Silmien väri

Back to häröily O

Siniharmaat näyttäs olevan...

Itsellä siis kai vihertävän siniset. Silmään pistävimmät ovat kai sellaset smaragdinvihreet... siis oikee vihreet. Kerra intis tuli vastaa portilla tikkarin kaa stondaillessani. Tyrmistyin oikee! Meitsi diggaa mun silmist... ne on jännät. Väri vaihtelee valon mukaa ja oikeen silmän iiris on laajempi ku vasemman. Persoonallisilla silmillä olen siunattu=)

Ehkäpä ne perinteiset ruskeet iskee parhaiten vastakkaisessa sukupuolessa, vaikkakin omalla kohdalla en vaihtaisi näitä sinisiä pois.

Vihreet, ja mustuaisen ympärillä ohut ruskea rengas....

Nappisilmä oon

Itelläni hyvin siniset. Vastakkaisessa sukupuolessa nappaa ruskeat. Vihreitä olen aina ihaillut, vaan harvoin aitoja tavannut..

Mul on niinku joku sinisen ja vihreen sekotus ja sit vielä toisessa (eivoimuistaakumpi) simmussa on ruskee täplä :P

Jos oikein muistan.

No tällä hetkellä mulla on violetit..Nää on nää arkipiilarit:)

Kovin näyttävät vihreiltä.. ;)

Tumman ruskeat

Niin ja ihania ovat sellaset oikein vaaleensinisen siniset silmät *sydän*

Meikällä on sellaset vihreänharmaat silmät mitkä joidenkin mukaan näyttää joissain valoissa sinisiltä... Mutta tykkään muilla eniten ruskeista simmuista

[q]sapeli, 26.10.2005 02:56:
Meikällä on sellaset vihreänharmaat silmät mitkä joidenkin mukaan näyttää joissain valoissa sinisiltä... Mutta tykkään muilla eniten ruskeista simmuista
[/q]

mul on taas siniharmaat ja mäki tykkän eniten ruskeist simmuist*hihu**joo*

Mustaa pupillia ympäröi keltainen halorengas. Muuten sinistävihreetäharmaata.

Itselläni on vihreät silmät, haluaisin ruskeat...

Eipä tuolla oikeastaan hirveästi väliä ole, poikakaverilla on kans vihreät ja tykkään :)

Tummanruskeet nappisilmät

[q]JuHnu, 26.10.2005 03:00:
---
sapeli, 26.10.2005 02:56:
Meikällä on sellaset vihreänharmaat silmät mitkä joidenkin mukaan näyttää joissain valoissa sinisiltä... Mutta tykkään muilla eniten ruskeista simmuista

---


mul on taas siniharmaat ja mäki tykkän eniten ruskeist simmuist*hihu**joo*
[/q]

vaihetaan, mä annna sapsulle yhen mun ruskeen simmun ja saan yhen vihreenharmaan ja otukselle annan mun toisen ruskeen simmun ja otan sen yhen siniharmaan!

eikös tässä oo diili viili?

Jaa'a nää on ruskeet tai vihreet... tai ainakin jotain sinnepäin.

Vihreät sanoisin.

Mun silmät on vihreet. Ite tykkään eniten tummanruskeista.

ruskeet ne viimeksi oli kun katoin

O