Silmien väri

Back to häröily O

Syvän vihreät, kuulemma kissan silmien näköiset

Siniharmaat

Juups, multa löytyy vihreet silmät..
Riippuu ihan muuten toisesta ihmisestä millaset silmät iskee..ei oo mitää kaavaa..*blush*

Siniset.

Itel on siniset silmät ja myös tytöissä siniset silmät tulee huomattua positiivisesti

tää on ihan kauheeta, mä oon oikeesti luullu koko elämäni et mul on siniset silmät, nyt sit viime aikoina oon kuullu et ne on vihreet. . . vaikka kuinka yritän väittää et ne on siniset. . . ei auta! ! oonkohan mä värisokea

tollaset sinivihreät kissan silmät

Mulla on vihreät jossa on ruskean vivahteita!!!

Sinivihreet kai on juu..

mustat silmät yleensä pistää silmään..... itselläni on sellaset sekaväriset, vihreetä ja sinistä*ding*

mun silmät on vihreät, harmaat tai siniset, rippuen siitä minkä värinen paita/pipo mulla on.. niin olen kuullut

joskus viikonlopun jälkeen ne voi kans vähän punertaa, muuten aika vakiona pysyy.

Mulla on sinisen harmaat. Vai harmaan siniset? Sopii luonteeseen. Itse tykkään sellasista värittömistä silmistä, eli ihan vaaleansiniset silmät, tai sitten ihan vihreät *sydän*

Silmät on siniset tai harmaat valaistuksesta riippuen mut valkuaiset yleensä punertavat

jaahas!! vai silmien väri?... mul on keskelt mustat ja sivuilt valkoset!! hehee!!*hahjust* vaikka kyllä jokseenkin lauantai aamuna vivahtaa kevyt punertava väri!...

Mun silmät on ruskeet, ja ne loistaa jos oon ilonen. Mut jos oon vihanen ni ne on mustat.. Se on aika huihuipelottavaa.
Lämpeen kauheesti mun murun vihreensinisiin silmiin *sydän* mut kyllä ihan kirkas vihree tai sininenkin sytyttää mut

Vihreet viikolla. Punaset ku särjellä viikonloppuisin ja välillä myös keskiviikkoisin..*känni*

[q]Shaznay:
jos oon vihanen ni ne on mustat.. Se on aika huihuipelottavaa.
[/q]
Ettet vaan puhuis pupilleista kun ne laajentuu Ja aikas jännä että suuttumiseltas kuitenki kerkeet mennä ihan peilin luo tutkimaan silmies väriä...

[q]Baby-G:
---
Shaznay:
jos oon vihanen ni ne on mustat.. Se on aika huihuipelottavaa.

---

Ettet vaan puhuis pupilleista kun ne laajentuu Ja aikas jännä että suuttumiseltas kuitenki kerkeet mennä ihan peilin luo tutkimaan silmies väriä...
[/q]

Haha :D Emmä tienny et sä oot niin tyhmä et luulet et mä oon niin tyhmä et en tietäis mikä on pupilli. Neiti Pilkunnussijalle tiedoks, et se alue, mikä normaalisti on mun silmissä ruskee, ni on musta sillon ku mä suutun. Ja ei, mä en oo käyny peilistä sitä kattomassa ku oon ollu vihanen, vaan mulle on sanottu että ne on mustat. Oliko tarpeeks selkeetä? Vieläkö haluut olla olevinas hauska?

[q]Shaznay:
Haha :D Emmä tienny et sä oot niin tyhmä et luulet et mä oon niin tyhmä et en tietäis mikä on pupilli. Neiti Pilkunnussijalle tiedoks, et se alue, mikä normaalisti on mun silmissä ruskee, ni on musta sillon ku mä suutun. Ja ei, mä en oo käyny peilistä sitä kattomassa ku oon ollu vihanen, vaan mulle on sanottu että ne on mustat. Oliko tarpeeks selkeetä? Vieläkö haluut olla olevinas hauska?
[/q]

Hei.. Oliko nyt tarpeellista ihan nimittelemään alkamaan täällä, kun vain ihmettelin ja kyselin? Tää on kuitenkin julkinen websivu, joten henkilökohtaiset mielipiteet voit tulla sanomaan mun profiiliin, jos et vain olisi laittanut minua ignoreen

onhan silmissä muutakin kuin väri joka vaikuttaa siihen miltä ne näyttää. mut joo asiaan; sinisistä silmistä en oikein innostu, muut taitaa mennä. itselläni on sinivihreät, joskus näyttää enemmän vihreiltä, joskus enemmän sinisävyisiltä.

O