päivän o_O
pakko vielä, rva mikkoseen liittyen....
http://www.hs.fi/omaelama/artikkeli/Vauvaa+ja+ty%C3%B6t%C3%A4+ei+voi+yhdist%C3%A4%C3%A4++Kahta+poikaa+kotona+hoitava+kampaaja+Nina+Mikkonen/NYT200402209m2j
- "Homopari ei sovi vanhemmiksi, koska lapsen ihmisoikeuksia molempia sukupuolta oleviin vanhempiin ei saa polkea millään verukkeella"
- "Paras vaihtoehto on, että oma äiti ja omat vanhemmat kasvattavat lapset kotona. Muut ratkaisut ovat huonompia, ja ne ovat usein seurausta välinpitämättömyydestä lasta kohtaan" ei vittu mitä paskaa!!!
- "Melun keskellä jonottamassa sellaista, jota he saisivat kotona aina ja heti" (päiväkodissa) tarvitseeko lapsen tosiaan saada kaikki aina ja heti? ja mitä ne lapset siellä pk:ssa oikeesti ees joutuvat "jonottamaan"?
- "Vauvat, jotka jäävät irralleen ja syliä vaille, voivat huonommin" tämä on kyllä totta, mutta harvempi sitä lasta vauvana päikkyyn vie, koska sellaista mahdollisuutta ei tietääkseni edes ole
lisäksi mikkonen vertaa ruotsissa sotalapsina olleita päivähoidossa olemiseen... *toktok*
järkyttävää, miten joku voikin olla noin mustavalkoinen... mun puolesta jokainen tekee niinkuin parhaaksi näkee tässä päivähoito- // kotihoitoasiassa. ei mun mielestä kotiäidit oo huonompia kuin päivähoitoon lapsensa vievät, eikä toisinpäin...
Kylläpäs tota lunta nyt tulee
[q]sapeli, 26.1.2010 14:25:
Wow!
http://www.karjalainen.fi/Karjalainen/Uutiset_maakunta/valosaasteesta_nousi_pilareita__huikeat_kuvat_5908092.html
[/q]
Wow indeed! Siistei! Mut ettei vaan ois....HAALP?!?!?!(peeäs. ;D)
Kola->Hola->Relax?
Uutta Kolan kokonaisuuteen on siniset kärpäsvalot, auringonlasku palmuilla ja Radio Nova.
[q]sapeli, 26.1.2010 14:25:
Wow!
http://www.karjalainen.fi/Karjalainen/Uutiset_maakunta/valosaasteesta_nousi_pilareita__huikeat_kuvat_5908092.html
[/q]
Uu Haloilmiö!
Itellä kuvia kans muutaman vuoden takaa, otettu Haltialasta. Oli kans vitunmoiset pakkaset, ja pilarit oli vihreitä, oranssei ja punasia - hemmetin hienon näkösii. Voiski tutkii himas jos löytäsin ne vielä... :)
Ei ole kyl vissiin ikinä tullut tällästä settiä pokerissa :D & O___o
[q]inneah, 29.1.2009 02:15:
Mun Wii fit age oli tänään 36 :D
KOLKYTKUUS :DDDDD
[/q]
ja nyt se oli 40 :DDDDD
mitä vittua??!!!! :DDDDD
[q]ezzy, 2.1.2009 22:47:
Saat, et vaan tiedä mitä oikeasti haluat ;)
(joka sekin on yksi ihanan naisellinen piirre)
[/q]
Ja pyh!
miten joillekin onkin niin vaikeaa imuroidessaan nostella tiellä olevat tavarat ylös asti, eikä vaan siksi kunnes on saanu siit alta imuroitua. en niinku ältsää.
[q]Freja, 13.9.2008 17:19:
Tyhjäilin hieman jääkaapin pakastinlokeroa, ja bongasin minttupulloni. Sisältö oli ihan jäähileinä
Pakastinlokeron tehot ainakin hyvät :D
[/q]
joku tehny sulle tenät,*vink* ottanu huikkaa ja laittanu vettä tilalle!! siks se on jäätyny.
ei vaan, kyllähän se kait jäätyy? jäätyy leijonakin. Kossu ei taida enään jäätyä kylläkää.
Lähettiin käymään kaupassa pikapikaa, tajuttiin et on sunnuntai ja toi lähi-k-kauppa on kiinni. No, mennään seuraavalle kaupalle minkä tiedetään olevan sunnuntaisin auki. Päästään siihen ovelle ja huomataan et sekin on kiinni. Mitä vittua? Huomattiin et se aukee vast 12:00 ja kello ei ollu viel edes 11:00 - oli pojat aika aikasin liikenteessä... Yleensä sunnuntaisin päästään vasta iltapäivällä pystyyn...
No, käytiin sit keskustassa kaupassa...
Miks niillä on tietokone julkisessa verkossa? http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200809138260733_ul.shtml *täh*
[q]Ozie, 13.9.2008 11:22:
---
Mimir, 12.9.2008 12:31:
Käytiin pari päivää sitten leffassa kattomassa Wall-E. Mentiin saliin, kateltiin mainokset ja trailerit ja sitte alko ite leffa. Ei siinä muuten mitään, mutta pyörimään lähti Hellboy 2. Kyllä siinä hetken katteli ympärilleen, että oonko mä nyt ihan oikeessa salissa Onneks ei oltu ainoat ihmettelijät ja hetken ihmettelyn jälkeen saivat vaihdettua oikean elokuvan tilalle.
---
Käytiin myös pari kuukautta sitte katsomassa Narnia ja kankaalta näkyi vaan tekstit, itse leffa löyty katosta. Ei vaan heijastu kovin hyvin siihen kattoon niin oli vähän hankaluuksia seurata.
[/q]
Oho, no kai toi sentään saatiin korjattua? Vois tulla niskat vähän kipeäksi jos koettaisi useamman tunnin katella kattoa :P
Ystävä soitti myöhään eilen illalla ilmeisen turhautuneena. Kyseli mikä "short number" jota tarvitsee kun tilaa netistä jotain. Valitettavasti en osannut auttaa.
Asia oli tärkeä ja kiireellinen: poika olisi halunnut adoptoida orangin.
---
Pystyittekö muuten oikeesti kuuntelemaan ton Timcen linkittämän puhelun loppuun asti? :O
[q]Mimir, 13.9.2008 22:50:
---
Ozie, 13.9.2008 11:22:
---
Mimir, 12.9.2008 12:31:
Käytiin pari päivää sitten leffassa kattomassa Wall-E. Mentiin saliin, kateltiin mainokset ja trailerit ja sitte alko ite leffa. Ei siinä muuten mitään, mutta pyörimään lähti Hellboy 2. Kyllä siinä hetken katteli ympärilleen, että oonko mä nyt ihan oikeessa salissa Onneks ei oltu ainoat ihmettelijät ja hetken ihmettelyn jälkeen saivat vaihdettua oikean elokuvan tilalle.
---
Käytiin myös pari kuukautta sitte katsomassa Narnia ja kankaalta näkyi vaan tekstit, itse leffa löyty katosta. Ei vaan heijastu kovin hyvin siihen kattoon niin oli vähän hankaluuksia seurata.
---
Oho, no kai toi sentään saatiin korjattua? Vois tulla niskat vähän kipeäksi jos koettaisi useamman tunnin katella kattoa :P
[/q]
Joo kyl se sit käytiin korjaamas ku kaikki oli hetken kikatellu siel. Ei siit saanu mitään selkoa kun se kuva alko ylimmistä riveistä ja pääty sinne kankaan yläreunaan. Tekstit pysty lukee, mut siihen se sit vähän jäi.
mitäs vittua, mulla on pätkäissyt muisti jossain vaiheessa eilistä o_O
puhelimesta löytyy soitettuja ja vastattuja ja lähetettyjä joista ei oo mitään havaintoa että mitä ja miksi :D ei enää minttuviinaa, ei ainakaan turussa. eikä lahessa. hrr.
jaaha, oon myös koheltanu jotain muuta mistä mulla ei ole mitään havaintoa. vois olla ensviikonlopun vaikka selvinpäin.
[q]alek szahala, 12.12.2008 11:10:
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Verkossa+voi+nyt+maksaa+autonsa+p%C3%A4%C3%A4st%C3%B6ist%C3%A4/1135241931520
Noniin, alkaa Suomessakin toi kusetus ja anekauppa. Nyt ois saumaa takoa massia vähän aikaa, ennenkö toi bisnes kielletään. Pitäsköhän tässä perustaa firma.
[/q]
Ai onks Suomessamme nyt toinenkin tasokas (tällä kertaa kemian) nobelisti, kun tiedät noin varmasti että päästömaksut on "anekauppaa ja kusetusta"? Vai onko vain juuri tuon uutisessa mainitun firman tarjoamat maksut "anekauppaa ja kusetusta"?
En itse maksa mitään tollasia maksuja mihinkään enkä tunne ketään tollasten firmojen edustajia. Tiedän että väärinkäytöksiin on mahdollisuus tuonkaltaisessa niinkuin kaikessa muussakin bisneksessä - mutta ihmettelen asenteesi kyynisyyttä. Antaa ajan kulua ja katellaan, ehkä tost tulee jotain vielä. Joku kato sentään edes yrittää.
Joillakin vanhemmilla on kivoja nimityksiä lapsosilleen, bussissa eräs äiti sanoi muksulleen: "tulehan pikku paskapää". Pistää hieman mietityttämään tiettyjen ihmisten kohdalla vanhemmuutta *grr*.