päivän o_O

Back to häröily O

[q]Jódís, 25.7.2009 23:28:
Yritin äsken arvata kuinka korkea toi Kaivopuiston benji-hyppytorni on tänä vuonna... Ja sehän on 130 metriä... Siis hui!
[/q]

Se on siis auki taas :)
vois käydä ittekki arvailemas :D

Miten ihmiset kuvittelee huuto.netissä myyvänsä vanhat Wiinsä pois jollain 250 eurolla, kun uuden saa kaupasta 230 eurolla? Joo, saattaa niissä olla toiset ohjaimet mukana ja aina mainitaan, että kolme peliä, joista yksi on se Wii Sports, toinen joku Wii Play ja kolmas ehkä stsägällä James Bond tmv.

Uudenveroinen, vähän käytetty ei ole sama asia, kuin uusi, kaupasta ostettu. HUOH.

Tää on kyl eilisen o_O mutta ei se haittaa.

Työkaveri kerto, että sen siskon miehellä on kaveri, jolla on semmonen suht iso käärme lemmikkinä. Sit se käärme saa kuulemma saa hillua siel kämpässä vapaana ja tää jantteri nukkuuki sillee, että se käärme saattaa vaikka olla siin sängyllä jne.

No sitte yks päivä se käärme oli vetäny itsensä semmoseks niin pitkäksi ja suoraksi pötköksi lattialle, kuin se vain pysty. Sit se tyyppi ihmettelee, että mikähän sillä nyt mahtaa olla, mutta anto olla sen. Seuraavana päivänä tapahtu kuitenkin sama juttu. Sit se jo soitti eläinlääkärille ja kyseli mikäs sillä käärmeellä mahtais olla. No eläinlääkäri ei kuitenkaan osan vastata siihen muuta kuin, että pitäis soittaa korkeasaareen jollee käärmeisiin perehtyneelle tyypille, että se varmaan osais vastata paremmin. No sit tää kaveri soitti sinne ja tää käärmetietäjä vaan sano, että olis kaks vaihtoehtoa: Myydä käärme tai lopettaa se. No käärmeen omistaja tietenkiin ihmetteli, että miksi näin ja uteli syytä tähän. Syy oli kuulemma se, että se käärme mittas itseään, että pystyykö se syömään tän omistajan o_O

Tolle toiselle kissalle näköjään maistuu räkä. Tossa kun se köllötteli mun päällä, se yhtäkkiä päätteli nuuhkaista mun nenää ja sen jälkee se rupes nuoleskelemaan sitä. Very disgusting.

[q]^Petunia, 15.9.2008 11:09:
säilytän korkki- pannun-alusia mikron päällä ja aloin ihmettelemään että mitä ihmeen purua niiden vieressä on..? aloin tutkimaan toista ja huomasin pienen reiän jota aloin sit uteliaana tutkimaan ja kaivamaan veitsen kanssa. tuli vastaan pieni "tulppa" ja sen takana möllötti pienen pieni toukka!!
en tiedä minkä toukka enkä haluakaan tietää mutta kaveri pääsi mukavalle vesiliukumäki reissulle mun viemäriin!!

Y Ä K ! !
[/q]
Uugh! Mun toukkakammon ulkopuolelle rajautuu vain kastemadot. Ja ne vihreet...mittarimadot?

[q]René Patrick, 16.9.2008 12:42:

Työkaveri kerto, että sen siskon miehellä on kaveri, jolla on semmonen suht iso käärme lemmikkinä. Sit se käärme saa kuulemma saa hillua siel kämpässä vapaana ja tää jantteri nukkuuki sillee, että se käärme saattaa vaikka olla siin sängyllä jne.

No sitte yks päivä se käärme oli vetäny itsensä semmoseks niin pitkäksi ja suoraksi pötköksi lattialle, kuin se vain pysty. Sit se tyyppi ihmettelee, että mikähän sillä nyt mahtaa olla, mutta anto olla sen. Seuraavana päivänä tapahtu kuitenkin sama juttu. Sit se jo soitti eläinlääkärille ja kyseli mikäs sillä käärmeellä mahtais olla. No eläinlääkäri ei kuitenkaan osan vastata siihen muuta kuin, että pitäis soittaa korkeasaareen jollee käärmeisiin perehtyneelle tyypille, että se varmaan osais vastata paremmin. No sit tää kaveri soitti sinne ja tää käärmetietäjä vaan sano, että olis kaks vaihtoehtoa: Myydä käärme tai lopettaa se. No käärmeen omistaja tietenkiin ihmetteli, että miksi näin ja uteli syytä tähän. Syy oli kuulemma se, että se käärme mittas itseään, että pystyykö se syömään tän omistajan o_O
[/q]

http://www.snopes.com/critters/snakes/measured.asp

http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/7582702.stm

[q] alek szahala, 12.12.2008 12:08:
Poistaako se muutama euro ne myrkyt tuolta luonnosta? Ei poista. Niin kauan, kun autot ei kulje tuulivoimalla, en nää mitään logiikkaa tässä toiminnassa. [/q]

Tässä kinastellulle firmalle maksetut eurot ei aiokaan poistaa myrkkyjä, vaan tukea uusiutuviin energioihin perustuvia voimaloita Turkissa ja Intiassa (ihmettelen miksei Suomessa, mutta se on toinen asia). Jos autot jo kulkisi tuulivoimalla, silloinhan ne eivät tuottaisi päästöjä, eli vähemmän sitä firmaa silloin tarvittaisiin kuin nyt.

[q]Mä en nää tässä kauheesti muita kehityskulkuvaihtoehtoja, kun a) tää yksityisten ihmisten rahastaminen "huonon omantunnon" varjolla kielletään[/q]

no ihan hyvä jos kielletään, koska silloin saadaan unicefin, irti huumeiden sun muiden organisaatioiden feissarit ja puhelinhäiriköt pois - mutta enpä usko, koska Suomessa niin suuri osa hyväntekeväisyydestä on juuri yksityisten rahastamista huonon omantunnon varjolla.

[q]Se on imo ihan selvää, että eniten tästä päästökrediittikaupasta hyötyy noiden firmojen perustajat. Toivon mukaan Suomessa noiden firmojen rahankäytön valvonta on tarkempaa kun USAssa.

Muistaakseni mm. Al Gore omistaa USAssa tällasen firman. Eipä tarvii hirveesti pähkäillä, mikä miehen on motivoinut tekemään noita kauhuskenaarioluentoja ja dokkareita. Toki, saattaahan siinä ripaus hyvää tahtoakin olla. [/q]

No tottakai on. Se kumma kun monet tuntuu olettavan, että yrittäjän on aina oltava joku ideapark-sika ja vastaavasti hyväntekijän ituhippi, joka ei tajua mitään realiteeteista. Kyl mun mielestä bisnekset voi ja saa olla hyväntekijöitä (muutenkin kuin verotuksen kautta) ja silti yrittäjällä on oikeus ansaita elantonsa, yrittäjäriski huomioiden hyväkin elanto. (Väärinkäytökset, kuten nää erilaiset sotaveteraani- ja syöpälapsivedätykset on vaan niitä kaikkeen binekseen kuuluvia lieveilmiöitä, joihin edellisessä postissa viittasin.)

[q]René Patrick, 16.9.2008 12:42:

[/q]

Alloa!!! Mulla ei nyt lopu naa kylmat vareet ollenkaan! Aaaaargh!!!*pökr*

[q]flatstick, 9.11.2009 22:23:

[/q]

Niin ja miksi mun tarttis jotain korvahuuhteluita tehdä ku siellä näyttää ääni kulkevan hyvin joka tapauksessa? :P Lähinnä olen ihmeissäni ku kuvittelin, että mun kuulo on huonontunu ihan pirusti. Ei sitten ollukaan.

Jokseenkin o.O olo,kello on vaille 11 ja mä oon syöny jo Ruokaa.
Yleensä tähän aikaan ei ole edes aamiaista ehtiny vetään

[q]yana, 16.9.2008 13:10:
---
René Patrick, 16.9.2008 12:42:

---

[/q]
Joo, en sitten tosiaankaan mene takuuseen tän tapahtuneen todenperäsyydestä, että onks tää tapahtun täällä ja just noin, mutta näin mulle kerrottiin, niin tuli heti o_O -olo! Enivei mielenkiintosta

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Verkossa+voi+nyt+maksaa+autonsa+p%C3%A4%C3%A4st%C3%B6ist%C3%A4/1135241931520

Noniin, alkaa Suomessakin toi kusetus ja anekauppa. Nyt ois saumaa takoa massia vähän aikaa, ennenkö toi bisnes kielletään. Pitäsköhän tässä perustaa firma.

en parane o_O mikä vitun tauti...
nyt taas nielussa tapahtuu turpoomisreaktioita. apuva... no aamulla katsottava jälleen tilannetta, että lääkärille vai ei... on se nyt kumma!

Mun huonetoveri saapui viimein eilen. Illalla se kysyi multa "Do you like funghi??"

Aamulla se lähti Saaremaalle keräämään sienirihmastoa.

Se on iranialainen biokemistiopiskelija :)

[q]René Patrick, 16.9.2008 18:47:
---
yana, 16.9.2008 13:10:

---

Joo, en sitten tosiaankaan mene takuuseen tän tapahtuneen todenperäsyydestä, että onks tää tapahtun täällä ja just noin, mutta näin mulle kerrottiin, niin tuli heti o_O -olo! Enivei mielenkiintosta
[/q]

Tuota mittailua en usko, mutta jos kyseessä on verkkopython, niin suosittelisin vähintäänkin laittamaan sen äkkiä johonkin lasin taakse jemmaan. Työskellessäni kärmestenhoitajana varoittelivat tosiaan muakin, että kyseinen otus voisi innostua tekemään kokoisestani ihmisestä sapuskansa. O_o

Väsyttää ihan sikana, duunissa ollaan taas ihan tuliperseen alla. Mutta silti mua ei haittaa, tää on hauskaa. O_o

En valita.

[q]sapeli, 13.12.2008 09:45:
Leafin lakritsisekoituspussissa ei ole enää sukulakuja. Nyt siellä on vaan normilakua, minttulakua, ja salmiakkilakua. Ei sillä etteikö nekin ois hyviä, mut kyl mä oon tykänny aina siitä että on neljää hyvää eri makua mitä voi maistella.
[/q]

Multa puuttu ne salmiakkilakut kerran. Että eikun reklamaatio Leafille, kyllä sieltä jotain bonusta kotiin pamahtaa varmasti.

http://www.dailymotion.com/video/k3oStJOf17Dr2vJZCF Aika hyvä öö?? kömbilaatio. miinusta paskasta musasta

[q]pirpeli, 13.12.2008 10:14:
Multa puuttu ne salmiakkilakut kerran. Että eikun reklamaatio Leafille, kyllä sieltä jotain bonusta kotiin pamahtaa varmasti.
[/q]

Emmie kehtaa. Tulihan ne näinkin syötyä... Katsoin noita Leafin sivuja, ja jos haluaa tehdä reklamaation tuotteesta, siitä pitäisi lähettää näyte Leafille - plus tuolla oli FAQ-tyyppisessä kohdassa maininta että eivät voi takaa sitä että kaikkia karkkeja on kaikissa pusseissa.

Leafin lakritsisekoituspussissa ei ole enää sukulakuja. Nyt siellä on vaan normilakua, minttulakua, ja salmiakkilakua. Ei sillä etteikö nekin ois hyviä, mut kyl mä oon tykänny aina siitä että on neljää hyvää eri makua mitä voi maistella.

O