päivän o_O
Tonnikalapurkissa oli ruoto, eikä ihan mikään pienikään, vaan semmonen nuppineulan kokoinen.
No, taitaa olla isompi ihme ettei niitä ole aiemmin tullut vastaan!
[q]Kolera, 15.9.2008 07:29:
---
sapeli, 15.9.2008 07:18:
Tonnikalapurkissa oli ruoto, eikä ihan mikään pienikään, vaan semmonen nuppineulan kokoinen.
---
sanovat notta olis lähinnä noiden halpispurkkien ongelma nuo ruodot ja suomut
[/q]
Itse syön lähes pelkästään Rainbown tonnikalaa, ei oo niin "kalan makuista" kuin ne muut. Onko se sitten halpismerkki vai ei? Näköjään on.
[q]sapeli, 15.9.2008 07:18:
[/q]
oliko fileitä vai hiutaleita?
[q]Acid-Kun, 11.12.2008 17:10:
Ihmisillä joku ihme death-wish kun pitää pimeestä hypätä viimehetkellä suojatielle ilman heijastinta. Autoilijalla tietty velvollisuus väistää mut vaikeaa noudattaa jos ihmiset ei ymmärrä järkeä käyttää.
[/q]
Samaa pelästynyt jo monesti tänä "talvena". Helvetti sentään.
Muijan kanssa ollu hyvää vääntöä, kun se meinaa kuskina ajaa kokoajan jengin yli suojatiellä, joko vahingossa tai ei vaan huvita/jaksa tms hiljentää ennen suojatietä ja päästää jengiä menemään ja sitten taas jalankulkijana huutaa mulle, että VARO! kun auto on kilsan päässä suojatiestä ja nykii hihasta että ODOTA....wtf?
[q]sapeli, 15.9.2008 07:18:
[/q]
Mä löysin kans joskus tonnikalasta sellasen ison ruodon, mutta huomasin sen vasta kun pureskelin sitä safkaa. Siihen loppu sen fisun syöminen mun kohdalla. Ei sillä, että pelkäisin syöväni uudestaan ruotoja, mutta kuvittelen sen maistuvan erilaiselle
[q]crissy, 15.9.2008 10:24:
---
sapeli, 15.9.2008 07:18:
---
oliko fileitä vai hiutaleita?
[/q]
Paloina.
[q]Freja, 15.9.2008 10:31:
Töissä tapahtunut yllättävä käänne, mitä ei oikeen osattu odottaa.
This gets interesting.
Kaiken lisäks tuota käännettä ei oikeen vielä perusteltu meille mitenkään.
Wtf is happening here?
[/q]
Kuulostaa siltä että sä asut BB-talossa
säilytän korkki- pannun-alusia mikron päällä ja aloin ihmettelemään että mitä ihmeen purua niiden vieressä on..? aloin tutkimaan toista ja huomasin pienen reiän jota aloin sit uteliaana tutkimaan ja kaivamaan veitsen kanssa. tuli vastaan pieni "tulppa" ja sen takana möllötti pienen pieni toukka!!
en tiedä minkä toukka enkä haluakaan tietää mutta kaveri pääsi mukavalle vesiliukumäki reissulle mun viemäriin!!
Y Ä K ! !
[q]sapeli, 15.9.2008 10:49:
Kuulostaa siltä että sä asut BB-talossa
[/q]
Ei hitto, putosin
[q]ezzy, 12.12.2008 11:32:
Muijan kanssa ollu hyvää vääntöä, kun se meinaa kuskina ajaa kokoajan jengin yli suojatiellä, joko vahingossa tai ei vaan huvita/jaksa tms hiljentää ennen suojatietä ja päästää jengiä menemään ja sitten taas jalankulkijana huutaa mulle, että VARO! kun auto on kilsan päässä suojatiestä ja nykii hihasta että ODOTA....wtf?
[/q]
Sillä on selkeästi tietynlainen käsitys siitä miten autoilija toimii (ja saa toimia), ja seuraa itse samaa ohjenuoraa. Ehkä tuo on asennekysymys, tiedä vaikka esim. hänen isänsä olisi myös tuollainen "aggressiivinen" kuski?
Mutta kyllä minusta ainakin Helsingissä tuntuu siltä että harvassa ovat autoilijat jotka esim. hidastavat suoralla jalankulkijan nähdessään - meikäläisen pitää ylittää yksi suht ruuhkainen tie (metsäläntie) joka päivä 2 kertaa - töihin tullessa ja töistä lähtiessä - ja vaikka kuinka kuikuilee siinä keskellä jalkakäytävällä että kuka päästäisi menemään, useimmiten läpi pääsee vasta kun kaikki autot ovat menneet ohi.
Konemetsästä kotia, aattelin et nyt keitän kunnon kahvit, ni wtf, maito on JÄÄSSÄ jääkaapissa!?
Jääkaapin ovessa olevat tarvikkeet on jäässä, mut muut sit vaan pirun kylmiä :D
[q]Heli, 15.9.2008 14:06:
kolmatta päivää jatkuva kiukuttelu ilman mitään syytä. ei siis mun kiukuttelu -mikä on aina oikeutettua- vaan miehen. joka päivä saa olla ihan suu auki, kun ei pysty ymmärtämään mikä on vinossa, kun ei sitä kerrotakkaan. o______O
[/q]
menkat?
kolmatta päivää jatkuva kiukuttelu ilman mitään syytä. ei siis mun kiukuttelu -mikä on aina oikeutettua- vaan miehen. joka päivä saa olla ihan suu auki, kun ei pysty ymmärtämään mikä on vinossa, kun ei sitä kerrotakkaan. o______O
[q]Kon-tiki, 12.12.2008 11:18:
---
alek szahala, 12.12.2008 11:10:
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Verkossa+voi+nyt+maksaa+autonsa+p%C3%A4%C3%A4st%C3%B6ist%C3%A4/1135241931520
Noniin, alkaa Suomessakin toi kusetus ja anekauppa. Nyt ois saumaa takoa massia vähän aikaa, ennenkö toi bisnes kielletään. Pitäsköhän tässä perustaa firma.
---
Ai onks Suomessamme nyt toinenkin tasokas (tällä kertaa kemian) nobelisti, kun tiedät noin varmasti että päästömaksut on "anekauppaa ja kusetusta"? Vai onko vain juuri tuon uutisessa mainitun firman tarjoamat maksut "anekauppaa ja kusetusta"?
En itse maksa mitään tollasia maksuja mihinkään enkä tunne ketään tollasten firmojen edustajia. Tiedän että väärinkäytöksiin on mahdollisuus tuonkaltaisessa niinkuin kaikessa muussakin bisneksessä - mutta ihmettelen asenteesi kyynisyyttä. Antaa ajan kulua ja katellaan, ehkä tost tulee jotain vielä. Joku kato sentään edes yrittää.
[/q]
Poistaako se muutama euro ne myrkyt tuolta luonnosta? Ei poista. Niin kauan, kun autot ei kulje tuulivoimalla, en nää mitään logiikkaa tässä toiminnassa. Mikäli haluaa lämmittää talonsa ja saunansa ekologisesti, kannattaa suoraan ostaa "vihreää sähköä" ja tukea tätä kautta tuuli-/aurinkovoimaa.
Mä en nää tässä kauheesti muita kehityskulkuvaihtoehtoja, kun a) tää yksityisten ihmisten rahastaminen "huonon omantunnon" varjolla kielletään, tai b) jossain vaiheessa tästä tulee pakollinen paha ja tätä isojen yritysten vastuuta aletaan siirretämään normaaleille ihmisille. Lopulta ne varakkaat saa pitää valoja päällä ja ajella autolla, köyhät polkee pyörällä ja polttaa päreitä.
Se on imo ihan selvää, että eniten tästä päästökrediittikaupasta hyötyy noiden firmojen perustajat. Toivon mukaan Suomessa noiden firmojen rahankäytön valvonta on tarkempaa kun USAssa.
Muistaakseni mm. Al Gore omistaa USAssa tällasen firman. Eipä tarvii hirveesti pähkäillä, mikä miehen on motivoinut tekemään noita kauhuskenaarioluentoja ja dokkareita. Toki, saattaahan siinä ripaus hyvää tahtoakin olla.
Oli miten oli, ei tätä "ilmastonmuutosta" ratkaista näillä keinoin.
Onhan noita näkynyt harvase päivä, tosin huomattavasti heikompana kuin nuo kuvassa olevat.
[q]vuokko, 19.11.2008 22:46:
koska holtittomasta liikennekäyttäytymisestä ja ajamisesta humaltuneena kuolemia tapahtuu joka tapauksessa, niin mieluiten oikeille ihmisille
better?
[/q]
Jep, ja olen itsekin täysin samaa mieltä
Eli nyt kun täällä harjoitetaan järjetöntä maahanmuuttopolitiikkaa, tulevat raiskaukset lisääntymään. Silloin olisi oikeudenmukaista, että raiskauksen kohteiksi joutuisivat ne, jotka tästä nykyisestä maahanmuuttopolitiikasta ovat vastuussa, eivätkä viattomat, kenties maahanmuuttoa vastustavat (naispuoliset) henkilöt.
Tätähän se Halla-aho yritti sanoa. Ja hänen "järjetön" tai jopa "mauton" heittonsa on muuten ihan samanlainen kuin sinunkin, eri aihe vain :)
Vaihda "liikennekäyttäytyminen" maahanmuutoksi, "ajaminen humalassa" raiskauksiksi, ja "oikeat ihmiset" niiksi, jotka haluavat tänne somaleita kaikin keinoin ottaa
Oldschool talkbox :)
..wau.
[q]ezzy, 20.11.2008 13:47:
---
wiwi, 20.11.2008 13:24:
---
Elmiira, 20.11.2008 10:48:
Sähköposti oli päivätty 21.4.2008 ja liitteenä oli Enonkoskelaisen
Traktoriurakointi K. Männynsalon yritysasiakkuuden jatkosopimus.
o_O
---
:DD Hyvin on homma hanskassa DNA:lla.
---
Asiakkaan mokakin voi olla jos on lähettänyt typotetun mailiosoitteen.
[/q]
Paitsi etten usko, että Keijo Männynsalo käyttää sähköpostia mun nimellä
(etunimi.sukunimi@gmail.com) tai lähellekään sitä olevalla. Mut mistä sen tietää...
kolme päivää vapaata. ahistaa. ei mitään tekemistä.
[q]kindertin, 5.7.2009 17:47:
Konemetsästä kotia, aattelin et nyt keitän kunnon kahvit, ni wtf, maito on JÄÄSSÄ jääkaapissa!?
Jääkaapin ovessa olevat tarvikkeet on jäässä, mut muut sit vaan pirun kylmiä :D
[/q]
Mä tulin viikonlopunvietosta ja totesin, että kaikki kamat meidän jääkaapissa on huoneenlämpöisiä ja kaikki pakasteet sulaneet. Tarkemmalla tarkastelulla totesin, että sulake poksahtanut