Silmien väri

Back to häröily O

Mulla on sini-vihreät.. Ja kaikki yksi väriset silmät viehättää, etenki siniset, harmahtavat ja kait ne ruskeetki kärkeen pääsee

Itelläni on aika tumman siniset simmut. Sinisiin silmiin olen myös heikkona. Suuriin, syviin sinisiin simmuihin:)

Siniharmaat...Mutta piilareista riippuen ruskeat tai siniset...*nauru*

sinivihreät

Sysimustat.

TJEU: Das Link

Siniharmaat.

Paskanruskeen vihertävät...

itellään on tumman rusleat hämärässä näyttää mustilta...

Mulla on kuulemma samankaltaiset silmät kuin husky-koirilla, eli vaaleutta ja sinisyyttä löytyy.. Muuta näistä pitävät mutta itse en luonnollisestikaan vaan toivoisin kovasti ruskeita silmiä!

Erikoisen väriset (puhtaan väriset) tulee heti huomattua. Naisihmisellä tietenkin tuo asia korostuu vielä meikilläkin eli jos oikein ja nätisti laitettu niin silmät vain korostuu ja lähes joka väri on nätti. Itselläni ruskeat mutta haluaisin jäänsiniset, todella siniset

Itellä tälläset perus siniharmaat, mutta oikein tumman siniset tai vihreet olis kyllä kivat. (piilareillahan sekin onnistuu..)

Yleensä muilla ei silmien väri välttämättä niin pistä silmään ellei ole sitten tosi tummat, tai erikoiset. Tärkeintä kuitenkin on että sieltä löytyy sitä tiettyä "pilkettä"

Vihreät. Joskus toivoin et ois ollu ruskeat mutta eipä tuo nyt enää haittaa vaik on vihreät.*vink*

sinivihreeharmaajoku.

Vihreenruskeat, vihree näkyy vaan sillon, ku kattoo läheltä ja valo osuu silmiin. niin mie ainakin aina väitän*vink*

Sinivihreät.

Enimmäkseen vihreät, mutta ripaus keltasta. Pupillin ympärillä vahvempi keltainen raita :)

ne on aikasta siniset

vihreät....

no silmien kanssahan on vähän niinku tuon jalkovälistä löytyvän heilurin kanssa: ei se väri vaan miten sitä/niitä käyttää.

Mulla on vähän sellaiset kameleontti silmät.tarkoittaen,että väri vaihtelee tilanteen mukaan!
Normaalisti ne on sini-vihreät
Auringon valossa sini-harmaat ja
Kylmässä tai kun itken niin syvän vihreät.

jos saisin valita silmieni värin valitsisin ihan vaalean siniset tai sitten vaalean ruskeat silmät..uuh..se olisi ihanaa.

O