Silmien väri

Back to häröily O

Mulle on sanottu et mun silmät on merensiniset, mut en ite oo yhtään varma... ei oo tullu tutkittuun niin tarkkaan... ehkä pitäs mulle riittää, ku silmät on isot, ne iskee... värillä ei oo välii

Siniharmaat simmut omistan. Haluaisin saada punamustat silmät. Vihreät ja ihan siniset silmät kiinnittää kyllä mun huomion. Ne kun erottuu niin hyvin.

Tän tytsin simmut on vihreenruskeet.Sillee et muute vihreet,mut ruskee "tähti".Haluisin niin kovasti ihan puhtaan vihreet,mut....Piilareitten kans jaks kuitenkaa nii säheltää,ja oikeestaa varaakaan oo.Oikeen tummanruskeet(lue mustat) ja vaaleen siniset simmut huomioi herkästi...Ja tietty kaikki erikoispiilarit.

[q]Howdy:
Meitsi diggaa semmosista pikimustista nappisilmistä
[/q]Erittäin hyvin sanottu siellä takana... Nätti naama ja nappisilmät ovat vaarallisen tehokas yhdistelmä ...Onneksi tykkään elää vaarallisesti

Kyllä ne sinivihreät on.

[q]Hyttynen:
Kyllä ne sinivihreät on.
[/q]

Sama vika.

[q]Steven Hoaks:
---
Hyttynen:
Kyllä ne sinivihreät on.

---


Sama vika.
[/q]

Jee mul on samis*iloinen*

siniharmaat..ja ton mustan palluran(mykiö..?) ympärillä on sellanen rusehtava rengas...jep...strange
Ikuisesti katekera kun en perinyt äidinpuolelta ruskeita silmiä*nyyh*

[q]Hyttynen:
---
Steven Hoaks:
---
Hyttynen:
Kyllä ne sinivihreät on.
---
Sama vika.
---
Jee mul on samis*iloinen*
[/q]

Sä oot mun samis... Eikä toisinpäin

[q]Hyttynen:
---
Steven Hoaks:
---
Hyttynen:
Kyllä ne sinivihreät on.
---
Sama vika.
---
Jee mul on samis*iloinen*
[/q]

Sä oot mun samis... Eikä toisinpäin

ruskeet taitaa olla..

Todella siniset ... siis tosi siniset En mä muun värisiä tarvikkaan.

siniset on. piilareita loytyy tummanruskea, violetti, vihrea, valimerensininen ja turkoosi

Vihreät keltaisin pilkuin.

harmaansiniset ja sit pupillien ympäril on joku ihmeen valkoinen rinkula

Itellä on vihreet silmät, raksulla siniset

siniset oikeesti ja nyt, välillä vihreet, välillä sinisen ja vihreen väliltä... seuraavana aattelin että seepraraidalliset olis kivat

Vihertävän oranssin ruskeen harmahtavan väriset, joskus ne kuitenkin oli myrkyn vihreät.

oikeasti chocolate eyes
piilareinä on siniset (siis sininen kuin suomen lippu *pahis*)
ja ruskeat jotka antaa vähän hehkua ja vähän liskonsilmä meininkiä

Vihreet.

O