päivän o_O
[q]petraxx, 12.12.2008 12:25:
Mulle on tullut kans joka kerralla SSSS-check.
[/q]
SSSS tulee esim siitä että liput on ostettu ei-amerikkalaiselta firmalta ja/tai ei-amerikkalaisella kortilla.
[q]akir0, 18.2.2009 10:38:
Oon kuunnellu gansta-räppii a'la Dr.Dre, Xzibit ja Busta Rhymes O_o
[/q]
Ssshhh... Ei kerrota kenellekkään niin miekin kuuntelin pari päivää sitten.*hih*
Yleensä joudun kuuntelee sitä kun ukko on kotona, mut nyt ukko oli poissa ja laitoin soimaan enkä edes vaihtanu.
[q]sapeli, 26.1.2010 14:25:
Wow!
http://www.karjalainen.fi/Karjalainen/Uutiset_maakunta/valosaasteesta_nousi_pilareita__huikeat_kuvat_5908092.html
[/q]
HAARP + Chemtrails = http://www.karjalainen.fi/Karjalainen/Uutiset_maakunta/5908095.jpg
(Hitsi, Pirpeli ehti ensin.)
[q]crissy, 19.2.2009 10:11:
joo ja helvetti parhaaseen katseluaikaan kun lauantaina klo. 19!!
ei sssaataana!
[/q]
eiköhän äänestetä EI jatkolle
[q]akir0, 18.2.2009 10:38:
Oon kuunnellu gansta-räppii a'la Dr.Dre, Xzibit ja Busta Rhymes O_o
[/q]
mä oon vahingos kuunnellu suomiräppii*poks* töissä joutui kuuntelemaan ja sit "vahingos" kuuntelin vielä himassa pariinki otteeseen ja tykkäsin! mm. fintelligens ja kapasiteettiyksikkö :D
[q]jesus, 14.1.2007 19:19:
Soosoo
[/q]
Mutku se vaa pinkas mitää varottamatta!
[q]crissy, 19.2.2009 09:48:
mä oon vahingos kuunnellu suomiräppii*poks* töissä joutui kuuntelemaan ja sit "vahingos" kuuntelin vielä himassa pariinki otteeseen ja tykkäsin! mm. fintelligens ja kapasiteettiyksikkö :D
[/q]
fintelligens ja kapasiteettiyksikkö <3
http://www.uusisuomi.fi/viihde/50720-timo-ta-ja-nina-mikkoselle-oma-ohjelma
mikkosille oma ohjelma
"Ohjelmassa seurataan Mikkosten perheen arkipäivää sekä kuullaan heidän mielipiteitään ja kannanottojaan ajan ilmiöihin. Mikkoset muun muassa lukevat sanomalehtiä tuoreeltaan ja ottavat kantaa päivänpolttaviin aiheisiin." *pökr**poks*
[q]hemuz, 19.2.2009 09:58:
---
crissy, 19.2.2009 09:48:
---
fintelligens ja kapasiteettiyksikkö <3
[/q]
ennen en voinu sietää.. Mut on aivopesty *sydän*
[q]Miinapiina, 19.2.2009 10:10:
http://www.uusisuomi.fi/viihde/50720-timo-ta-ja-nina-mikkoselle-oma-ohjelma
mikkosille oma ohjelma
"Ohjelmassa seurataan Mikkosten perheen arkipäivää sekä kuullaan heidän mielipiteitään ja kannanottojaan ajan ilmiöihin. Mikkoset muun muassa lukevat sanomalehtiä tuoreeltaan ja ottavat kantaa päivänpolttaviin aiheisiin." *pökr**poks*
[/q]
ei sssaataana!
miks toi video ei toimi :(
[q]Miinapiina, 19.2.2009 10:15:
---
crissy, 19.2.2009 10:11:
ei sssaataana!
---
eiköhän äänestetä EI jatkolle
[/q]
No se on selevä!!
Hei mites hauveliini on sopeutunu!!
[q]Miinapiina, 19.2.2009 10:10:
mikkosille oma ohjelma
[/q]
Jotenkin olen entistä vakuuttuneempi, että päätökseni olla hankimatta digiboksia analogisten lähetysten loputtua oli oikea ratkaisu. *hih**poks*
Tää oli kyl eilisen, mut näin jonku n 14-vuotiaan tytsyn, sil oli ketju kaulas ja siinä roikkui kasetti. :D
Se oli oikeesti oudon näköne.
Ei mul muuta
Yritin äsken arvata kuinka korkea toi Kaivopuiston benji-hyppytorni on tänä vuonna... Ja sehän on 130 metriä... Siis hui!
[q]kindertin, 24.7.2009 11:56:
Oon jonkinverran lueskellu erään tutun juttuja täällä, ja hieman hämmennyin kuinka reippaasti se valehtelee
Ja vielä ihan "turhista" jutuista, 3/4 viesteistä on ihan paskapuhetta
[/q]
Kuulostaa turhanki tutulta.
Mut minkäs tekee jos on narsistin vikaa, sitä vaan täytyy puhuu asioista vaikkei niistä mitään tietäiskään, ihan vaan ollakseen äänessä. Ja sit vääristellään totuutta tai varastetaan suoraan jonku muun kokemuksia ja kerrotaan niitä eteenpäin omina et sais olla huomion keskipisteenä. Ärsyttävää, ja tosiaan kummaa kuinka pitkälle jotku menee tällä saralla.
Musta on vaan niin outoa, että kaikki ihmiset eivät sano edes "huomenta" kun nähdään. Vielä ihmeellisempää on, että jotkut samassa tilassa työskentelevät eivät _ikinä_ tervehdi kun tulevat töihin, kävelevät vain mun ohi (joo, oon täs heti oven vieres ja eka naama minkä jengi näkee).
Mulle ei vaan mee tajuntaan, kuinka jollekin voi olla nii vaikeeta (olla kohtelias) sanoa "hei" tai "huomenta".
On tullut nukuttua viimeisen 42 tunnin aikana 1 tunti. Kyllä tää Turku (Modern) on rankka.
Jatkan konemetsästä-kotona-linjalla:
Mehupurkkia ei mystisesti löytynyt yhtään mistään vaikka vähän aikaa sitten vasta siitä join. Pitkän etsiskelyn jälkeen se mokoma löytyi tiskihyllystä "kuivumasta" :D . Ehti tulla jo ties mitä epäilyjä varhaisiän dementiasta jne :D
Lasien kuivauspaikka liittyy mehuun ja sitä rataaköhän?
Nyt perhana nukkumaan ja aivotoiminta käyntiin aamulla.