Klubituksen kilonpudotus
[q]Dementation, 6.3.2006 00:53:
Voitteko joku lahjoittaa mulle joku 5-10 kiloa?
Kun en liho millään ja se on oikeesti mulle ongelma...
[/q]
mulle kans.
[q]yawiz, 8.3.2006 11:33:
---
Dementation, 6.3.2006 00:53:
---
mulle kans.
[/q]
wtf!!
hitto!!
*kateellinenhymiö*
mä kun syön yhen sipsin niin heti se sulautuu perseeseen :D
mä en lihoo millää vaikka syön koko ajan enkä kyl tee oikee mitää muutaku töitä ja viikonloppusin sillon tällön käyn vähä tamppailee
kalorilaskuri.fi saa multa suositukset!
Nyt on treeniohjelma muuttunu vähäsen. Elikkäs käyn 3 kertaa viikossa treenaamassa yhtä kamppailulajia, siellä saa treenattua kokonaisvaltaisemmin koko kehoa mitä tähän asti on tullu treenattua. Aamulla tulee heitettyä parin kilsan aamulenkki. 2-3 kertaa viikossa, yleensä välipäivinä , tulee heitettyä pitenpää lenkkiä tai salitreeniä.
[q]Super-Kerttu, 11.3.2009 16:31:
---
T-Justice, 11.3.2009 15:22:
kalorilaskuri.fi saa multa suositukset!
---
Mut eiks se maksa??
[/q]
30e/vuosi
Et ei oo paha, pitääpä alkaa käyttää sitä uudelleen.
[q]Super-Kerttu, 3.4.2006 13:34:
Treenausmotivaatio koki pahan notkahduksen Pasifiquen jälkeen
[/q]
Mulle kävi ihan sama Vaikka onhan täs muitakin tavoiiteita ollu, kun olla vaan pacifiquessa hyvässä kunnossa...
Mun kevätkilon pudotus alkoi tammikuun 1 päivä.
Mä päätin että kesällä on parhaassa kunnossa mitä
olen ikinä ollut. Tähän mennessä painoa on pudonnut
sellainen 18 kg ja kondis alkaa olla nyt aika kova.
Vielä aion nipistää 6-8 kg niin sitten tavoite on täytetty.
[q]Dementation, 6.3.2006 00:53:
[/q]
Jostain ihmeen syystä mulla synty halu lyödä sua *igor*(*nauru*)
Multa voit saada vaikka 40kiloo
jes kohta on jo kesä ja sit taas jaksaa paremmin kuntoilla / pysyä dietissä
tää talvi meni silleen hyvin vaikka erikois tilanteissa asuttiinkin niin ei tullut kun 2 kiloo takas 10 kilon tiputuksesta.. ja tänä kesänä olis sit seuraava rytistys edessä.. eli joku 7kiloo viel pois.. jolloin talvella olis taas pari kiloo varaa ottaa takkiin..
[q]AnderS, 3.4.2006 13:45:
[/q]
Tosi kova suoritus eli täältä tippuu kyl respectiä reilulla kädellä. Keep it up man!*super*
Ny viel pari kuukaut salii hankkii lisää massaa ja sit alkaa dietti. Harmi vaan et kerkee niin huonosti täl hetkel käymään salil.
Pari kiloa vois pudottaa. Tasan tarkkaan en kyllä millekkään dieetille rupea tai syömisiäni tarkkailemaan. Herkut ja bisse on pop Paino lähtee sitten liikkumisella jos lähtee. Itselleni riittää se, että syön monipuolisesti. Astangajoogaan pitäisi liittyä.
joopajoo, kohtahan alkaa olla se aika ku kaikenmaailman viidenpenninjulkut alkaa iltapäivälehtien sivuilla vinkittää kuinka päästä kesäksi rantakuntoon, ja sitten taas syksyllä samat naamat selittää samoissa lehdissä kuinka päästä eroon loma/juhannuskiloista joita grillatessa on päässyt kertymään...ei mitään järkeä,mutta kai niittenki pitää se julkisuuden ylläpito jollain tapaa hoitaa..
Kai meikäkin tämmösen tavallaan alotti - nyt viikon ollu sellasella terveellisemmällä ruokavaliolla missä tarkotus on syödä hyvin mutta jättää turhat herkut pois. Mm. ruisleipä (väh. 70% ruista), erilailla maustetut tonnikalat ja erilailla maustetut raejuustot on ollu aika jees, samoin mm. he-ma-pe ja omenat. Makeannälkään omenoiden lisäksi sitten sokerittomia mehuja. Pääosin siis oon jättäny pois hiilareita ja rasvaa, mitkä on ollu mun ruokavalion pahikset yleensä, mutta ruisleivästä ja tonnikalasta saa sen mitä tarvii niiden suhteen.
Katotaan kauan tätä jaksaa - kun periaate on että missään vaiheessa ei tarvi olla nälissään tai syödä jotain mistä ei pidä niin tää voi kestää kuukauden tai parikin ennenkuin alkaa taas tekemään mieli muita ruokia, ja senkin jälkeen voi tietenkin vähän rajoittaa ettei hirveesti syö roskaa.
Hei kun teillä näyttää sujuvan noin hyvin niin voisko joku pudottaa muutaman kilon munki puolesta? Tässä kun on vähän kertynyt ja mä haluisin tästä eteenpäinkin juoda litroittain kaljaa ja syödä öisin. Anyone?
[q]Jammailija, 3.4.2006 21:12:
---
AnderS, 3.4.2006 13:45:
---
Tosi kova suoritus eli täältä tippuu kyl respectiä reilulla kädellä. Keep it up man!*super*
[/q]
Tänks! Oon hintsusti ylpee itestäni, ku muuten olen aika peruslaiska tyyppi*iloinen*
Sinänsä ihan kiva...että muilla lähtee noin kivasti pois.
"katkerana tilittää" ... joskus menneisyydessä pelasin salibandyä 3 kertaa viikossa 2h 30min. treenejä+plus sen alle pikkurutistus salilla ja treenien päälle lihaspuristus.
Tuon setin jälkeen saunaan ja uimaan. 3 vuodessa ei lähtenyt mitään, mutta reidet ja pohkeet tuli mukavan kestäviksi ja kiinteiksi.
Tulin siihen tulokseen...että se varmaan geeneissä
[q]ravec, 4.4.2006 14:38:
Sinänsä ihan kiva...että muilla lähtee noin kivasti pois.
"katkerana tilittää" ... joskus menneisyydessä pelasin salibandyä 3 kertaa viikossa 2h 30min. treenejä+plus sen alle pikkurutistus salilla ja treenien päälle lihaspuristus.
Tuon setin jälkeen saunaan ja uimaan. 3 vuodessa ei lähtenyt mitään, mutta reidet ja pohkeet tuli mukavan kestäviksi ja kiinteiksi.
Tulin siihen tulokseen...että se varmaan geeneissä
[/q]
mites ravintopuoli.. mitä sä safkasit?
[q]pyhimys:
Ennen lenkille lähtöä kannataisi juoda mustaa kahvia, jotta aineenvaihdunta paranisi.[/q]
Tai cofi-tabsei (100kpl 100mg maksaa 3,55) ..ja myydäähän noita jotain rasvanpolttokapseleitakin.
Ja ananasta menee pari purkkia päivässä..mmmm
tosin mä en oo laihduttamassa ;-)