Silmien väri

Back to häröily O

Sanovat että ruskeat...välillä kyllä vihertävät...siis vaihtavat väriä! Hmmmm....outoo!?

Sinivihreet. Mut ne on kuulemma magic silmät: jotku sanonu että kauempaa näyttää vihreille ja läheltä sit sinisille

Ittelläni vihreät...vaik jotkut väittää et niis on sini-harmaat...MUT VIHREÄT,vois olla puhtaan vihreet :) . Eipä ole sillee mitään silmien väriä mikä olis ylitse muiden...Ne on niin siitä kiinni kenen silmistä on kyse...

ruskeathan ne, äidiltä perityt

Löytyy sinistä ja vihreetä ja jotain ihme väriläiskiä...paha sanoo...joakainen sanoo eri vastausksen kun kysyy...
Mut ruskeat silmät....niitä ei voita mikään...Olispa mullakin.

Siniset vaikkei se ehkä oikeen kuvasta näy...*blush*

..tumman ruskeathan ne on*hymy*

tumman tumman ruskeat
pakko myöntää että toisinaan haaveilen smaragdinvihreistä immuista, en sitten tiedä sopisivatko ne?

Siniset mulla ja sininen on mun lempiväri, pienenä luulin et lempivärit tulee sen mukaan minkä väriset silmät on

hyvin siniset ja se ku on vielä mun lempiväri*sydän*

siniharmaat

Sinivihreän harmaat Öömmm voik semmoset edes olla?

voi sellaset olla, koska itse omistan vihreänharmaat...*joo*

Tumman ruskeat ja oon erittäin tyytyäväinen näihi. :)

Vihreet noi alunperin on, mut nytkin violetit ku on piilarit...
Niillä saa vaik millasii sekosilmii ittelleen...

Cyaani

Vihreenruskeet "Hauen" silmät...*vink*

Vihreät silmät täällä, mutta olen aina halunnut sellaisia pähkinänruskeitä silmiä.. pari kertaa olen kokeillut sellaisia väripiilareitakin, mutta ne ei taida mun käytössä olla järin järkevät kun menee kaksi tuntia että saa yhden piilarin silmään ja sitten silmä on ihan punainen ja vuotaa, hehe.

hmmm...vihreät...mutta on muutaman kerran ruskeiksikin luultu...ja jos tarkkaan kattoo niin löytyy sellasia keltasia pisteitä!..*nauru* oon tosin aina halunnu sellaset kunnon tumman vihreät...

vihreet.....

O