitä en usko.
Uskaltaakohan tähän enää vastatakaan omaa mielipidettään?
(Kuiskaten: "en tykkää pitkähiuksisista pojista" ja peläten vastareaktiota.) Mutta jos tapaisin todella hyvännäköisen pitkähiuksisen pojan, niin enpä usko, että asialla olisi enää niin hirveästi merkitystä.
Näähän on kuitenkin vain mielipidekysymyksiä..

[q]josbe, 29.9.2005 15:47:
Ihmettelen, miten näin mitättömästä aiheesta voi haluta kirjoittaa näin monta quotea. Eikö teillä ihmiset tosiaan ole mitään muuta tekemistä kuin provosoitua aiheesta "mitä tykkäätte pitkähiuksisista pojista"?
[/q]

Mua lähinnä ihmetyttää kun klubbarilaiset aina on olevinaan niin suvaitsevaisia mutta tässä tapauksessa hiusten pituus siis määrittää sen tykkääkö toisesta ihmisestä vai ei.

[q]Android, 29.9.2005 16:26:
Mua lähinnä ihmetyttää kun klubbarilaiset aina on olevinaan niin suvaitsevaisia mutta tässä tapauksessa hiusten pituus siis määrittää sen tykkääkö toisesta ihmisestä vai ei.
[/q]

Naureskelin just samaa, pariin postiin melkein teki jo mieli vastata että "plur ja hyvä meininki!"

Ei kai sillä ole tuon taivaallista merkitystä onko kalju vai hiukset peppuun saakka, jos vaan tyyli sopii kyseiselle henkilölle, oli sitten tyttö, poika, mies, nainen tai transvestiitti?

Lisäys: itse kiinnitän helpommin huomiota pitkähiuksisiin tyttöihin, mutta olen useammin kuin kerran ihastunut lyhythiuksiseenkin tyttöön.*iloinen*

[q]Jutu, 29.9.2005 14:38:
---
Android, 29.9.2005 14:36:
Ai niin, lyhyttukkaiset pojat on kaikki rasistisia juntteja. Lyhyt tukka = natsi.

---

Aivan! Eli kaikille pojille pitäis kasvattaa pitkät hiukset :D
[/q]
Ei helvetissä! tietty jos kasvais karvaa ees tuplasti tai triplasti ni sitä vois aina sillon tällön heittää kunnon höysteliinan mut ei kiinnosta kärsii 4-6v että saa olkapäille hiukset ja siitäki yli puolet perkeleen urpolla tukalla

Äijäpisteitä mä jaksan antaa pitkästä tukasta vasta siin vaihees ku kasvaa kunnon naamatukkaki. Oon selkeesti ollu väärissä piireissä liian pitkään =P

[q]Android, 29.9.2005 16:26:
---
josbe, 29.9.2005 15:47:
---
Mua lähinnä ihmetyttää kun klubbarilaiset aina on olevinaan niin suvaitsevaisia mutta tässä tapauksessa hiusten pituus siis määrittää sen tykkääkö toisesta ihmisestä vai ei.
[/q]
Ymmärrän kyllä sen, ja olen samaa mieltä, mihin yritin tuossa äsken viitatakin. Itse asiassa koko topikin aihe on sellainen, että lähinnä se merkitsevyydessään naurattaa. Mutta kun luin nämä postaukset, sain sellaisen käsityksen, että tässä nyt todella väitellään siitä, onko lyhyt vai pitkä tukka nätimpi. Itse kun en aina ymmärrä näitä vittuilujen piilomerkityksiä, niin olisin ehkä mielummin lähtenyt kritisoimaan itse aihetta kuin vänkäämään siitä tukan pituudesta.
Ja siitä klubbarilaisten suvaitsevaisuudesta voidaan kyllä olla monta mieltä.

sehän se pitkis hiuksis parasta onki ku känniset äijät luulee eukoiks ja tulee neuvomaan esim. kun ei satu paska auto starttaamaan kovin herkästi talvella ja sitte pimeessä lähemmäksi tihrustaessaan tajuaa että se onki mies kuka siellä on saunakuivalla vaalealla tukalla varustettuna siellä sisällä. Tuo tapahtui joskus 5v sit
Sekin on perin mainiota kun joku pitkähiuksinen äijä kävelee kireähköissä farkkutamineissa ja sitten äijät kyylää bärsettä autosta kunnes pääsevät ohi ja huomaavat kyseisen olevan mies. Oi sitä yökkäysäänen ihanuutta =P

[q]Colera, 29.9.2005 16:44:
Sekin on perin mainiota kun joku pitkähiuksinen äijä kävelee kireähköissä farkkutamineissa ja sitten äijät kyylää bärsettä autosta kunnes pääsevät ohi ja huomaavat kyseisen olevan mies. Oi sitä yökkäysäänen ihanuutta =P
[/q]

Niin, eihän naisilla ja miehillä tosiaankaan ole minkäänlaisia fysiologisia eroavaisuuksia Hiuksista se kaikki on kiinni...

En tietenkään tarkoittanut missään nimessä juurikin tilanteeseen sopivaa vartalotyyppiä =P
Miehethän on tunnetusti aina lihaksikkaita kökkejä ja naiset barbimallin rimpuloita.

[q]Colera, 29.9.2005 16:49:
En tietenkään tarkoittanut missään nimessä juurikin tilanteeseen sopivaa vartalotyyppiä =P
Miehethän on tunnetusti aina lihaksikkaita kökkejä ja naiset barbimallin rimpuloita.
[/q]

Mutta vaikka näin ei olekaan, niin en siltikään voi ymmärtää miten noi sun mainitsemat esimerkit oikeasti painaisi niin paljon. Onko se niin iso kolahdus miehiselle itsetunnolle jos joku hiusten perusteella ensin luulee naiseksi? On muakin kutsuttu "lucia-neidoksi" joskus lukiossa jne. Ei se kyllä mun maailmankuvaa romuttanut. Se mitä joku tuntematon ihminen luulee on aivan samantekevää, luulkoon vaikka että olen ulkoavaruudesta tullut humanoidi.

[q]Android, 29.9.2005 16:55:
Onko se niin iso kolahdus miehiselle itsetunnolle jos joku hiusten perusteella ensin luulee naiseksi?
[/q]
Mua luultiin joskus mieheksi kun olin Judgement Nightissa. Oli vähän aikaa hölmistynyt olo, mutta enpä mä saanut siitä mitään traumoja

[q]Android, 29.9.2005 16:55:
---
Mutta vaikka näin ei olekaan, niin en siltikään voi ymmärtää miten noi sun mainitsemat esimerkit oikeasti painaisi niin paljon. Onko se niin iso kolahdus miehiselle itsetunnolle jos joku hiusten perusteella ensin luulee naiseksi? On muakin kutsuttu "lucia-neidoksi" joskus lukiossa jne. Ei se kyllä mun maailmankuvaa romuttanut. Se mitä joku tuntematon ihminen luulee on aivan samantekevää, luulkoon vaikka että olen ulkoavaruudesta tullut humanoidi.
[/q]
Miten niiden muka edes pitäisi painaa? Se että mä nyt annoin esimerkkejä joidenkin vähemmistöön kuuluvien miespuolisten ihmisten käytöksestä "huumori"mielessä ei tarkoita nyt sitä että mä tarkoitan sitä minkä kuvan sä oot saanu tai sitten mä en edes itse tiedä että olen tarkoittanut jotain.

ps. ei kyl mikää ihme etten tiedä mitä oon tarkottanu jos näin sekavia heittelen =)

Eikä se mun miehistä egoa yhtään hetkauta jos joku nyt on joskus sattunut luulemaan naiseksi tai luulee nyt parrakkaaksi kaljuksi naiseksi. Eikä se myöskään mun maailmaa järkytä jos nyt satun hiuksien,vaatteiden,ruumiinrakenteen vuoksi luulemaan jotain miestä naiseksi.

[q]Jutu, 29.9.2005 17:03:
---
Android, 29.9.2005 16:55:
Onko se niin iso kolahdus miehiselle itsetunnolle jos joku hiusten perusteella ensin luulee naiseksi?

---

Mua luultiin joskus mieheksi kun olin Judgement Nightissa. Oli vähän aikaa hölmistynyt olo, mutta enpä mä saanut siitä mitään traumoja
[/q]

sillo ku mul oli kalju ni mua luultii tony virtaseks et hei menee se kyl toistekki päin

[q]Colera, 29.9.2005 17:06:
ps. ei kyl mikää ihme etten tiedä mitä oon tarkottanu jos näin sekavia heittelen =)
[/q]

Ei sillä oo niin paljon välii, kunhan vaan annat mun pitää mun hiukset, jooko? =) Oo kiltti

Mul oli vuos sitte sellaset leukaan asti pitkät hiukset eteen vinottain kammattuna.
Ne oli helvetin hienot kyllä, sääli et leikkasin ne :D Kyl sellanen viel menee mut ei hevilettii kiitos.
Lapsuudesta muistan elävästi sen kun mulla oli polkkatukka ja joku sano mun mutsille että"Onpas toi sun tyttös kaunis"
Kotiin ja kolmenmillin siili oli kuvio.. Mut eikai siinä mitään jos tykkää :D

[q]Nea, 29.9.2005 14:30:
No hyi YÄG! siis ihan kauheita!
[/q]

En. Mut riippuu pojasta. Siis puhuin itseni pussiin.

tykkään kyllä !

Ou jee!!*joo* Todellakin,,, Ei ne hiukset kuitenkaan kyl tarvii olla pidemmät ku mulla itellä,,,

*super**super**super*

O