päivän o_O
Kämppiksen puhelimessa on guitar hero!
[q]Heli, 11.9.2008 23:07:
miesten menkat
[/q]
Mitas ne silloin tekee...? On yhta karttysia kuin mekin?
Chikiitta on vahva ja laadukas brändi, mitä ihmiset on varmaan tottunut ostaan koko ikänsä...tämä voi myös ohjata kulutustottumuksia.
[q]Janisa, 12.9.2008 00:04:
---
Heli, 11.9.2008 23:07:
miesten menkat
---
Mitas ne silloin tekee...? On yhta karttysia kuin mekin?
[/q]
joo, ne on aivan kamalia. loukkaantuu tosi helposti ja on muutenkin moody!
miesten menkat
Käytiin pari päivää sitten leffassa kattomassa Wall-E. Mentiin saliin, kateltiin mainokset ja trailerit ja sitte alko ite leffa. Ei siinä muuten mitään, mutta pyörimään lähti Hellboy 2. Kyllä siinä hetken katteli ympärilleen, että oonko mä nyt ihan oikeessa salissa Onneks ei oltu ainoat ihmettelijät ja hetken ihmettelyn jälkeen saivat vaihdettua oikean elokuvan tilalle.
apuaa!! hetken luulin etten enää ikinä pääse työpaikan koneelta klubbariin, ku tuli semmonen tietohallintoilmotus tuohon näytölle, että sisältö on tulkittu sopimattomaks o_0 !!
..mut sitten ku koitin nyt uudestaan, niin johan toimii.. huh.
mä tanssin eilen Proteuksesn setin melkeinpä kokonaan, ja _tykkäsin_!!
kaikenlaista... o_0
[q]Grimsmeer, 8.1.2004 01:22:
Katsoin erään dokumentin jossa kiven kovaan ollaan todistamassa erään videonauhan aitoutta jossa ollaan kuulustelemassa pientä harmaata oliota... Ja mä viel uskoin suurimman osan niistä selityksistä
[/q]
..se on kato se riippuvuuden eteneminen, pikkuhiljaa siirrytään kovenpiin aineisiin..
Itelläni oli päivän o_O kun kaikessa rauhassa käppäilin Itiksessä ja kaiuttimista tuli Funky Ladyn mainos (siis se alusvaatekauppa). Ensin tuli jotan plaaplaap löpinää ja sitten loppuun myyvä lause: "Luonnollinen valinta - vankileiri.. (vankileiri=funkylady) On nimittäin onomatopoeettisesti aika samanlaisia sanoja.. Sitten aloin naureskelemaan huolella ja herätin pahennusta (mikä v*ttu ihmisiä vaivaa, kun ei saa nauraa ääneen keskellä päivää. Tai jos niin tekee niin leimataan hulluksi?!) Hauska mainos, tahaton komiikka rules!
En tiennyt, että osaan olla näinkin vihainen jollekin ihmiselle. Outo tunne.
[q]Mimir, 12.9.2008 12:31:
Käytiin pari päivää sitten leffassa kattomassa Wall-E. Mentiin saliin, kateltiin mainokset ja trailerit ja sitte alko ite leffa. Ei siinä muuten mitään, mutta pyörimään lähti Hellboy 2. Kyllä siinä hetken katteli ympärilleen, että oonko mä nyt ihan oikeessa salissa Onneks ei oltu ainoat ihmettelijät ja hetken ihmettelyn jälkeen saivat vaihdettua oikean elokuvan tilalle.
[/q]
Käytiin myös pari kuukautta sitte katsomassa Narnia ja kankaalta näkyi vaan tekstit, itse leffa löyty katosta. Ei vaan heijastu kovin hyvin siihen kattoon niin oli vähän hankaluuksia seurata.
Einohan vaan näyttää miten standardin mukaan koneella idlataan :D
[q]mikke, 28.10.2009 22:35:
Janina Fry:n (entinen Frostell) nimeä kantavaa vaatemallistoa myydään pilkkahintaan ROBINHOODISSA *ding**lmao* Luulis olevan jotenkin nöyryyttävää entiselle huippumallille...
[/q]
Sitä samaa myydään myös Tarjoustalossa...
Kakkonen on kato kova poika tekeen businesta
[q]Elmiira, 20.11.2008 10:48:
Sähköposti oli päivätty 21.4.2008 ja liitteenä oli Enonkoskelaisen
Traktoriurakointi K. Männynsalon yritysasiakkuuden jatkosopimus.
o_O
[/q]
:DD Hyvin on homma hanskassa DNA:lla.
Oma päivä O__o on tää pikaflunssa. Eilen aamulla oli kurkku kipee ja nenä tukossa. Illemmalla alkoi sitten tulla kuumeinen olo, joka huipentui ysin aikaan hillittömään palelu-tärinä-särkykohtaukseen. Kuumetta oli ~38C. Pahin oli ohi varmaan puolessa tunnissa ja parin tunnin sisällä olo lähes normaali. Nyt on kurkku turvoksissa mutta ei muuten flunssasta tietoakaan. Lämpö näyttäis olevan siinä 36C.
Noh, käy tää mulle. Toivottavasti se oli sitten siinä.
joo, hauskaa (no, hauskaa ja hauskaa, mut kuitenkin) tossa oli se, et kun se ukkeli sano tosta, et ennen perheet on ollut sellaisia, et on mummit ja kummit ja tädit ja sedät ja serkut ja enot ja vaikka ketkä, ja nyt tavallaan nykypäivän vastaava on päiväkoti, ni kotiÄITI mikkonen alkaa paasaa siitä, että on surullista ku ne lapset joutuu vuosikausiks _vieraiden_ ihmisten hoitoon. ei ne oo vieraita ku aluks....
ei pieni lapsi sillai ymmärrä sukulaisuussuhteita, ja tarhantädit voi tuntua ihan yhtä turvallisilta aikuisilta, kuin vaikkapa ne sukulaiset.
ja muutenkin, mä meinasin revetä siinä kohtaa aika huolella, kun tää kotiÄITI kerto, kuinka on hänelle on annettu kasvurauha yms. ja sosiaalinen on hänestäkin tullut. ei sillä kyllä mitään keskustelutaitoja ainakaan oo
"saisinko puhua välillä?"
"ET! ku puhut niin tyhmiä"
WTF???
mielipiteitä saa juu olla, mutta toi mikkonen veti ton kyllä ihan överiks... kaikki ne sen ivaamiset älykkäistä, viisaista ja tohtori-ihmisistä anto vielä ymmärtää, et se mies ois jotenki huono isä *toktok*
ei voi ymmärtää tollaisia (ja se hitler-läppä... *toktok*)
Outoja asioita tänään O___o
No joo, jos tuo tosiaan on Timo TA:n vaimoke, niin eipä ole toisellakaan osapuolella ihan yläkerta kunnossa :D
http://www.hs.fi/viihde/artikkeli/Timo+TA+Mikkonen+ilmestyi+sotaharjoitukseen+vaatimaan+herroittelua/1135242189779
[q]wiwi, 20.11.2008 13:24:
---
Elmiira, 20.11.2008 10:48:
Sähköposti oli päivätty 21.4.2008 ja liitteenä oli Enonkoskelaisen
Traktoriurakointi K. Männynsalon yritysasiakkuuden jatkosopimus.
o_O
---
:DD Hyvin on homma hanskassa DNA:lla.
[/q]
Asiakkaan mokakin voi olla jos on lähettänyt typotetun mailiosoitteen.
Eilen olin juuri ottanut pahvipakkauksestaan puoli tuntia aiemmin ostamani, avaamattoman n. 0,5 desilitran tuubin ryppyvoidetta ja asettanut sen kylpyhuoneen hyllylle, tilanahtauden takia jonkun aiemman rasvapurkin päälle. Hylly sijaitsee wc-pöntön sivussa, pöntön kansi oli auki ja tuubi tippui VÄLITTÖMÄSTI pönttöön kapeampi korkkipää edellä ja ampaisi viemäriin kuin torpedo
39,90e meni kankkulan kaivoon. Ei auttanut käsinkaivelu, tuubi was gone, mutta pöntön mutkan sisäpuolelta löysin sen verran leväkasvustoa tms limaa, että kylppärin kestohajun aiheuttaja taisi selvitä. Siis jotain hyötyä tästä hyvin oudosta tapauksesta *ding**sars*
Nyt on kyllä Mikkosen rouvalla pavut karanneet lautaselta. Ei herrajumala sentään :D