Klubituksen kilonpudotus

Back to häröily O

[q]ville, 1.2.2006 11:38:
Kävin yks päivä puntarilla, lisää painoa oli tullut about kilo (61.5kg) ja vatsa on pienentynyt eli kai sitä jotain lihasta on tullut. Treeniä on 3*vko reilu 1h, sarjoilla joilla just ja just jaksan tehdä 3*10.

[/q]

aika kumma että tuloksia eiole tullut enempää..

silloin kun mä aloitin niin tuli 10kg kk lisää lihasta.. ILMAN lisäravinteita :D
syötkö tarpeeksi? massakaudella pitäis vetää joku 3000 kcal..

ravinnon sisällöstä lisää pakkotoiston foorumeilla..

kreatiini on hyvä tollaselle LAIHELIINILLE!!
se kerää vähän nesteitä lihakseen et ne näyttäis isommilta :D
lisäksi se antaa vähän voimaa joillekkin..

itte voima/Lihaksen kasvatuksessa tekisin jotai 3*6 sarjoja..
3*10 sarjat on vähän liian aerobisia..

vedätkö sarjat irvistäen loppuun?
viimeinen toisto pitää vetää väkisin.. eli jos ei niin lisää painoja

Kiipeily
Olen etsinyt vaihtoehtoja iänikuiselle punttikselle ja menin sitten eilen kiipeilykurssille. Kurssilla hiffasin, että tämähän voisi todellakin olla mun juttu! Siinä kuntoilulaji, joka on todella rankkaa, muttei kuitenkaan _tylsää_ hikistä puurtamista! Kaikki lihakset saavat treeniä, erityisesti kädet, ketteryyttä kertyy ja mikä tärkeintä - onnistumisen elämyksiä ja sopivaa jännitystä, muttei kuitenkaan suurempia riskejä, on taatusti saatavilla. Nyt pitää hoitaa kaikki asiaan kuuluvat järjestelyt ja raahata kunniallisesti persaukseni vielä kiipeilykurssiin kuuluvalle parin tunnin treenijaksolle, niin sitten voin ruveta treenaamaan ihan itsekseen.
Ai niin, mutta tarvitsisin parin.. Anyone?

[q]hardikaveri, 1.2.2006 11:54:

silloin kun mä aloitin niin tuli 10kg kk lisää lihasta.. ILMAN lisäravinteita :D
[/q]

Tässä on sellainen ero, että toinen haluaa olla leveä ja toinen ei. Jos mä saisin 10kg lihasta niin mähän olisin joku hemmetin lihapulla :D

Ja en tod ikinä ala vetämään 3000kcal, sehän tarkoittaisi sitä, että mun maha olisi futispallon kokoinen :D

Hiljaa hyvä tulee ja silleen, mun tavoitteena ei ole kovin montaa kiloa lihasta, lähinnä vaan se et kunto on hyvä ja pikkusen selkiytyy lihasten rajat. Nyt vaan lihakset on niin älyttömän pienet et niitä tarvii vähän kasvattaa, että ne johonkin erottuu :D

Ja niistä 10 sarjoista vikat 4 menee irvistämällä, yleensä vikaa en edes kykene tekemään vaikka miten puhisen :P

[q]hardikaveri, 1.2.2006 11:54:
aika kumma että tuloksia eiole tullut enempää..

[/q]

Todennäköisesti Villen pitäisi syödä enemmän. Ongelmaksi muodostuu vaan se, että vanhasta tottumuksesta me syödään melko saman verran. Esim. kun tehdään eväitä tai annostellaan ruokaa lautaselle, helposti tulee laitettua molemmille suunnilleen saman verran. Nyt viime aikoina me ollaan ihan tietoisesti vähennetty mun annosta, mutta ehkä tota Villen annosta pitäisi vähentää vähän lisää.

Melkein kuitenkin helpompaa olisi, että Ville syö tavallisen ruoan päälle vielä jotain ekstraa, kuten esim. noita lisäravinteita.

Tosta proteiinista viellä , niin itse ainakin huomasin , että siitä se vatsa vasta kasvaakin ...

Mites muuten ... Treenaatteko yhtä lihasta aina kerralla vai ihan sekalaisesti kaikkia salikäynnin aikana???

[q]Super-Kerttu, 1.2.2006 15:19:
---
Toi kiipeily on aina kiinnostanut muakin.. Muutaman kerran olen käynyt kiipeämässä, mutta mitään kursseja en ole käynyt..Kuinkahan kalliista harrastuksesta on kysymys?
[/q]¨
Tuleehan sille kyllä hintaa. Itse pidän opiskelukorttiani voimassa liikuntapalvelujen takia ja liikuntamaksun maksaneena seinäkiipeilykurssi maksoi mulle 40 euroa, kun se yleensä on 60 euroa. Periaatteessahan seinälle ei pääse, jos ei ole käynyt kurssia. Turva-asiat opetettiinkin tuolla kurssilla tosi hyvin!

Tietty jos alkaa harrastaa kiipeilyä todenteolla, on hyvä ostaa omat varusteet, seinäkiipeilyyn lähinnä valjaat ja tossut. Tsiikasin noita Alppikerhon sivuja (http://www.suomenalppikerho.fi/) ja näköjään siellä pitää maksaa myös vuosimaksu (50 e), jos haluaa kurssille. Tiedä sitten, voivatko tuon vuosimaksun "kiertää" muut kuin opiskelijat. Itse ainakin suhtaudun epäilevästi siihen, että jäsenmaksuja yms. kuluja joutuu maksamaan ennen kuin tietää, pitääkö lajista vai ei. Mutta jos tilaisuus on, kannattaa kokeilla, koska ainakin muhun kolahti heti ensimmäinen nousu seinälle

[q]mayah, 1.2.2006 15:24:
Tänään aattelin raahata perseeni salille katsomaan kun muut urheilee! Nähdään sit pacifiquessa, ku painan enää 34,5kg ja niistäkin 10 kiloa on pelkkiä TISSEJÄ
[/q]

Annetaan pois +5kg tarpeettomana. Sitten ku keksis vielä että miten*igor* Ruoka maistuu,kuntoilu ei.

[q]
Pilateskin tuottaa jo tulosta... läskejen alla tuntuu jo vatsalihaksia.
[/q]

Herra Pilates on kaikkien selkäkipujen pahin vihollinen, suosittelen.

3 viikkoa, 5 kiloa. Koko ajan syöny ihan normaalisti, ihmetys oli suuri kun astuin vaa'alle. Ilmeisesti ihan tehokas rasvanpolttaja toi intti *nauru*.

Tullu kadoksissa ollut 6backin alku näkyviin kun maha on pienentynyt..

[q]mayah, 1.2.2006 15:24:
Tänään aattelin raahata perseeni salille katsomaan kun muut urheilee! Nähdään sit pacifiquessa, ku painan enää 34,5kg ja niistäkin 10 kiloa on pelkkiä TISSEJÄ

Ja samalla potkaisen jokavuotisen herkuttoman kuukauteni käyntiin, tällä kertaa se on herkuton helmikuu

T: Tekee nyt jo mieli suklaata
[/q]

arvaa onko mun tehnyt mieli kaksi kuukautta kaikkee karkkii, sipsii, suklaata jne jne..

[q]Nexus__69, 4.2.2006 14:08:

arvaa onko mun tehnyt mieli kaksi kuukautta kaikkee karkkii, sipsii, suklaata jne jne..
[/q]

Kaksi kuukautta!? Mulla häipyy tuo herkutteluhimo about 3 viikossa tyystin. Aika hyvin sä sinnittelet, kun oot 2 kk kitunu mieliteoissa, varsinkin jos oot ollut lankeamatta.*nauru*

[q]extramppa, 4.2.2006 16:18:
---
Nexus__69, 4.2.2006 14:08:

---

Kaksi kuukautta!? Mulla häipyy tuo herkutteluhimo about 3 viikossa tyystin. Aika hyvin sä sinnittelet, kun oot 2 kk kitunu mieliteoissa, varsinkin jos oot ollut lankeamatta.*nauru*
[/q]

no olen, sehän täs onki, et oon kyl ylepee itsestäni

mä oon kyllä aika laiha, mutta yritän pudottaa 2 kiloo*blush*

Ekaksi pelkäsin, että tupakoinnin lopettamisen aiheuttama lohtusyöpöttely pyöristäis kovastikin, mutta sitten neljän viikon työharjoittelusta seurasi ylimääräistä pyöräilyä ja kevyempää syömistä, ja paino tippui niin alas, että viimeksi yläasteen lopulla tais olla. Kiinteydyinkin ihan kivasti ja ois ollu ihan hyvä sauma lähteä jatkamaan tuosta kohti oikeasti terveellistä elämää, venytellä säännöllisesti, parantaa turnauskestävyyttä bileissä (nyt ei jaksa kahta iltaa peräkkäin ku loppuu kunto, noloa) jne. ja olla heti kesän alussa bikinikunnossa, mutta voihan helevetti..
Neljä (4!) päivää isin ja äitin jääkaapilla ja kaikki kilot tulivat takasin!

Nyt ei tietenkään puhuta mistään suurista kilomääristä (itse asiassa varmaan kyse oli enempi suolan ja muun kuonan keräämästä nesteturvotuksesta, joka ensin lähti ja tuli sitten takas, mutta pienikin määrä vaan tuntuu suurelta, jos on tottunu ajatteleen jokaisen kilon kahtena voipakettina..), eivätkä nuo bumerangi-kilot sentään ole ehtineet tuoda kavereita mukanaan, joten pitänee hipsiä heti tänään takas kotia omaan normaaliarkeen ja puuroa syömään.. Masentaa vaan miten helposti sitä lipsuu takas vanhoihin kuvioihin, siihen "tuttuun & turvalliseen", vaikka se ois kuinka perseestä.. Pätee mun tapauksessa vähän kaikkeen, ei vain syömistottumuksiin.. Ei jaksais enää jojoilla..

Jos ei pakastimessa ole suklaakermajäätelöä niin ok, pärjään ihan hyvin ilmankin, mutta jos sitä on, mun on pakko keitää kahvit ja herkutella sillä jäätelöllä, en muuten saa sitä mielestäni. Siinä sivussa sitte vedän pari viipaletta pullaa, tai pari munkkia, ja keksejä.. Sitten on jano. No jopas, jääkaapissa on sokeri-mehua tai limpparia, tai molempia, hyvä kompromissi joo. No sitten onkin ällöolo kaikesta siitä makeasta ja pitää saada välillä jotain suolaista. Cheddar-viipale paahtoleivällä ja..
Se on ihan hillitön lumipalloefekti, minkä täällä hengailu saa aikaan! Isä varsinkin on ihan törkee herkkumokkeri, ja yllättäen ylipainoinen, kihti ja korkea verenpaine vaivaa jne. Ei mikään hemaiseva tulevaisuuden kuva tuollainen..

Pitäs vaan saada kaikin puolin joku roti tähän elämään..

Tän vuoden saldo on nyt sit -10kg.

*sydän*

Aletaan lähestymään niitä 92 kilon lukemia, joista alunperin aloin joskus ruikuttamaan ja perustin tän topicin. Jos sais tohon 90 kiloon pudotettua ja sit pidettyä niillä hujakkeilla niin olisin tyytis.

Voitteko joku lahjoittaa mulle joku 5-10 kiloa?
Kun en liho millään ja se on oikeesti mulle ongelma...

[q]pyhimys:
Ennen lenkille lähtöä kannataisi juoda mustaa kahvia, jotta aineenvaihdunta paranisi.[/q]
Tai cofi-tabsei (100kpl 100mg maksaa 3,55) ..ja myydäähän noita jotain rasvanpolttokapseleitakin.

Ja ananasta menee pari purkkia päivässä..mmmm

tosin mä en oo laihduttamassa ;-)

O